• 1
  • 2
2020-08-09, 18:40
Medlem
Vad r bsta sttet att hitta en seris partner nr man r ver 30. Jag r kvinna runt 30-31 och det knns som att det r frsent att hitta en seris pojkvn nu? Vad r bsta sttet om man r kvinna runt min lder?
Citera
2020-08-09, 18:44
Bannlyst
vad har du fr intressen ?

fr intressen r ofta en mtespunkt , bra mycket mer serist n tinder och vriga kttmarknaden
Senast redigerad av skorpionking 2020-08-09 kl. 18:48.
Citera
2020-08-09, 18:45
Medlem
sasos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skorpionking

fr intressen r ofta en mtespunkt , bra mycket mer serist n tinder och andra kttmarknader

Du menar sexpack marknaden?

ts Har du ftt tillrcklig med uppmrksamhet?
Citera
2020-08-09, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nornaa
Vad r bsta sttet att hitta en seris partner nr man r ver 30. Jag r kvinna runt 30-31 och det knns som att det r frsent att hitta en seris pojkvn nu? Vad r bsta sttet om man r kvinna runt min lder?

Det har lite med omstndigheter att gra med. Om du har barn, hur mnga barn, med hur mnga mn du har barn o.s.v. Barn med i bilden r faktiskt en relationsddare. ven om det kan vara kul med ungar. Speciellt om du har dom 100%.
Citera
2020-08-09, 18:48
Medlem
Citat:

varfr skulle det vara frsent? Finns hur mnga som helst som hittar ny partner nr dom r 30+? Svrt att sga var bsta stllet r fr dig. Kanske via jobbet? fritidsaktiviteter? Om inte s kanske dra ut med ngra polare nn lrdagkvll och mingla lite.. Du kommer iallafall aldrig att hitta ngon om du sitter isolerad hemma p dagarna.
Citera
2020-08-09, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skorpionking

fr intressen r ofta en mtespunkt , bra mycket mer serist n tinder och andra kttmarknader

Det r de jag tnker mig, att internetdejting inte r s serist.
Jag har intressen dr jag inte trffar s mycket folk.
Citera
2020-08-09, 18:52
Medlem
note-its avatar
Citat:
Klart du kan trffa ngon, du r ju fortfarande vldigt ung. Det r hr dina kompisar kommer in och fixar det. Eller s brukar jobbet vara en bra plats. Om du nu inte endast jobbar hemma.
Citera
2020-08-09, 18:54
Bannlyst
Citat:

det funkar ju att bara trffas i vardagen p en fika i stan typ , fr att sakta lra knna varandra
s du fr va lite modig och ta kontakt med ngon du blir nyfiken p i vardagen

detta har alltid funkat i alla tider

mer serist och strre chans att riktig krlek vxer fram d man lr knna varandra mer p djupet
Citera
2020-08-09, 18:55
Medlem
Turbomachines avatar
Tror det bsta sttet r om ngon av dina tjejkompisar killar har vnner som r singlar s r det nog lttast dr att leta.
Du kan ven testa speeddating det verkar fungera fr mnga.

Som kvinna r det ltt att hitta en partner ven om utseendet kanske inte r det bsta.
Citera
2020-08-09, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Veszedelem
varfr skulle det vara frsent? Finns hur mnga som helst som hittar ny partner nr dom r 30+? Svrt att sga var bsta stllet r fr dig. Kanske via jobbet? fritidsaktiviteter? Om inte s kanske dra ut med ngra polare nn lrdagkvll och mingla lite.. Du kommer iallafall aldrig att hitta ngon om du sitter isolerad hemma p dagarna.

Fr att man r 30+ och inte hittat ngon seris nnu. D tnker man ju vart man skulle kunna trffa ngon sdan
Senast redigerad av nornaa 2020-08-09 kl. 18:58.
Citera
2020-08-09, 18:58
Medlem
jbswebecks avatar
Citat:
Fr att man r 30+ och inte hittat ngon seris nnu. D tnker man ju vart man skulle kunna trffa ngon.

Du har fr hga krav p hur en man ska vara.
Citera
2020-08-09, 18:59
Medlem
Xpander-s avatar
Ja, det gller ju att hitta en stackare som inte uppdaterats om att typ alla familjer spricker efter ca 1-5r, iom att det inte finns ngot att kmpa fr lngre, att hlla ihop. Annars ngon som skulle gilla att ha en trasig familj om ngra r, jvligt het deal.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in