2020-08-06, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Läs domen. Och läs hänvisningarna till Brb. Det är döttrar eller barn han haft fostran för.
Okej, på facebook svarar någon Barbara Choonya, "My beautiful daughter" till en av bilderna.

Kanske är det barngifte och månggifte då han är muslim.

Viket monster, tvi.
Citera
2020-08-06, 12:44
Medlem
Om det inte vore så att flickorna måste ha genomlevt ett rent helvete så skulle jag tyckt att detta var riktigt roligt.

Scenerna på LKAB hade jag betalat en bra slant för att få se. Jag gissar att dom har någon jätteviktig kommitté med nåt fint namn, ”Damage control management team” eller liknande idioti, där ordföranden i ”mångfaldsgruppen” ingår.

Hjordar av idioter som inte ser skillnad på järnmalm och müsli men är så Otroligt Viktiga och fina att dom aldrig skulle erkänna att dom har ett skithål.

Deras fina, tama affischzambian har våldtagit sina döttrar. Fyra miljoner i sjön.

Helvete, vilken panik det måste vara.

Men dom jävla mupparna väljer att lägga på locket. Afrikanen försvinner från hemsidan - tillsammans med svamlet om HBTQ, mångfald och ljuv musik.
Fast jag tvivlar på att dom har lärt sig något.

Eftersom vi alla är aktieägare så har vi rätt att gå på årsstämman och ställa frågor om hur pengarna används. Jag tror att i alla fall fyra miljoner har använts på fel sätt.

Men jag lider med flickorna, fy satan ett sådant jävla as.
Citera
2020-08-06, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Okej, på facebook svarar någon Barbara Choonya, "My beautiful daughter" till en av bilderna.

Kanske är det barngifte och månggifte då han är muslim.

Viket monster, tvi.
Fortfarande så hänvisas till Brottsbalkens olika paragrafer samt stycken för att visa i vilken relation flickorna står till honom. Och det handlar om avkomlingar till honom eller barn som står i hans direkta fostran. Jag förstår inte vad som inte går in? Man hänvisar dit för att man skall förstå att flickorna var i ett speciellt utsatt läge, och att gärningen är försvårande.

Sluta gissa nu och läs stämningsansökan samt dom. I stämningsansökan står en hel del hänvisningar till Brottsbalken. Och om man ids kolla upp det så slipper man gissa som du gör.
Citera
2020-08-06, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lovasen
En kvinna som heter Sh*ila skriver på S*aj Umars senaste facebookinlägg; Ati you are a rapist. Frågan blir då; Vet hela hans hemby i Zambia om de brott han begått mot sina barn? Frågan är hur? Kan svenska nyheter verkligen nå ett land så långt ner i Afrika? Eller sprider sig ryktet nu? Med tanke på att alla där nere verkar vara hans släktingar såsom de kommenterar hans bilder, vad tror ni väntar honom om han besöker hembyn i Zambia framöver? Dödstraff? Vad tror ni andra i tråden om ryktet nått Zambia?

Något säger mig att han var en "rapist" innan kom till mångkultursparadiset Sverige.
Nu har jag inte läst allt i dett fall men han kanske tvingades fly sitt hemland pga sin ".läggning".
Och det finns nog inte en enda plats på jorden där såna som han välkomnas mer än i just Sverige.
Citera
2020-08-06, 15:37
Medlem
Sam.Boyds avatar
Det är märkligt att det aldrig tycks slå fel. Gång på gång så uppstår ”pinsamheter” i integrationsapparaten o för dess propaganda avdelning.

När man läser Kvällspressens rapportering o när man läser alternativ medias skilldring av förloppet så förstår man varför altmedia växer o MSM tynar bort.

Sedan så kan man undra vem läkaren som utfört aborterna är? Har inte läkare någon form av anmälningsplikt? För jag gissar att flickorna varit minderåriga.
Citera
2020-08-06, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Det är märkligt att det aldrig tycks slå fel. Gång på gång så uppstår ”pinsamheter” i integrationsapparaten o för dess propaganda avdelning.

När man läser Kvällspressens rapportering o när man läser alternativ medias skilldring av förloppet så förstår man varför altmedia växer o MSM tynar bort.

Sedan så kan man undra vem läkaren som utfört aborterna är? Har inte läkare någon form av anmälningsplikt? För jag gissar att flickorna varit minderåriga.
15-åringar för genomgå abort, men då skall vårdnadshavaren ha vetskap. Men nån anmälningsplikt för en byxmyndig tjej finns inte - om inte uppenbara missförhållanden misstänks.

Det KAN också ha varit en polare, till pedofilpappan, med läkarleg som utfört aborten i "lönndom". Dvs inga journaler eller något alls.
Citera
2020-08-06, 15:46
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
.
Han följer en sida på Facebook som heter Jesus Daily, det tror jag inte direkt han skulle ha gjort om han var muslim.
Han diskuterar även satan på ett inlägg, satan finns ju även i islam, men kallas väl inte för det i den religionen.
Kristna och muslimer brukar uttrycka sig olika
när de kommunicerar på tex Facebook.
Däremot verkar det som hans mamma? är muslim?

Att säga att man konverterat från islam till kristendom brukar ju vara en säker o snabb väg till att bli svensk medborgare.

Kan det även vara så här?

Hursom så är trosuppfattningen relativt ointressant i det här fallet. Att förgripa sig sexuellt på sina egna barn är tabu i alla världens kulturer.
Citera
2020-08-06, 15:56
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
15-åringar för genomgå abort, men då skall vårdnadshavaren ha vetskap. Men nån anmälningsplikt för en byxmyndig tjej finns inte - om inte uppenbara missförhållanden misstänks.

Det KAN också ha varit en polare, till pedofilpappan, med läkarleg som utfört aborten i "lönndom". Dvs inga journaler eller något alls.

Det föreligger viss misstanke om att den utförts av en polare utanför ”sjukvårds systemet”. Vilket också ställer följdfrågan om läkaren har giltig licens?

Även om det utförts hos landstingets sjukhus av legitimerad läkare så ska väl läkare slå larm till socialen o polisen om de misstänker incest o våldtäkter?
Citera
2020-08-06, 18:39
Medlem
Citat:
Fortfarande så hänvisas till Brottsbalkens olika paragrafer samt stycken för att visa i vilken relation flickorna står till honom. Och det handlar om avkomlingar till honom eller barn som står i hans direkta fostran. Jag förstår inte vad som inte går in? Man hänvisar dit för att man skall förstå att flickorna var i ett speciellt utsatt läge, och att gärningen är försvårande.

Sluta gissa nu och läs stämningsansökan samt dom. I stämningsansökan står en hel del hänvisningar till Brottsbalken. Och om man ids kolla upp det så slipper man gissa som du gör.
Du vet väl om att många ljuger om att barn de tar med till Sverige är deras, kan va kusin, eller en avlägsen släkting, granhe, ökänd, som betalat för att de ska ljuga till de svenska myndigheterna osv.

Spelar ingen roll, han är en äcklig pedofil oavsett.
Citera
2020-08-06, 19:39
Medlem
Sinnerstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd

Ja det är verkligen "tokigt" detta, hur många gånger ska elefantens stora röv visa sig i rummet innan man erkänner att den faktiskt finns?

Man baxnar.
Citera
2020-08-06, 22:05
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kakelgalten
Om det inte vore så att flickorna måste ha genomlevt ett rent helvete så skulle jag tyckt att detta var riktigt roligt.

Scenerna på LKAB hade jag betalat en bra slant för att få se. Jag gissar att dom har någon jätteviktig kommitté med nåt fint namn, ”Damage control management team” eller liknande idioti, där ordföranden i ”mångfaldsgruppen” ingår.

Hjordar av idioter som inte ser skillnad på järnmalm och müsli men är så Otroligt Viktiga och fina att dom aldrig skulle erkänna att dom har ett skithål.

Deras fina, tama affischzambian har våldtagit sina döttrar. Fyra miljoner i sjön.

Helvete, vilken panik det måste vara.

Men dom jävla mupparna väljer att lägga på locket. Afrikanen försvinner från hemsidan - tillsammans med svamlet om HBTQ, mångfald och ljuv musik.
Fast jag tvivlar på att dom har lärt sig något.

Eftersom vi alla är aktieägare så har vi rätt att gå på årsstämman och ställa frågor om hur pengarna används. Jag tror att i alla fall fyra miljoner har använts på fel sätt.

Men jag lider med flickorna, fy satan ett sådant jävla as.
Jag undrar hur stor del av anledningen till att de anställde honom var att han verkligen kunde bidra med något jämfört med hur stor del han var kvotneger?

Jag misstänker (men kan givetvis misstänka helt fel) att den här mångfaldsgruppen fått ett rent konkret uppdrag: hitta någon, vem som helst, med antingen ett avvikande utseende eller avvikande sexualitet, och som har någon som helst anknytning till gruvdrift, konstruera en befattning och anställ denne.

Och nu är de tillbaka på ruta ett igen.
Citera
2020-08-06, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagisterBister
Jag undrar hur stor del av anledningen till att de anställde honom var att han verkligen kunde bidra med något jämfört med hur stor del han var kvotneger?

Jag misstänker (men kan givetvis misstänka helt fel) att den här mångfaldsgruppen fått ett rent konkret uppdrag: hitta någon, vem som helst, med antingen ett avvikande utseende eller avvikande sexualitet, och som har någon som helst anknytning till gruvdrift, konstruera en befattning och anställ denne.

Och nu är de tillbaka på ruta ett igen.

Det förefaller mig osannolikt att du skulle ha fel. Det blotta faktum att man har en ”mångfaldsgrupp” utöver en vanlig personalavdelning - som har till uppgift att vaska fram kompetent folk - kan i det närmaste anses bevisa att du har rätt.

Vi - det är vårt företag - har till yttermera pungat ut fyra miljoner på att utbilda denna lysande stjärna. Jag har svårt att föreställa mig att han bidragit på något mätbart sätt, i all synnerhet som det inte med ett ord nämndes något om hans arbetsuppgifter på GudSåGodaOchFinaViÄrSomAnställtEn-Afrikansidan.
Vad kostar icke detta jävla trams?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in