Citat:
Ursprungligen postat av
ping123
Håller med dig helt och hållet om att det inte är snyggt att fylla läppar, ha silikon i rumpan osv. Men du glömde en sak göra näsoperation det är också illa tycker jag. Jag tycker man ska vara naturlig och vara stolt över sig själv. Men folk får göra vad dem vill med sina liv så långe dem inte skadar andra. Men det de inte tänker på är att dem skadar sig själva i slutändan, näsoperationer och silikon i brösten eller i rumpan brukar efter många gå ge biverkningar/smärta enligt studier.
Svar på din fråga, jag tror dem tycker sånt är snyggt eftersom de är missnöjda med sitt utseende. Sedan det andra att det är typ trend/mode att ha fyllda läppar, silikon bröst och rumpan måste vara stor. För några kändisar har det då är det "snyggt" typ.
Jag kan tycka att näsjobb kan va ok För man ser sällan skräck exempel typ som Mikeal jacksson.
Jag är inte emot plastikkirurgi helt.
Men många ser faktisk snyggare från början men dom ser inte detta själva.
Det finns ett annat program bizarre sjukdomar och där tycker jag plastik alltid är ok för där lider dom på riktigt.
Vid enstaka fall som konstiga näsor, tänder, platta bröst, tappat hår är ok också.
Men dessa som vill omvandla sig helt och gör ständigt nya operationer, har tappat helt begreppet om vad som är snyggt. Det lider också till ett missbruk.