Citat:
Ursprungligen postat av
IR5
Israel klarar sig inte vare sig med eller utan kärnvapen. Det räcker för Iran att genomföra massiva attacker på Dimona.
Iran behöver dock ta fram och presentera doktriner för att på något sätt svara på västmakternas kärnvapenhot.
Nu är du väl inte nykter? Klarar sig inte Israel ens med kärnvapen?
Japanerna bet i det sura äpplet och höll ut första smällen (Hiroshima) efter andra i Nagasaki var det över.
Om Iran skulle få 2 (smällar) på en vecka som Japanerna fick skulle Iran hamna i 1920 talets depression.
Förstår verkligen inte vad man får ut av att inbilla sig eller försöka övertyga andra att Korpen är vit, när den är svart (synonym) dvs tokerier. Jag vet inte om det framkommit men jag gissar att du är Iranier själv med vanföreställningar om en Iransk fabricerad krigsmaskin som inte finns eller judehatare vilket Iranier visserligen är.
Oavsett vilket ämne så fort vi kommer in på Iran är de världsbäst i allt enligt dig och några till.
Alltså Hälsoministern står o hostar i Tv med Corona och Analfabeter som slickar på helgedomar, religiösa föremål är bortom allt förstånd och precis som alla andra mellan- österländer har de alla eller är fortfarande varit beroende av västvärlden för sin samhällsutveckling.
I Saudiarabien är hatet mot USA enormt stort, ändå kör de Amerikanska bilar, har varenda matkedja representerad. När jag körde in i Saudiarabien från Bahrain var det första jag såg i KSA En Mc Donalds restaurang. De här länderna är fan helt handikappade utan hjälp, utbildning, teknik, varor etc från västvärlden.