Citat:
Ursprungligen postat av
kakelgalten
Om det inte vore så att flickorna måste ha genomlevt ett rent helvete så skulle jag tyckt att detta var riktigt roligt.
Scenerna på LKAB hade jag betalat en bra slant för att få se. Jag gissar att dom har någon jätteviktig kommitté med nåt fint namn, ”Damage control management team” eller liknande idioti, där ordföranden i ”mångfaldsgruppen” ingår.
Hjordar av idioter som inte ser skillnad på järnmalm och müsli men är så Otroligt Viktiga och fina att dom aldrig skulle erkänna att dom har ett skithål.
Deras fina, tama affischzambian har våldtagit sina döttrar. Fyra miljoner i sjön.
Helvete, vilken panik det måste vara.
Men dom jävla mupparna väljer att lägga på locket. Afrikanen försvinner från hemsidan - tillsammans med svamlet om HBTQ, mångfald och ljuv musik.
Fast jag tvivlar på att dom har lärt sig något.
Eftersom vi alla är aktieägare så har vi rätt att gå på årsstämman och ställa frågor om hur pengarna används. Jag tror att i alla fall fyra miljoner har använts på fel sätt.
Men jag lider med flickorna, fy satan ett sådant jävla as.
Jag undrar hur stor del av anledningen till att de anställde honom var att han verkligen kunde bidra med något jämfört med hur stor del han var kvotneger?
Jag misstänker (men kan givetvis misstänka helt fel) att den här mångfaldsgruppen fått ett rent konkret uppdrag: hitta någon, vem som helst, med antingen ett avvikande utseende eller avvikande sexualitet, och som har någon som helst anknytning till gruvdrift, konstruera en befattning och anställ denne.
Och nu är de tillbaka på ruta ett igen.