2022-10-17, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mgs00
Bevisen kommer inte hålla mot Maykil, han kommer bli friad från mordanklagelser
Varför tror du det?
Citera
2022-10-17, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leimi123
Bara Maykil eller även de andra två mgm?

Benjamin kommer torska han satt i bilen och han hade en röd svart buff som ett vittne kunde idenfiera om jag minns rätt.
Citera
2022-10-17, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Det pågår fortfarande sekretessprövning av ytterligare aktbilagor. Vi får se hur mycket mer som blir offentligt och när. Det mest intressanta materialet är dock förmodligen det jag redan lagt ut. Lägger upp allt nytt jag kan så snart jag kan.
Förhören har inte släppts ännu?
Citera
2022-10-17, 21:25
Medlem
Bebblischs avatar
Citat:
Robin Günes är uppvuxen i Vårby (ursprungligen från Österhaninge som barn). Har begått lite alla möjliga småbrott. Har en småkriminell storebror som heter Roni Günes.

Han dömdes fantastiskt nog till villkorlig dom med samhällstjänst sedan en pistol med tillhörig ammunition påträffats hemma hos honom när han var 18 år gammal.

Han är en av Maykil Yokhannas närmaste vänner och var en av de som dömdes tillsammans med honom 2017 för innehav av handgranater och automatkarbiner.

Solna tingsrätt:
Svea tingsrätt:

Tack! Du råkar inte ha FUP på ovanstående mål? Det från Svea hovrätt.
Senast redigerad av Bebblisch 2022-10-17 kl. 21:45.
Citera
2022-10-18, 01:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Den här gruppen "män" är fan bottenskrapet av bottenskrapet. Blir spännande att se vilka namn som döms för mordet på flickan. Kommer följa deras resa resten av livet och se hur länge dom håller ut.

Svin!
vad menar du , hur länge dom håller ut? Och hur ska du följa dom när dom sitter inne?
Citera
2022-10-18, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bebblisch
Tack! Du råkar inte ha FUP på ovanstående mål? Det från Svea hovrätt.

Jag har FUP från tingsrätten. Vet inte om någonting ytterligare tillkom inför hovrättsförhandlingen.

Södertörns tingsrätt:
Citera
2022-10-18, 09:46
Medlem
Hur långt tid ska det ta och släppa förhören ....
Citera
2022-10-18, 10:26
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarkillen
vad menar du , hur länge dom håller ut? Och hur ska du följa dom när dom sitter inne?

Dom lär väl ta livet av sig till sist om dom inte skjuts.

Man följer här och via personnummer och lexbase, när dom börjar få permisar eller skrivs ut. Vi har patrull här på många svin och varnar och följer upp när dom flyttar runt eller byter namn.
Citera
2022-10-18, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mgs00
Bevisen kommer inte hålla mot Maykil, han kommer bli friad från mordanklagelser

Jag tror också han går fri men har inte läst hela fup
Citera
2022-10-18, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk
Jag tror också han går fri men har inte läst hela fup

Maykil är fucked, läst igenom hela övervakningen nu, han golar ner och filmar sig själv så in i helvete, dom har flera hundra sidor övervakning på honom där han inte kan hålla käften.

Hela övervakningen är sjuk att läsa, gängen goar alla ner varandra, så mycket setups fram och tillbaka, dom har bilder och film på allt dom gör. Är man van med becknare är man vad med riktiga stolpskott, men dom här idioterna tar kakan. Skjuter skott in i väggen på toan, tappar bort skit, blir bedragna av sina bästisar, blir lurade fram och tillbaka. Det här är top 5 blåstaste FUParna jag läst, någonsin, är förvånad om dessa stolkskott kan torska sig själva i röven.
Citera
2022-10-18, 14:11
Medlem
Vad har D*ennis Österd@hl med detta att göra egentligen? Stod han för vapnen? Men inte delaktig i skjutningen o mordet? O vart kan man se det brevet han skickade till åklagaren?
Citera
2022-10-18, 14:27
Medlem
Citat:
Robin Günes är uppvuxen i Vårby (ursprungligen från Österhaninge som barn). Har begått lite alla möjliga småbrott. Har en småkriminell storebror som heter Roni Günes.

Han dömdes fantastiskt nog till villkorlig dom med samhällstjänst sedan en pistol med tillhörig ammunition påträffats hemma hos honom när han var 18 år gammal.

Han är en av Maykil Yokhannas närmaste vänner och var en av de som dömdes tillsammans med honom 2017 för innehav av handgranater och automatkarbiner.

Solna tingsrätt:
Svea tingsrätt:

Tack Stefan! Intressant.
Märkligt tycker jag att han inte står åtalad för någonting. Det var väl som jag förstått det hans vapen man sköt med? Åtminstone pistolen och skorpionen. Han står inte ens åtalad för vapenbrott eller narkotikabrott som det verkar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in