2020-08-02, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HTE
Helt fel kille eftersom han då skulle varit 11-12 år när han blev pappa
Läs om läs rätt!! detta är mammans NYA kille, inte den biologiska fadern
Citera
2020-08-02, 13:37
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahvet
Just nu finns det 2st olika händelseförlopp/bakgrundsberättelser från @IncrediblePP och @Harry_
Båda skiljer sig väsentligt åt, var kommer informationen ifrån?
Första hand, rykte, gissningar, hörsägen, granne?

Bra fråga!

Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
hon är från Alby och heter Adr*ana

Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
föräldrarna åkte till Serbien och lämnade 12åring ensam hemma

-----

Citat:
Ursprungligen postat av IncrediblePP
Pappan är väktare i Hallunda Centrum. Pappan iranier, mamman polack. Ska ha varit ute efter mammans kille.

Citat:
..Vad jag har förstått är mammans kille kriminell och folk (INTE biologiska pappan) ska ha varit ute efter honom.
Citera
2020-08-02, 13:37
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Nopp. Vet bara vem pappan är. Riktigt snäll kille som gör mycket bra för samhället. Finns många artiklar om honom på Google. Räcker med att googla väktare hallunda centrum.

Fyfan vad ont i hjärtat det gör när jag läser detta. Blir nästan tårögd. Sjukt tragiskt. De här kriminella avarterna har fan inga gränser längre. Jag hoppas inte att de dödade henne för att pappan är ordningsvakt. Han verkar vara en hygglig man.
Citera
2020-08-02, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
Det är extra synd, hemskt och jävligt att denna person som brinner för att människor ska ha det tryggt får uppleva detta. Jag lider med honom men inte med mamman. Hon borde valt en bättre pojkvän.

https://www.svd.se/polisbrist-dyrt-f...rna-allvarligt

Jag ställer mig lite tvekande till om det verkligen är han som är bonuspappa till Adr*ana. Han är bara 23 år och polskan, Adr*anas mamma, borde vara minst 30-35. Vad skulle hon med en 23åring till?
Citera
2020-08-02, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Mammans kille behöver inte vara flickans pappa. Tänk ett varv till.

Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Läs om läs rätt!! detta är mammans NYA kille, inte den biologiska fadern

Jaaa okej fattar!

Hypotes: dom skulle skjuta denne M*lad. Fick ej tag i han. Så dom sköt ned plastdottern istället. Låter som koksad snilleblixt.
Citera
2020-08-02, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HTE
Helt fel kille eftersom han då skulle varit 11-12 år när han blev pappa

Han är inte biologisk pappa. Det har framgått klart och tydligt i tråden att han är bonuspappa och inget annat.
Citera
2020-08-02, 13:40
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Mammans kille behöver inte vara flickans pappa. Tänk ett varv till.
Eller så är det kusingifte mellan en muslimsk familj. (Fast i Sverige är de ju naturligtvis INTE gifta eftersom Sverige är Kristet).
Senast redigerad av Massonite 2020-08-02 kl. 13:46.
Citera
2020-08-02, 13:40
Medlem
Pethuglins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Kan ingen försöka lista ut vem flickan var? Jag har sökt på Instagram men inte hittat något... heter McDonalds där något speciellt? Många taggar ju sina bilder på Instagram med positionen...

McDonalds norsborg?

Hallunda.

Norsborg är stort område.
Citera
2020-08-02, 13:41
Medlem
Jon.Holmss avatar
https://mb.cision.com/Public/12770/9...337a2289c2.pdf

Se sidan 8.
Citera
2020-08-02, 13:43
Medlem
Den person ni hänger ut med namn som mammans kille är inte dömd för något, tvärtom har han själv vittnat mot flera kriminella.
Citera
2020-08-02, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
https://mb.cision.com/Public/12770/9...337a2289c2.pdf

Se sidan 8.
Heter både exet och nuvarande pojkvännen M*lad?
Citera
2020-08-02, 13:44
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueGazella
Ja men dummare är ändå den som är kriminell, och dummast är den som sköt en ung tjej. Eller hur? Så den dummaste jäveln är en man. Pucko! Alltid detta kvinnohat fast en man är idioten?

Männen du pratar om är dumma oavsett, med eller utan henne, de är kriminella. Så mamman har ett val i egenskap av mamma till sitt barn att inte involvera sig med kriminella.

Hon väljer det och är därmed medskyldig, givet att det stämmer det som sägs. Det är synd om hennes dotter som isf får betala priset för sin mammas kriminella umgänge.

Ja, värst är killen som sköt henne och han borde skjutas själv, men en mamma som villigt umgås med kriminella är ju knappast mogen sin roll som mamma. Tycker du det är lämpligt?

Varför ska man alltid frånta en kvinna hennes ansvar över sina barn? Hon är ju för fan vuxen. Kvinnor kan väl tänka som alla andra?

Det betyder inte att hon är den största boven här, det är såklart mördaren som är det, men umgås man med kriminella gäng är man medskyldig till riskerna det innebär för sina nära och kära.

Som sagt, hon kanske inte ens umgås med kriminella då är mitt inlägg helt irrelevant. Jag kommentarerade en annans inlägg som påstod det. Rent allmänt är det inte skarpa, mogna kvinnor som umgås med kriminella. Det är oftast väldigt fjantiga, omogna kvinnor med en attraktion mot det farliga och känslan att man har något tufft. Och det är inte lämpligt när man har barn och familj.
Senast redigerad av -DaRude- 2020-08-02 kl. 13:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in