• 1
  • 2
2020-08-05, 18:59
Medlem
Jag vill börja med att säga att jag älskar min pv, mer än allt annat. Kul också att börja min "karriär" på flashback med detta, men så får det va, för nu behöver jag hjälp.

Min pojkvän och jag bor inte ihop, har ett stadigt förhållande sen 1 1/2 år tillsammans och har det bäst. Förutom att vi inte ser lika på sex, verkar det som. Jag har alltid varit öppen med mina kinks och hur jag ser på sex, har en hög sexdrift och har alltid varit öppen med den. Han har verkat förstående och varit villig att testa ett par av dem. Han har gjort det typ 1-2 gånger sen är det klart för hans del. Jag tycker att jag varit tydlig med att säga att det var hett och han kan fortsätta med det med mitt samtycke, men så blir det samma gamla missionären sen ändå. Som de flesta med kinks så är det inget konstigt med normsex ibland, sex är bra oavsett. Men nu har vi gjort samma grej i ett halvår. Jag försöker ta upp med honom att det börjar bli lite segt, absolut inte tråkigt, för sex är sex, men att jag vill ha mer. Han vill inte prata om det, jag tror han tycker att det är jobbigt för att han känner att han inte är bra nog. Men det är han ju! Dessutom har vi ändrade livsförhållanden och har nu inte haft sex på ca en månad. Jag börjar bli deprimerad och känna mig som en avart för att jag vill bli strypt ibland, då han bara byter ämne när jag försöker prata om det och känner mig ful för att jag aldrig får knulla längre. Jag vet inte vad jag ska göra för att få honom att ens försöka lyssna på vad min lust behöver ibland också. Jag vet inte om det här blir jätterörigt, men jag är desperat. Är så deppig över detta. Vad ska jag göra när kommunikationen faller helt?
Citera
2020-08-05, 19:01
Medlem
Worjens avatar
Vissa killar är bara sjukt vanilla och tråkiga.
Citera
2020-08-05, 19:02
Medlem
jbswebecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fisktacos
Jag vill börja med att säga att jag älskar min pv, mer än allt annat. Kul också att börja min "karriär" på flashback med detta, men så får det va, för nu behöver jag hjälp.

Min pojkvän och jag bor inte ihop, har ett stadigt förhållande sen 1 1/2 år tillsammans och har det bäst. Förutom att vi inte ser lika på sex, verkar det som. Jag har alltid varit öppen med mina kinks och hur jag ser på sex, har en hög sexdrift och har alltid varit öppen med den. Han har verkat förstående och varit villig att testa ett par av dem. Han har gjort det typ 1-2 gånger sen är det klart för hans del. Jag tycker att jag varit tydlig med att säga att det var hett och han kan fortsätta med det med mitt samtycke, men så blir det samma gamla missionären sen ändå. Som de flesta med kinks så är det inget konstigt med normsex ibland, sex är bra oavsett. Men nu har vi gjort samma grej i ett halvår. Jag försöker ta upp med honom att det börjar bli lite segt, absolut inte tråkigt, för sex är sex, men att jag vill ha mer. Han vill inte prata om det, jag tror han tycker att det är jobbigt för att han känner att han inte är bra nog. Men det är han ju! Dessutom har vi ändrade livsförhållanden och har nu inte haft sex på ca en månad. Jag börjar bli deprimerad och känna mig som en avart för att jag vill bli strypt ibland, då han bara byter ämne när jag försöker prata om det och känner mig ful för att jag aldrig får knulla längre. Jag vet inte vad jag ska göra för att få honom att ens försöka lyssna på vad min lust behöver ibland också. Jag vet inte om det här blir jätterörigt, men jag är desperat. Är så deppig över detta. Vad ska jag göra när kommunikationen faller helt?

Du måste lära dig att använda enter. Att en man inte vill ha sex kan bero på många saker, stress eller dålig ekonomi kan vara några orsaker.

Börja att prata med honom fråga hur han mår och om det är nånting som tynger.
Citera
2020-08-05, 19:06
Medlem
skraxs avatar
Det är farligt för en man idag att vara med en kvinna som vill bli strypt eller köra lite hårdare tag. Minsta blåmärke och hon kan ringa snuten direkt och sen står man där med alla bevis emot sig om hon nu skulle vilja.
Citera
2020-08-05, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jbswebeck
Du måste lära dig att använda enter. Att en man inte vill ha sex kan bero på många saker, stress eller dålig ekonomi kan vara några orsaker.

Börja att prata med honom fråga hur han mår och om det är nånting som tynger.

Tack för tips, men inget av detta är problemet. Snarare tror jag att han är rädd för att göra mig illa.
Citera
2020-08-05, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Worjen
Vissa killar är bara sjukt vanilla och tråkiga.

Jovisst, men att sen inte knulla alls?

Citat:
Ursprungligen postat av skrax
Det är farligt för en man idag att vara med en kvinna som vill bli strypt eller köra lite hårdare tag. Minsta blåmärke och hon kan ringa snuten direkt och sen står man där med alla bevis emot sig om hon nu skulle vilja.

Äsch sluta bara. Så är inte fallet här.
Citera
2020-08-05, 19:12
Medlem
jbswebecks avatar
Citat:
Tack för tips, men inget av detta är problemet. Snarare tror jag att han är rädd för att göra mig illa.

Ni måste prata om vad ni gillar och inte gillar. Det är inte farligt att prata om sex.
Citera
2020-08-05, 19:17
Medlem
Idiotsveriges avatar
Citat:

En ärlig man som står inför domare och erkänner att han strypt sin flickvän för att hon gillade det och ville det, medans samma flickvän står och anklagar honom för att ha strypt henne mot hennes vilja kommer inte ha en chans. Även om det är kvinnan som ljuger. Därför är det väldigt farligt att ge vika för sådana kvinnliga behov nu efter #metoo som man. Det kan vara att han vet detta bara.

Kanske bör du söka dig till en idiot som inte tänker så långt om du vill kunna bli strypt. Eller söka rasera vad feministerna byggt upp.
Citera
2020-08-05, 19:17
Medlem
warfighters avatar
Citat:

Min pojkvän och jag bor inte ihop, har ett stadigt förhållande sen 1 1/2 år tillsammans och har det bäst. Förutom att vi inte ser lika på sex, verkar det som. Jag har alltid varit öppen med mina kinks och hur jag ser på sex, har en hög sexdrift och har alltid varit öppen med den.<b> Han har verkat förstående och varit villig att testa ett par av dem. Han har gjort det typ 1-2 gånger sen är det klart för hans del. Jag tycker att jag varit tydlig med att säga att det var hett och han kan fortsätta med det med mitt samtycke, men så blir det samma gamla missionären sen ändå.</b> Som de flesta med kinks så är det inget konstigt med normsex ibland, sex är bra oavsett. Men nu har vi gjort samma grej i ett halvår. Jag försöker ta upp med honom att det börjar bli lite segt, absolut inte tråkigt, för sex är sex, men att<b> jag vill ha mer. Han vill inte prata om det</b>, jag tror han tycker att det är jobbigt för att han känner att han inte är bra nog. Men det är han ju! Dessutom har vi ändrade livsförhållanden och har nu inte haft sex på ca en månad. Jag börjar bli deprimerad och känna mig som en avart för att<b> jag vill bli strypt ibland, då han bara byter ämne när jag försöker prata om det</b> och känner mig ful för att jag aldrig får knulla längre.<b> Jag vet inte vad jag ska göra för att få honom att ens försöka lyssna på vad min lust behöver ibland också.</b> Jag vet inte om det här blir jätterörigt, men jag är desperat. Är så deppig över detta. Vad ska jag göra när kommunikationen faller helt?
Som jag förstår det så vill du leva ut dina kinks utan att respektera att han inte delar dem och vill veta hur du ska få honom att vara dominant fast han inte vill. Det kommer inte att gå. Det spelar ingen roll att han har ditt samtycke för att strypa dig om han inte är lagd åt det hållet, och det är faktiskt bara ohyfsat att försöka tjata sig till det. Försök sätta dig in i hans situation, hur kul skulle det vara om han försökte få dig att göra något som du inte vill? Det nöter. Och ja, förmodligen dödar det lusten till vanligt sex också.

Du får helt enkelt välja mellan honom och att leva ut dina kinks, så det är upp till dig att fundera ut vad som är viktigast för just dig.
Citera
2020-08-05, 19:19
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Vad ska jag göra när kommunikationen faller helt?
Kanske är det inte bara att han ”inte räcker till” inom dina kinks utan att han kanske avskräcks och inte känner sig tillräcklig överhuvudtaget. Kanske till och med i värsta fall äcklas eller något ditåt.

Om det är så kommer han ju ha väldigt svårt att säga det oavsett hur bra kommunikation ni har normalt eftersom det kanske betyder att du aldrig kommer bli nöjd med sexet med honom.
Citera
2020-08-05, 19:24
Medlem
Finns många snubbar på kö för en sån dig, det måste han förstå.

Tränar karln? Har en feeling att han inte gör det, och att det skulle vankas mer knull om han gjorde det. Få honom att skaffa gymkort eller börja med kickboxning så blir det nog lite mer fart i karln.
Citera
2020-08-05, 19:28
Medlem
Worjens avatar
Citat:
Jovisst, men att sen inte knulla alls?

Har du förändrats utseendemässigt sen ni börjat dejta (se: gått upp i vikt)?
Klär du dig sexigt?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in