Hahaha, vilket jävla brev! Jag tror nog vi har en blivande sexnovellsförfattare på G! Är tvungen att quota in den här, så den får frodas på fb också (ifall den skulle försvinna från sidan ovan)
Citat:
"Hej Service-Tripod-se
Jag hann tyvärr inte ladda ner mina filer, eftersom jag inte hann läsa det här meddelandet, men det gör inte så mycket. Jag har varit med om värre. Jag är inte så förvånad över ert tilltag eftersom jag i likhet med alla jag dryftat saken med, redan kände till att ni på spray är kukbögar och att ni, om uttrycket tillåts, kan dra åt helvete. En sanning som jag inte kommer att bli mindre noggrann med att påpeka så fort jag får chansen.
Jag vill ta tillfället i akt och fråga om ni inte har lust att träffas någonstans och göra upp i godo, dvs med nävarna. Jag är ingen våldets man och rätt kass på att slåss, men om ni samlar ihop era värsta slagskämpar så kan jag samla ihop mina.
Eller också kan vi skriva någon form av kontrakt där jag tillåts representera era kunder och åsamka er fysiskt lidande som motsvarar det psykiska lidande ni åsamkat dem.
Här är ett förslag på vad jag skulle kunna stå till tjänst med:
Vi hyr en buss och kör ut till min mosters sommarstuga i värmland, den ligger lagom avsides så att ingen kan höra er skrika. Packa tandborste, för vi kommer att stanna där ett par veckor. Först knäcker jag armarna på samtliga deltagare vid armbågarna med en spade, sedan snittar jag upp och lossar lite på skinnet på någons ena arm och skrapar ut fettet inför vederbörandes små barns snopna ögon. Mammas/pappas armfett ska dom få äta till kvällsmat. Medan lite av skinnet fortfarande sitter kvar i armen töjer jag ut resten under loppet av några dagar och trär det försiktigt över objektets på förhand skalperade huvud. Sen får det läka. Objektet kommer att få tillbringa resten av sitt kortarslade liv med en arm stickande rakt upp från huvudet. Jag kommer dagligen att ställa upp er för inspektion och säga något i stil med att "den som ställer upp som frivillig för att utföra [den och den otroligt förnedrande och plågsamma uppgiften], räcker upp en hand." En kortväxt person kommer att skinnflås, beprydas med en så kallad "colombiansk slips" (tungan utdrages genom ett hål i halsen) och opereras fast med huvudet inuti röven på en stor sugga, så att suggans avföring inte kan komma ut utan att först passera vederbörandes ansikte. Ansiktet har i förväg preparerats på så vis att läppar och tänder dragits loss. Det ska snart stå klart för vederbörande att den där avföringen är det närmaste mat som kommer att serveras och förväntas härmed glupa i sig av grisskiten. Suggan ska vara osedvanligt promiskuös och vilja ha kuk minst en gång om dagen. Under grissamlaget kommer galtens pung att daska mot offrets haka och hals. Eftersom offret på förhand beprytts med en så kallad "colombiansk slips" kommer han/hon att lära sig känna igen såväl smak som form av grispung. Grispungen har dessutom, (i likhet med alla livsmedel) penslats med stopoväx. En tävling ska utlysas; den som kommer på det mest påhittiga sättet att tortera och kränka sina arbetskamrater utlovas positiv särbehandling som belöning. Denna visar sig senare bestå i toalett-tjänstgöring. Dasset behöver bemannas av två personer; en vars ansikte ska vara toalett och en vars ansikte ska vara toalettpapper. Toalettpersonen kommer att skrubbas grundligt med ett grovt rivjärn tills dess att han/hon blöder över hela kroppen och får sedan ta plats i den bajsiga delen av dasset. Då kroppen försänks i träck kommer det först att svida ordentligt, men var lugn, efter ett par dagar borde större delen av kroppen ha ruttnat bort och försvunnit. Toalettpersonens ansikte lossas försiktigt längs kanterna, töjs ut och spikas fast runt dasshålet så att det sluter åt ordentligt. Avslutningsvis trakeonomeras personen, alltså ett hål skärs upp i halsen.