Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2020-08-05, 22:17
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Garntroll
Menar ni en P*ll* H*dlund född 97? Då är han ju äldre än 20 😉
Ja, vi menar honom. Personen är i 20-årsåldern, vilket inte menas att personen är exakt 20 år
Citera
2020-08-06, 06:19
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbelbotten
Ja, vi menar honom. Personen är i 20-årsåldern, vilket inte menas att personen är exakt 20 år
Ja och till deras försvar kan man säga att om en person är född ett visst årtal kan det vara svårt att säga hur gammal den är exakt utan att veta vilket datum hen är född.
Därför kanske man i media istället skriver 20 års åldern.
Citera
2020-08-06, 16:46
  #39
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Tänk om det var ett elakt practal joke av hans kompisar som skjutsat honom dit klätt av honom medans han sov i sin drogdimma..

Eller som slutstation på en svensexa. Men jag håller med om att det låter som ett klassiskt practical joke.

Var det inte någon rockstjärna som vaknade naken i sin bil på en färja på väg mot Island?
Citera
2020-08-06, 17:01
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Låter som slutstation på en svensexa. Men jag håller med om att det låter som ett klassiskt practical joke.

Var det inte någon rockstjärna som vaknade naken i sin bil på en färja på väg mot Island?
exakt. Svensexa kom jag å tänka på efter jag skrev "practical joke" .. vi kommer nog aldrig att få reda på vad fan som egentligen hände, tråkigt,
Citera
2020-08-06, 20:07
  #41
Medlem
megacoolmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd

Var det inte någon rockstjärna som vaknade naken i sin bil på en färja på väg mot Island?

Det ska ha varit Richie Blackmore som utsatte sin turnéledare för detta practical joke. Dessutom fanns inga nycklar i bilen
Citera
2020-08-06, 22:52
  #42
Medlem
Vad är brottsrubriceringen?
Citera
2020-08-07, 01:18
  #43
Medlem
Le Cheval Blancs avatar
TS skriver om narkotika.
Var det narkotika inblandat eller bara alkohol?
Någon som kommer åt NWT:s betal-artikel?
Citera
2020-08-07, 05:03
  #44
Medlem
Haubits77Bs avatar
Vilken ångest denna yngling måste ha...
Citera
2020-08-07, 05:39
  #45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Le Cheval Blanc
TS skriver om narkotika.
Var det narkotika inblandat eller bara alkohol?
Någon som kommer åt NWT:s betal-artikel?
Det vet dom nog inte innan analyssvaret från ett blodprov kommit. Sen kan det ju finnas misstankar om det. Man måste nog också lägga till det i brottsrubriceringen för att få fog för att utföra ett blodprov.
Citera
2020-08-07, 16:46
  #46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Le Cheval Blanc
TS skriver om narkotika.
Var det narkotika inblandat eller bara alkohol?
Någon som kommer åt NWT:s betal-artikel?
Brottsrubriceringen är grovt rattfylleri och ringa narkotikabrott. Kopierade in artikeln men det blev borttaget, enligt artikeln blåste han över 1 promille och visade tydliga tecken på narkotikapåverkan.
Citera
2020-08-08, 22:55
  #47
Medlem
Då förstår jag varför han skrev på för Mariestad fast han hade kontrakt med grums. Han var kanske för påtänd för att komma ihåg det😁

Han hade kunnat spela högt upp om han inte valde att festa och nöja sig med div1.
Citera
2020-08-09, 09:30
  #48
Medlem
15 år å moppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imnsho
Karlstad är bandy, trav, rally och fylla på Sandgrund!

Fylla med Lerin på Sandgrund då? Dansrestaurangen har varit stängd i 10+ år
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback