• 1
  • 2
2020-08-08, 22:46
Medlem
Jag kollar på outsider på 11 an, brudar som gör allt för bli snygg.
Jag blir äcklad av att titta på dom plast brudarna.
Dock verkar dom inte ha några problem att hitta killar som är villiga att betala för att göra dom snyggare enligt dom.

Jag undra om det verkligen är möjlighet att gå från ful till snygg eller kommer det leda till ett missbruk till slut?
2 av dom har helt vanliga partners som försöker stoppa dom men det går inte, dom kör sitt race oavsett.

Hur kan man tycka det är snyggt med ballongläppar, jättebröst, silikon i rumpan eller ritade ögonbryn.🤮

Vad tror ni?
Senast redigerad av Nyfikenpaallt 2020-08-08 kl. 22:49.
Citera
2020-08-08, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Jag kollar på outsider på 11 an, brudar som gör allt för bli snygg.
Jag blir äcklad av att titta på dom plast brudarna.
Dock verkar dom inte ha några problem att hitta killar som är villiga att betala för att göra dom snyggare enligt dom.

Jag undra om det verkligen är möjlighet att gå från ful till snygg eller kommer det leda till ett missbruk till slut?
2 av dom har helt vanliga partners som försöker stoppa dom men det går inte, dom kör sitt race oavsett.

Hur kan man tycka det är snyggt med ballongläppar, jättebröst, silikon i rumpan eller ritade ögonbryn.🤮

Vad tror ni?

Håller med dig helt och hållet om att det inte är snyggt att fylla läppar, ha silikon i rumpan osv. Men du glömde en sak göra näsoperation det är också illa tycker jag. Jag tycker man ska vara naturlig och vara stolt över sig själv. Men folk får göra vad dem vill med sina liv så långe dem inte skadar andra. Men det de inte tänker på är att dem skadar sig själva i slutändan, näsoperationer och silikon i brösten eller i rumpan brukar efter många gå ge biverkningar/smärta enligt studier.

Svar på din fråga, jag tror dem tycker sånt är snyggt eftersom de är missnöjda med sitt utseende. Sedan det andra att det är typ trend/mode att ha fyllda läppar, silikon bröst och rumpan måste vara stor. För några kändisar har det då är det "snyggt" typ.
Citera
2020-08-09, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ping123
Håller med dig helt och hållet om att det inte är snyggt att fylla läppar, ha silikon i rumpan osv. Men du glömde en sak göra näsoperation det är också illa tycker jag. Jag tycker man ska vara naturlig och vara stolt över sig själv. Men folk får göra vad dem vill med sina liv så långe dem inte skadar andra. Men det de inte tänker på är att dem skadar sig själva i slutändan, näsoperationer och silikon i brösten eller i rumpan brukar efter många gå ge biverkningar/smärta enligt studier.

Svar på din fråga, jag tror dem tycker sånt är snyggt eftersom de är missnöjda med sitt utseende. Sedan det andra att det är typ trend/mode att ha fyllda läppar, silikon bröst och rumpan måste vara stor. För några kändisar har det då är det "snyggt" typ.

Jag kan tycka att näsjobb kan va ok För man ser sällan skräck exempel typ som Mikeal jacksson.

Jag är inte emot plastikkirurgi helt.
Men många ser faktisk snyggare från början men dom ser inte detta själva.

Det finns ett annat program bizarre sjukdomar och där tycker jag plastik alltid är ok för där lider dom på riktigt.
Vid enstaka fall som konstiga näsor, tänder, platta bröst, tappat hår är ok också.

Men dessa som vill omvandla sig helt och gör ständigt nya operationer, har tappat helt begreppet om vad som är snyggt. Det lider också till ett missbruk.
Senast redigerad av Nyfikenpaallt 2020-08-09 kl. 09:29.
Citera
2020-08-28, 21:42
Medlem
TunderTarFyrs avatar
Operationer ska göras i sista hand, för det är risker att det kan gå fel.

Om folk ogillar sig själv är bättre att rätta till sin själv-kärlek, istället för att operera sig för att bli "fina".

När antibiotika slutar fungera slutar mänskligheten med alla operationer som inte är livräddande.
Citera
2020-08-31, 13:44
Bannlyst
Plastiga brudar (fyllda läppar, stora silikonbröst osv) är endast trevligt vid sex. Annars gillar jag naturliga tjejer, föredrar faktiskt också lite mindre bröst (sisådär 70-75B).
Citera
2020-08-31, 18:58
Moderator
Jultrollets avatar
Alternativ medicin --> Hår- och kroppsvård
/Moderator
Citera
2021-01-29, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ping123

Det där med naturligt är bullshit. Eller tja beror på vad man strävar efter. Vill man vara omtyckt är naturligt inte bra. Ytterst få är väldigt vackra naturligt. Dem jag vet som är onaturliga men inte går till extremer, är mest omtyckta. Typ fyllda läppar, tatuerade ögonbryn, fillers för att få bort påsar under ögon, Spraytan, löshår osv. Ni syftar på dem extrema. Dessa tjejer som jag känner, gör det på ett sätt så det inte är extremt men är fortfarande synligt och onaturligt. Så är man inte skitsnygg av naturen och fått det gratis, så krävs det en del för att bli vacker. Jag förespråkar inte onaturligt, tvärtom, men att påstå att naturligt är vackrare och vad män föredrar är dock skitsnack.
Citera
2022-12-16, 17:14
Medlem
Fula plastikopererade miffon ökar överallt - Kliniker öppnar överallt

Jag undrar om alla dessa B*ianca I*ngrosso-alienliknande varelser tycker själva att de är snygga, med sin fula nyopererade trynen som får dem att se ut som någon bisarr blandning av Joker i Batman, Bianca och Aliens? Har de ingen spegel? Jag hade skämts att ha en sådan flickvän. Hur efterbliven får man bli att förstöra sig så här? Ännu värre, jag noterar att dessa kliniker som förfular alla dessa varelser med alienlook, poppar upp nu överallt. Inte sällan är det babbar som driver det och många babbekvinnor går och förfular sig, men även vita idioter. Folk ser helt efterblivna ut idag.

Jag vet inte vad topic kan bli här, mer än att vi diskuterar dessa fula miffon och hur man kommit fram att det är snyggt att förstora röven, pattarna, göra ansiktet till en alien osv.

Jag vet, lägg gärna upp bilder på plastikopererade från kändisvärlden och och sociala medier så vi kan slå oss för pannan.
Senast redigerad av Gulblendkarringen 2022-12-16 kl. 17:29.
Citera
2022-12-16, 17:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Jag undrar om alla dessa Bianca Ingrosso-alienliknande varelser tycker själva att de är snygga, med sin fula nyopererade trynen som får dem att se ut som någon bisarr blandning av Joker i Batman, Bianca och Aliens? Har de ingen spegel? Jag hade skämts att ha en sådan flickvän. Hur efterbliven får man bli att förstöra sig så här? Ännu värre, jag noterar att dessa kliniker som förfular alla dessa varelser med alienlook, poppar upp nu överallt. Inte sällan är det babbar som driver det och många babbekvinnor går och förfular sig, men även vita idioter. Folk ser helt efterblivna ut idag.

Jag vet inte vad topic kan bli här, mer än att vi diskuterar dessa fula miffon och vad hur man kommit fram att det är snyggt att förstora röven, pattarna, göra ansiktet till en alien osv.

De har nog tittat för mycket på MTV, the Kardashians och sånt skit. Det är iaf ett tecken på mycket låg iq och en junk kultur utan framtid.
Citera
2022-12-16, 17:20
Medlem
holmiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Jag undrar om alla dessa Bianca Ingrosso-alienliknande varelser tycker själva att de är snygga, med sin fula nyopererade trynen som får dem att se ut som någon bisarr blandning av Joker i Batman, Bianca och Aliens? Har de ingen spegel? Jag hade skämts att ha en sådan flickvän. Hur efterbliven får man bli att förstöra sig så här? Ännu värre, jag noterar att dessa kliniker som förfular alla dessa varelser med alienlook, poppar upp nu överallt. Inte sällan är det babbar som driver det och många babbekvinnor går och förfular sig, men även vita idioter. Folk ser helt efterblivna ut idag.

Jag vet inte vad topic kan bli här, mer än att vi diskuterar dessa fula miffon och vad hur man kommit fram att det är snyggt att förstora röven, pattarna, göra ansiktet till en alien osv.

Andelen av plastikopererade miffon är en matematisk funktion som är inversen på skolans och massmediernas fördumning av befolkningen.
Senast redigerad av holmium 2022-12-16 kl. 17:23.
Citera
2022-12-16, 17:27
Medlem
mikkelbergs avatar
Vad sorgligt det är, trodde inte a det här med zombies var på riktigt.
Har handen på hjärtat ALDRIG sett någon som sett bra ut efter ett ingrepp. Iof, blir de själva lyckligare av att se ut som monster, så är väl det helt ok?!
Citera
2022-12-16, 17:29
Medlem
jesussugers avatar
Bianca ser ju inte ut ens ut som Bianca gjorde en gång i tiden
Hon kommer se förjävlig ut om 5 år om hon fortsätter med alla jävla plast
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto