• 5
  • 6
2020-08-01, 04:24
Medlem
Kom på en grej till, hur kommer det sig att ni blev KK till att börja med?
Om man läser det du beskriver så verkar det osannolikt att ni till en början ens blev KK.
Det jag vart med m är ju att man har jävligt bra sex med någon men känslorna inte finns där fast man gärna vill fortsätta knulla, då kan det gå in på ett KK förhållande. Men då har ju båda vart nöjda från början, så är det bara att fortsätta med det.
Slickade han dig första gången ni knullade? Om inte så kanske han efter ett tag började ta dig för givet utan att tänka på att ge dig samma njutning tillbaka, å så har det bara fortsatt så.
Men som sagt, leta vidare efter en bättre KK och så är det helt enkelt hans förlust! Då får han fundera på vad han gjorde för fel
Citera
2020-08-08, 15:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av shirokuro
Jag suger och sväljer, tar den i tvåan osv. Men han tar knappt i mig, ger mig ibland bröstmassage utan inlevelse. Han brukar titta på tv medan. Jag brukar be honom slicka mig, petting, ha sex framifrån men han suckar bara då och skyller på att han är trött, får ont i handlederna osv. Så fort jag påtalar detta känner han sig "tvingad" till sexuella tjänster och blir arg. Det låter ju som att han inte är attraherad av mig . Ska jag bara avsluta eller vad ska jag göra?

Han är en mes. Avsluta.

Att en tjej inte skall gnälla då det gäller att suga och ta den i tvåan kunde man ju tycka borde vara en självklarhet, tyvärr är det dock inte det idag. Men hittar man en tjej som verkligen insett dessa självklarheter så bör man vara rädd om henne, och göra allt för att hon skall vara sexuellt tillfredställd. Jag har lärt mig att gilla att slicka fitta rätt mkt med min sambo, eftersom hon är helt galen i det, gör jag det bra, ja då kan jag lita på att det blir både svälj, ettan, tvåan, och trean
Citera
2020-08-08, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shirokuro
Isf onanerar jag hellre än att bli kk jag inte tänder på.
Ledsen för din skull. Jag är av del kalibern att det är tjejen/ kvinnan som ska bli tillfredsställd. Jag är sekundär. Bästa är när vi klickar samtidigt men om det inte går så regel nr1. Tjejen/ kvinnan ska ha först
Citera
2020-08-10, 12:49
Medlem
Skogstalibanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ***
Exakt, och om sexet inte är bra så ska man då... vad?
Ta in en till kvinna?
Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW
Börja med att inte ge mer än du får. Slickar han, suger du osv.
Detta hade aldrig i helvetet funkat på mig kan jag säga. Jag går alltid in 100% för att kvinnan ska njuta och min nuvarande kommer väldigt lätt både via sex och när jag smeker henne, dock har jag i yngre år stött på en del tvivelaktiga fittor och därför aldrig funnit det nice(lukter och skit som inte är normala) och då inte lärt mig.
På grund av detta så har det blivit påfrestande och nästan lite skämmigt när man förväntas gå ner för jag är lika hemma som Greta Thunberg vore på Truck week.
Hade min nuvarande tvingat ner mig med motiveringen att suger jag slickar du hade jag aldrig kunnat prata med henne om det här utan hade isåfall slagit bakut och skitit i allt.
Nu vet hon mitt problem och jag har påbörjat min rehabilitering och jag har sagt att när jag väl kliver ner där vill jag ha bra instruktioner så att jag känner mig bekväm . ( jag älskar se henne njuta) att slicka hennes fitta utan att undra vad fan jag gör och om hon kommer gapskratta snart vore ju bara ett underbart verktyg till i lådan.

Dock verkar ju ts jävla rövhål till ligg vara bög. Finns fan inget sexigare än en kvinna som får orgasm och det gör sexet så mycket bättre för en själv också. Kvinnans orgasm är lika viktig som min. Dumpa och byt ut helvetet om han inte vill fortsätta stretcha (haha) och tillfredsställa dig.

Citat:
Ursprungligen postat av Tufftiger66
Ledsen för din skull. Jag är av del kalibern att det är tjejen/ kvinnan som ska bli tillfredsställd. Jag är sekundär. Bästa är när vi klickar samtidigt men om det inte går så regel nr1. Tjejen/ kvinnan ska ha först

Kvinnan ska alltid ha först, och om hon kan, gärna flertalet gånger. Finns ju inget som gör mig hårdare iallafall.
Citera
2020-08-11, 10:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skogstalibanen
Massa blaj

Jag riktade inte heller mitt inlägg till dig så jag förstår inte varför du svarar som om jag gjort det. Det var riktat till TS.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in