2020-08-04, 11:07
Citat:
Ursprungligen postat av Iknowafewthings
Nej de utsatta barnen är alldeles för gamla för att ha en 19-årig mamma.
Så klart, skyller på morgontrötthet. Du har rätt.
Citera
2020-08-04, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Nä. Övergreppen upphörde 2018-19, barnen var då runt 12 år. Vet inte vad de har för relation till mannen, kanske inneboende syskonbarn eller nåt? Det borde i alla fall vara några som han har tillgång till, dygnet runt, alla dagar i veckan. Kanske grannens? Vi får se...
Enl hänvisning i stämningsansökan var det döttrar eller i vart fall under hans fostran. Se det kap och paragraf man hänvisar till, 6 kap, paragr 4, andra stycket.
Citera
2020-08-04, 11:09
Medlem
Vilka är barnen - om det är biologiska barn eller styvbarn inom äktenskap - borde även uttrycket
incest användas - eller dödas det när vi talar om våldtäkt

eller mörkas det vid våldtäkt för att barnen inte skall identifieras.

Domen är väldigt tunn o det talas inte om vad flickorna har sagt om övergreppen o relationen.

Här behövs verkligen FUPen.

O varför har det inte funnits någon fru/vuxen kvinna i hushållet som satt ner foten.

Kan man tänka sig att mamzen är frun i afrika eller barnen är släktingar som han fixat hit
Citera
2020-08-04, 11:11
Moderator
Iknowafewthingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Vilka är barnen - om det är biologiska barn eller styvbarn inom äktenskap - borde även uttrycket
incest användas - eller dödas det när vi talar om våldtäkt

eller mörkas det vid våldtäkt för att barnen inte skall identifieras.

Domen är väldigt tunn o det talas inte om vad flickorna har sagt om övergreppen o relationen.

Här behövs verkligen FUPen.

O varför har det inte funnits någon fru/vuxen kvinna i hushållet som satt ner foten.

Kan man tänka sig att mamzen är frun i afrika eller barnen är släktingar som han fixat hit

Låt barnen vara, de har blivit utsatta för tillräckligt mycket.
Citera
2020-08-04, 11:13
Medlem
Vilket jäkla svin! Först reagerade jag som flera andra här på läkaren (som är förövarens kompis) som utförde aborterna... Men läkaren behöver ju inte veta att flickorna blivit våldtagna! Enligt RFSU, så behöver inga skäl till abort anges: "Alla kvinnor i Sverige har rätt till abort före vecka 18 utan att skäl behöver anges."
Citera
2020-08-04, 11:13
Medlem
SRAJ Umar Banda, 19740904-4133
Citera
2020-08-04, 11:18
Citat:
Ursprungligen postat av Camelot
Vilket jäkla svin! Först reagerade jag som flera andra här på läkaren (som är förövarens kompis) som utförde aborterna... Men läkaren behöver ju inte veta att flickorna blivit våldtagna! Enligt RFSU, så behöver inga skäl till abort anges: "Alla kvinnor i Sverige har rätt till abort före vecka 18 utan att skäl behöver anges."
Amen vad fan...tror du på fullaste allvar inte att en vettig läkare skulle reagera om en 11-åring skulle komma in och be om abort??

Man behöver ingen läkarexamen för att förstå att en elvaåring i första hand har blivit våldtagen när det kommer till allt med samlag att göra.

Jag utgår från att läkaren är förståndshandikappad, en vettig sådan skulle slå larm direkt.
Senast redigerad av sanyangmotors 2020-08-04 kl. 11:20.
Citera
2020-08-04, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iknowafewthings
Låt barnen vara, de har blivit utsatta för tillräckligt mycket.

Ja - men hur kommer man åt BARN för SEx utan att det kommer fram om det inte är de
hemmavarande barnen o det finns ingen fru - eller haremskultur o det verkar det finnas i
hans hemland
Citera
2020-08-04, 11:19
Medlem
Asystoles avatar
https://www.researchgate.net/profile/Sraj_Banda
Citera
2020-08-04, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sanyangmotors
Amen vad fan...tror du på fullaste allvar inte att en vettig läkare skulle reagera om en 11-åring skulle komma in och be om abort??

Man behöver ingen läkarexamen för att förstå att en elvaåring i första hand har blivit våldtagen när det kommer till allt med samlag att göra.
Ja, då borde varningsklockorna ringa ordentligt. Jag visste inte att hon var så ung som 11 år vid aborten.
Citera
2020-08-04, 11:24
Citat:
Ursprungligen postat av MadBalt
”Mannen forskade och fick ett toppjobb. Men bakom fasaden begick han grova våldtäkter mot barn.
Nu döms han för att under sju års tid ha utsatt två flickor för över 200 övergrepp. Han gjorde även en av flickorna gravid – två gånger.
Mannen får maxstraff för brotten – 14 års fängelse. ”

”En av flickorna blev efter övergrepp gravid vid två tillfällen. Mannen har i förhör berättat att han via en läkare, som han kände, kunde se till att hon gjorde abort.”

https://www.expressen.se/nyheter/fli...rn-200-ganger/

Vad är det här för figur? Och har de läkare som hjälpt honom med aborter inte gjort sig skyldiga till brott?
När jag läste startinlägget var magkänslan att även läkaren var någon slags främling men med tanke på vad som kommit fram nu är jag hundra procent säker på att abortläkaren är etniskt svensk. Hela den här Bandas omgivning var så oerhört stolta över sin ”token nigger” att de säkert sett mellan fingrarna med allt möjligt. Den här afrikanen motbevisade ju allt vad ”rasisterna” säger och då vill man ju inte förstöra det när afrikanens tolvåring dyker upp och är på smällen. Två gånger. Istället fixar man saken och tvingar bort misstankarna. ”Så att inte SD får rätt”.

Jag avskyr bannemig delar av mitt eget folk för deras vämjeliga hyckleri...
Citera
2020-08-04, 11:24
Moderator
Iknowafewthingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Camelot
Ja, då borde varningsklockorna ringa ordentligt. Jag visste inte att hon var så ung som 11 år vid aborten.

Det finns inga uppgifter som tyder på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in