2020-08-07, 13:39
Medlem
Läste att någon tyckte smaken var annorlunda så jag testade. Minns inte när jag senast ätit dem tidigare men något var definitivt inte ok med smaken. Smakade mer som majsnågar doppade i ostpulver

Så fick jag en dålig påse eller har ni också märkt något?
Citera
2020-08-07, 13:48
Medlem
HermaeusMoras avatar
Skulle säga en dålig påse.
Citera
2020-08-07, 13:56
Medlem
HeddonBorborellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HermaeusMora
Skulle säga en dålig påse.
Det tråkiga är att det blir vanligare och vanligare med dåliga påsar. Förr kunde man ofta få bra påsar, massor med krydda, minns inte när jag fick ens en liten kryddklump i en påse sist.
Citera
2020-08-07, 13:57
Medlem
MinnaLinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeddonBorborello
Det tråkiga är att det blir vanligare och vanligare med dåliga påsar. Förr kunde man ofta få bra påsar, massor med krydda, minns inte när jag fick ens en liten kryddklump i en påse sist.

Jag finner alltid att de små smala påsarna har godare smak av någon anledning..
Citera
2020-08-07, 13:59
Medlem
Vad glad jag blev nu när jag ser att jag inte är ensam om att ifrågasätta smaken på ostbågar.
Citera
2020-08-07, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lemmywhiteline
Vad glad jag blev nu när jag ser att jag inte är ensam om att ifrågasätta smaken på ostbågar.

Jo, något var skumt med dem men vanliga ostbågar är inget jag brukar köpa. Testade pga det jag läst och smaken var skum.
Citera
2020-08-07, 14:09
Medlem
Nytt enklare recept och ny enklare tillverkningsmetod, ger lägre tillverkningskostnad och alltså större vinst åt ägaren. Kund betalar samma pris men för en sämre produkt. Klassiskt!
Citera
2020-08-07, 14:13
Medlem
Zer0Shits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MinnaLinna
Jag finner alltid att de små smala påsarna har godare smak av någon anledning..
Samma här!

z
Citera
2020-08-07, 14:16
Medlem
HeddonBorborellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FastFreezer
Nytt enklare recept och ny enklare tillverkningsmetod, ger lägre tillverkningskostnad och alltså större vinst åt ägaren. Kund betalar samma pris men för en sämre produkt. Klassiskt!
Jag tror dom skjuter sig i fötterna. Jag köper knappt några ostbågar alls längre, förr var jag beroende. Hade dom smakat som förr hade dom gjort vinst på mig men det gör dom inte när jag inte köper någon påse. Det händer ibland att jag köper en på flamin hot men även dom är tama nu för tiden.
Citera
2020-08-07, 22:46
Medlem
Smala påsar smakar bäst. Håller fullständigt med. Sen har jag inte märkt något konstigt tror jag. Gillar mina bågar färska och svagt crunchy, men absolut inte crunchy som den sorten dom gör av den anledningen. De är äckliga, liksom cheeseballs.
Citera
2020-09-05, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gyros
Smala påsar smakar bäst. Håller fullständigt med. Sen har jag inte märkt något konstigt tror jag. Gillar mina bågar färska och svagt crunchy, men absolut inte crunchy som den sorten dom gör av den anledningen. De är äckliga, liksom cheeseballs.

Håller med om att smala påsar smakar bäst men svårt att hitta dessa.
Citera
2020-09-05, 08:24
Medlem
gato12s avatar
Smakar kartong nuförtiden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in