• 2
  • 3
2020-08-06, 00:35
Medlem
IbizaPizzas avatar
Har aldrig hört en tjej prata om någon killes utrustning på detta sätt. Brukar faktiskt aldrig ens komma på tal att man pratar om killars dicksize. Jag har aldrig snackat storlek med mina vänner och skulle aldrig komma på tanken att prata om det med något ragg eller någon kille jag är intresserad av. Däremot har man väl pratat om ifall nån kille man legat med varit egoistisk, men jag brukar inte direkt återge exakt vem av de jag varit med som var egoisten.
Citera
2020-08-11, 01:43
Medlem
Alltså, jag skryter inte. Är mer informativ. Å detta vid tillfällen där det faktiskt är läge. Sist jag gjorde det va det bara för att förklara för tjejen vi ville ha hem att det är värt det.
Citera
2020-08-11, 06:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sazzi
Varför ska jag bli svartsjuk? Om det fanns ett intresse från början så försvinner det på en sekund så fort de börjar prata om sina ex.
Fast så där fungerar tjejer. Varför skulle intresset försvinna för en jävla mening? Om hon är snygg så vill man knulla henne. Punkt. Slut.

När hon skryter om om en killes kuk är det för att hon har känslor investerade i honom och att hon testar dig för att hon överväger dig. Det är en gnutta svartsjuketest inblandat för att se hurdan du är genom din reaktion. Bäst reaktion är att inte beröras av det, tystnad och tomhet är underskattat.
Citera
2020-08-12, 14:53
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Aldrig hört tjejer sitta och skryta om sin pojkväns eller ex kuk. Sådant brukar de avhandla under tjejmiddagen

Att bli påsatt av en välutrustad hingst motsvarar killars dröm om ’välj valfri fantasi’.

En tjejkompis har nämnt att en rejäl 20+ kuk är trevligt ibland, men ganska jobbigt i längden.

Jag får ont i magen av blotta tanken, fan, då är ju karln uppe i halsen på en
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in