2020-07-30, 22:15
Medlem
Du får börja träffa han på dina villkor. När folk man umgås med eller är ihop med börjar ta en för given så kan man alltid dra sig tillbaka lite. Svara inte varje gång han ringer eller messar. Vill han ses säg att du är upptagen... Då kanske han skärper sig. Hjälper inte det skaffa nån annan.
Citera
2020-07-30, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wienerbroed
Och den du har nu har du rätt kemi med?
Pwrsonlighetsmässigt ja. Sexuellt nej inte nu längre
Citera
2020-07-30, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svampsamlaren
Är det bättre att ha en KK som inte tillfredsställer dig eller?
Isf onanerar jag hellre än att bli kk jag inte tänder på.
Citera
2020-07-30, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shirokuro
Jag suger och sväljer, tar den i tvåan osv. Men han tar knappt i mig, ger mig ibland bröstmassage utan inlevelse. Han brukar titta på tv medan. Jag brukar be honom slicka mig, petting, ha sex framifrån men han suckar bara då och skyller på att han är trött, får ont i handlederna osv. Så fort jag påtalar detta känner han sig "tvingad" till sexuella tjänster och blir arg. Det låter ju som att han inte är attraherad av mig . Ska jag bara avsluta eller vad ska jag göra?
Det bästa som finns är att slicka av kvinnor. Jag kan aldrig få nog av att slicka clitoris. Jag förstår mig inte på honom. De flesta män är säkert intresserade av att tillfredsställa kvinnor.

Eftersom du redan verkar ha pratat med honom och han vägrar att lyssna så borde du avsluta kk-förhållandet. Sex är ju till för att båda ska få njuta. Säg åt honom att han måste tillfredsställa dig om ni ska fortsätta att vara kk. Det blir kanske svårt att hitta någon annan som du känner dig helt nöjd med, men du kommer säkert att lyckas om du fortsätter att söka på olika sidor för sexdejting.
Citera
2020-07-30, 23:24
Medlem
Om din kk inte tillfredställer dig så är han ju inte mycket till kk, eller hur?

Så. Gå vidare.
Citera
2020-07-31, 10:47
Medlem
SanktPeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avengersson
Skojar du?
Varför skulle män som ger oralsex vara patetiska bögar?
Finns väl inget bättre än att få ge lite njutning om den är ren och välansad?
Detsamma gäller nog från kvinnors håll, ren ska den vara och välansad, blir bästa så.
Skulle då en kvinna som ger munmetoden vara en slampig lebb?
Som jag skrev. Bara män som inte kan tillfredsställa med penetration och stötande behöver resortera till det obeskrivliga. Det är en förlust, en reträtt. En plan B för simpar. Mannen som ger oralsex kommer aldrig att respekteras som en riktig man av sin kvinna eftersom han inte kan prestera och vara manlig.

Underlivets hygien är inte vad vi talar om.
Citera
2020-07-31, 16:39
Medlem
kinky_Ms avatar
Varför frågar du ens?
En KK som inte är bra i sängen är lik en utbrunnen glödlampa och lika lätt att byta ut.
Träffa män som kan tillfredsställa dig istället.
Citera
2020-07-31, 16:55
Medlem
LemPicas avatar
Alltså seriöst, varför finner du dej i att vara någon jäkla knulldocka som snubben onanerar i?
För det är just onani och inte sex/älskog han ägnar sej åt.
Säg rakt ut att du inte får något ut av era träffar och att du därför inte tänker träffa honom något mer.
Förr eller senare hittar du någon ny och under tiden lovar jag dej att din självkänsla blir mycket bättre utan att bli behandlad som du blir nu.

Stå upp för dej själv !
Citera
2020-07-31, 17:38
Medlem
GoFuckADucks avatar
Citat:
Ja men jag vill inte va kk med vilket skräp som helst. Försökt på tinder osv men finns ingen som faller mig i smaken. Måste ju va rätt kemi från början innan jag börjar ha sex . Vill inte ha ngn random.
Du får inte vara för kräsen om du nu ser ut som en Bumbibjörn som du själv säger?
Citera
2020-07-31, 23:09
Medlem
Vi hade ett litet snack idag. Inga hot eller prat om orättvisor. Jag frågade bara vad han gillar att göra för att tillfredsställa en kvinna. Han skojade först bort det och menade att en avsugning var win win för båda. Jag gav han en blick och han förklarade då att han fått problem med sina handleder pga sitt arbete och det är inte njutbart för honom utan gör mest bara ont. Han har lovat att tillfredsställa mig bättre dock måste han ha ngn slags stretching innan. Dock sa han också att han inte haft en liknande kk relation innan. Dels att jag vill ha mer sex än vad ngn annan velat ha tidigare och att det oftast bara blev att ligga sen dra. Inte umgås så ofta som vi gör och att jag förväntar mig sex varje gång skapar tydligen press och stress. Kändes skönt att vi kunde prata om det denna gången utan att ngn blev arg/sur defensiv i af. Plus att han tillfredsställde mig idag med petting ( efter en massa stretching med handleden lol)
Citera
2020-08-01, 04:07
Medlem
Citat:
Jag suger och sväljer, tar den i tvåan osv. Men han tar knappt i mig, ger mig ibland bröstmassage utan inlevelse. Han brukar titta på tv medan. Jag brukar be honom slicka mig, petting, ha sex framifrån men han suckar bara då och skyller på att han är trött, får ont i handlederna osv. Så fort jag påtalar detta känner han sig "tvingad" till sexuella tjänster och blir arg. Det låter ju som att han inte är attraherad av mig . Ska jag bara avsluta eller vad ska jag göra?

Låter väldigt konstigt och tråkigt! Du ska definitivt skaffa dig en annan, bättre KK! Går ju liksom emot hela grejen, ska man ha KK så ska ju både ha det skönt och njuta av sexet och ge och ta lika mycket. Men om inte han vill så är det hans förlust!
Leta vidare så hittar så nog nåt bättre och skönare, kör på det!
Citera
2020-08-01, 04:24
Medlem
MrLevaLivets avatar
Vete tusan om man ens kan kalla det för KK, så illa är det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in