• 1
  • 2
2020-08-01, 18:23
Medlem
TokigPonnys avatar
Hej Flashback!

Det har väl redan skrivits hyllmetrar om Jeffrey Epsteins självmord och huruvida det inte i själva verket var ett lönnmord. Personligen är jag inte övertygad om att det rör sig om något annat än ett självmord, men som jag har förstått det så är den gängse teorin att han blev mördad för att förhindra att han vittnar om högt uppsatta personers sexhandel. Obs, den här tråden är inte till för att övertyga mig om sanningen bakom Epsteins död.

Nu har ju hans partner varit gripen sen en tid tillbaka och många som tror på teorierna om Epsteins död verkar förutsätta att även Maxwell kommer att bli mördad innan hon tillåts uttala sig i en rättegång. Min fundering är alltså vad implikationerna blir för alla Epstein-teoretiker om hon inte dör innan rättegången.

Skulle det vara ett bevis för att Epstein faktiskt tog livet av sig? Om inte, vad är det som gör att Maxwell tillåts leva? Hon måste väl bära på minst lika farliga uppgifter som Epstein.

Hoppas ni förstår min tankegång och ser fram emot en givande diskussion!
Citera
2020-08-01, 18:29
Medlem
SnakePlissskens avatar
Om hon dör i häktet kommer konspirationsteoretikerna se det som ett bevis för att judebarnsexpedofilsatanikerna var tvungna att mörda henne.

Om hon inte dör i häktet kommer konspirationsteoretikerna se det som ett bevis för att judebarnsexpedofilsatanikerna skyddar henne.

Båda alternativen är lika ointressanta för oss som vill veta vad som egentligen hände.
Citera
2020-08-01, 18:29
Medlem
Zaedrewss avatar
Vad gör det om hon "tar" livet av sig? Inget hände från att Epstein gjorde det så blir inget annorlunda om hon gör det. Jävla otur bara. Vi ska se över bestämmelserna och se till att detta inte händer i framtiden. Saken utagerad. Clinton kill count 1+.
Citera
2020-08-01, 18:32
Medlem
https://www.courtlistener.com/docket...&order_by=desc

inte hunnit så långt, men det finns siter och intressenter som lusläser detta såklart. namn nämns osv, så¨att detta pedofil as åker dit, frågan är för vad, är väl självklart om hon överlever.

som trump sa "I whish her well"

rek en sökning på qanon på valfri plattform.

så det är nog mer ett beroende på hur de övervkar henne, och vem som avgör om hon överlever.
många har nog ringt hillarys suicideline orders - för att beställa gissar jag
Senast redigerad av plastdunkk 2020-08-01 kl. 18:34.
Citera
2020-08-01, 21:04
Medlem
Idiotsveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Om hon dör i häktet kommer konspirationsteoretikerna se det som ett bevis för att judebarnsexpedofilsatanikerna var tvungna att mörda henne.

Om hon inte dör i häktet kommer konspirationsteoretikerna se det som ett bevis för att judebarnsexpedofilsatanikerna skyddar henne.

Båda alternativen är lika ointressanta för oss som vill veta vad som egentligen hände.

Bra försök, men konspirationsteoretikerna har såklart rätt om hon dör, det är den mest troliga logiska förklaringen då och du har knappast någon bättre att erbjuda som vanligt.

Du har dock fel om vad det innebär om hon överlever. Det kommer bara hända om hon får överjävligt bra beskydd av antingen Trump/Q, för att hon isåfall har gått med på att hänga ut alla pedofilträsktroll, eller om hon istället skyddas av andra sidan och därmed gått med på att hänga ut Trump på något vis(Hon hatar trump, och kan säkert fabricera någon smörja om honom, kanske har hon t.om någon gammal inspelning hon kan erbjuda dem)

Tiden får utvisa vad som händer, men att ett annat än dessa tre scenarion kommer utspela sig bedömmer jag ha en lägre statistisk signifikant sannolikhet än 5 Sigma med enkel huvudräkning.
Citera
2020-08-01, 21:29
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idiotsverige
Bra försök, men konspirationsteoretikerna har såklart rätt om hon dör, det är den mest troliga logiska förklaringen då och du har knappast någon bättre att erbjuda som vanligt.
Rätt om vad?
Menar du att konspirationsteoretikerna har fel om Ghislaine överlever rättegången?
Citera
2020-08-01, 21:35
Medlem
Idiotsveriges avatar
Citat:
Rätt om vad?
Menar du att konspirationsteoretikerna har fel om Ghislaine överlever rättegången?

Jag pekade på 3 möjliga scenarier som inrymde både om hon dör eller lever. Det första illustrerade du så bra att det behöver jag inte göra mer än bekräfta.

Du kan anse att alla 3 kommer ifrån konspirationsteoretikerna om du vill.

De ligger som vanligt steget före dig =)
Citera
2020-08-01, 21:42
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Jag pekade på 3 möjliga scenarier som inrymde både om hon dör eller lever. Det första illustrerade du så bra att det behöver jag inte göra mer än bekräfta.

Du kan anse att alla 3 kommer ifrån konspirationsteoretikerna om du vill.

De ligger som vanligt steget före dig =)
Du får förtydliga hur du vet att ditt påstående stämmer. Menar du att konspirationsteoretikerna har fel om Ghislaine överlever rättegången?
Citera
2020-08-01, 21:52
Medlem
Idiotsveriges avatar
Citat:
Du får förtydliga hur du vet att ditt påstående stämmer. Menar du att konspirationsteoretikerna har fel om Ghislaine överlever rättegången?

Jag tror inte du är kapabel att förstå om du misslyckades att förstå det jag redan skrivit.
Citera
2020-08-01, 22:04
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Jag tror inte du är kapabel att förstå om du misslyckades att förstå det jag redan skrivit.
Ok. Då återstår bara att du förklarar om du menar att konspirationsteoretikerna har fel om Ghislaine överlever rättegången?
Citera
2020-08-02, 00:16
Medlem
TokigPonnys avatar
Citat:
Du har dock fel om vad det innebär om hon överlever. Det kommer bara hända om hon får överjävligt bra beskydd av antingen Trump/Q, för att hon isåfall har gått med på att hänga ut alla pedofilträsktroll, eller om hon istället skyddas av andra sidan och därmed gått med på att hänga ut Trump på något vis(Hon hatar trump, och kan säkert fabricera någon smörja om honom, kanske har hon t.om någon gammal inspelning hon kan erbjuda dem)

Din teori förutsätter ju att Trump fortfarande är president när rättegången sker och därmed kan skydda/benåda henne. Tänk om hon inte dör, rättegången sker först nästa år och Trump inte längre är president? Faller inte hela ditt resonemang då?
Citera
2020-08-02, 05:38
Medlem
Citat:
Ok. Då återstår bara att du förklarar om du menar att konspirationsteoretikerna har fel om Ghislaine överlever rättegången?

Men kom igen nu, hur trög får man bli...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in