Citat:
Ursprungligen postat av
Exakt, och om sexet inte är bra så ska man då... vad?

Ta in en till kvinna?
Citat:
Ursprungligen postat av
HMBPTOLEMAJOW
Börja med att inte ge mer än du får. Slickar han, suger du osv.
Detta hade aldrig i helvetet funkat på mig kan jag säga. Jag går alltid in 100% för att kvinnan ska njuta och min nuvarande kommer väldigt lätt både via sex och när jag smeker henne, dock har jag i yngre år stött på en del tvivelaktiga fittor och därför aldrig funnit det nice(lukter och skit som inte är normala) och då inte lärt mig.
På grund av detta så har det blivit påfrestande och nästan lite skämmigt när man förväntas gå ner för jag är lika hemma som Greta Thunberg vore på Truck week.
Hade min nuvarande tvingat ner mig med motiveringen att suger jag slickar du hade jag aldrig kunnat prata med henne om det här utan hade isåfall slagit bakut och skitit i allt.
Nu vet hon mitt problem och jag har påbörjat min rehabilitering och jag har sagt att när jag väl kliver ner där vill jag ha bra instruktioner så att jag känner mig bekväm . ( jag älskar se henne njuta) att slicka hennes fitta utan att undra vad fan jag gör och om hon kommer gapskratta snart vore ju bara ett underbart verktyg till i lådan.
Dock verkar ju ts jävla rövhål till ligg vara bög. Finns fan inget sexigare än en kvinna som får orgasm och det gör sexet så mycket bättre för en själv också. Kvinnans orgasm är lika viktig som min. Dumpa och byt ut helvetet om han inte vill fortsätta stretcha (haha) och tillfredsställa dig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tufftiger66
Ledsen för din skull. Jag är av del kalibern att det är tjejen/ kvinnan som ska bli tillfredsställd. Jag är sekundär. Bästa är när vi klickar samtidigt men om det inte går så regel nr1. Tjejen/ kvinnan ska ha först
Kvinnan ska alltid ha först, och om hon kan, gärna flertalet gånger. Finns ju inget som gör mig hårdare iallafall.