2020-11-12, 18:12
Medlem
Mamman har sen skilsmässan tillbaka haft stor omsättning på män som kommit och gått i tjejernas liv, bland annat en som först låg med en av döttrarna och sedan med mamman direkt efter (vi pratar alltså om bara dagar emellan). När mamman fick veta detta så var hennes reaktion att först inte tro på dottern för att killen förnekade det, sen låta killen flytta in i huset trots att dottern valde att klippa kontakten med henne. Det har varit X antal män som flytta in och ut och hon har i många år prioriterat männen framför sina barn.
Mamman har alltid varit extremt besatt av sitt utseende, träning och att folk ska "veta vem hon är". Extremt självcentrerad. Det har varit struligt med Johanna redan sen föräldrarna skiljde sig, hon har alltid haft ångestproblematik och inte velat gå till skolan osv. Hennes mamma har alltid låtit henne göra precis som hon velat utan att ställa några krav, eller ens söka hjälp hos vården (om en 8åring har ångest borde man väl försöka förstå varför och få ordning på det liksom).
De flyttade från Jönköping till Stockholm för att mamman ville "förverkliga sig själv" och komma ifrån sina föräldrar, hon må leva gott på sin pappas pengar men deras relation har varit allt annat än bra.
Citera
2020-11-12, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Planttanta
Mamman har sen skilsmässan tillbaka haft stor omsättning på män som kommit och gått i tjejernas liv, bland annat en som först låg med en av döttrarna och sedan med mamman direkt efter (vi pratar alltså om bara dagar emellan). När mamman fick veta detta så var hennes reaktion att först inte tro på dottern för att killen förnekade det, sen låta killen flytta in i huset trots att dottern valde att klippa kontakten med henne. Det har varit X antal män som flytta in och ut och hon har i många år prioriterat männen framför sina barn.
.

Josef Loco? Känns som hennes typ
Citera
2020-11-12, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Josef Loco? Känns som hennes typ

Nej en sorglig kille från Jönköping när dom bodde där. Hon säger att hon vill ha "manliga och smarta" män men har varit med 20 år yngre killar och män som inte ens klarar av att hålla kvar ett jobb... Hon är typ livrädd för att vara ensam trots att hon alltid snackat om att hon är "stark ensam" och "inte behöver en man". Sorlig sorglig människa och det känns verkligen inte konstigt att hennes döttrar mår som de gör och gjort.
Citera
2020-11-25, 17:21
Medlem
Jag hoppas hon får hjälp för sin ätstörning. Fick tårar i ögonen när jag såg hennes senaste IG-story där hon visar kläder.
Citera
2021-01-20, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Planttanta
Mamman har alltid varit extremt besatt av sitt utseende, träning och att folk ska "veta vem hon är". Extremt självcentrerad. Det har varit struligt med Johanna redan sen föräldrarna skiljde sig, hon har alltid haft ångestproblematik och inte velat gå till skolan osv. Hennes mamma har alltid låtit henne göra precis som hon velat utan att ställa några krav, eller ens söka hjälp hos vården (om en 8åring har ångest borde man väl försöka förstå varför och få ordning på det liksom).
De flyttade från Jönköping till Stockholm för att mamman ville "förverkliga sig själv" och komma ifrån sina föräldrar, hon må leva gott på sin pappas pengar men deras relation har varit allt annat än bra.
Hur vet du detta?

Låter ju fett skumt att dela p-vän med dottern, som fö är sjukt fräsch, men inte behöver man må bra för det, verkar lida av ett extremt behov av uppmärksamhet & grov ångestproblematik jag menar kolla bara armarna, arma arma barn, hon har ju dessutom suttit på sis, det var nog bra hon fick flytta ut i den där kojan på gården för att slippa se det hela.

Vem är syrran? Är hon också lika trasig?
Senast redigerad av Pattknullaren 2021-01-20 kl. 22:54.
Citera
2021-01-21, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Hur vet du detta?

Låter ju fett skumt att dela p-vän med dottern, som fö är sjukt fräsch, men inte behöver man må bra för det, verkar lida av ett extremt behov av uppmärksamhet & grov ångestproblematik jag menar kolla bara armarna, arma arma barn, hon har ju dessutom suttit på sis, det var nog bra hon fick flytta ut i den där kojan på gården för att slippa se det hela.

Vem är syrran? Är hon också lika trasig?

Är hon lika snygg? Dom borde köra en gemensam youtube kanal isf, skulle dra in fett med views, köra lite prova-kläder-videos och baaam.
Citera
2021-01-21, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjeeeeeeeeeeeen
Är hon lika snygg? Dom borde köra en gemensam youtube kanal isf, skulle dra in fett med views, köra lite prova-kläder-videos och baaam.
Josefine är fin att kolla på men man skulle inte vilja bygga framtid med en Ottoson, typiska instagram-brudar. Länkar hennes kanal här.

https://youtu.be/c3vJ0ZAIgpc
Citera
2021-01-21, 13:19
Medlem
Citat:
Josefine är fin att kolla på men man skulle inte vilja bygga framtid med en Ottoson, typiska instagram-brudar. Länkar hennes kanal här.

https://youtu.be/c3vJ0ZAIgpc

mums, snygga pattar
Citera
2021-01-21, 15:27
Bannlyst
Hela familjen är pinsam. Vad har mamma och pappa Ottosson sysslat med? Alla tre döttrar har skurit sönder sina armar och alla tre söker uppmärksamhet på sociala medier.

Pinsamt.
Citera
2021-01-21, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Hela familjen är pinsam. Vad har mamma och pappa Ottosson sysslat med? Alla tre döttrar har skurit sönder sina armar och alla tre söker uppmärksamhet på sociala medier.

Pinsamt.
Morsan verkar vara likadan så kanske är deras farmor man ska beskylla? Eller hon kanske också är på yt och ig vad vet jag.

Är det någon av brudarna som har of? Om man visar upp stringrövar är inte steget långt till att sälja nakenbilder.
Senast redigerad av Pattknullaren 2021-01-21 kl. 16:13.
Citera
2021-01-22, 11:55
Medlem
Josefin har tydligen OF.

https://youtu.be/7CSrNBAHUoE

Har tydligen tjänat 300 lax sen december 2020.

Srt oft, kanske någon borde göra en egen tråd om den här syrran.
Senast redigerad av Pattknullaren 2021-01-22 kl. 11:58.
Citera
2021-01-22, 13:09
Medlem
Citat:
Josefin har tydligen OF.

https://youtu.be/7CSrNBAHUoE

Har tydligen tjänat 300 lax sen december 2020.

Srt oft, kanske någon borde göra en egen tråd om den här syrran.

Såg precis det klippet, 300k på mindre än en månad är heeelt sjukt!
Efter några youtube sökningar så verkar det rena guldgruvan även om du ser ut som ett träsktroll, Förutom att sälja lättklädda/nakna bilder så kan man lämna "dricks" , i en video såg jag dessa:
* Treat me to get my nails done (photos and video included) $60
*Girlfriend experisence (good morning /good night texts ) $60
* take me lingerie shopping (photos and videos included) $150

Med tanke på hur många kåta medelålders ensamma karlar det finns runt om i världen förstår jag hur man snabbt kan tjäna dom pengarna, fyfan i mitt nästa liv hoppas jag att jag återföds som kvinna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in