• 1
  • 2
2020-07-30, 11:03
Medlem
Jag har genom åren lärt känna tjejer som skryter om pojkvännens kuk eller exets kuk och Hur jävla stor den är. En tjej måttade upp en kuk som var lika tjock och lång som min underarm och då pratar vi + 30 cm och + 20 cm i omkrets. De andra tjejerna har sagt +20 cm och ungefär en redbull i omkrets.

Jag tror inte ett skit på detta. De har nog en helt normal average storlek på kuken. Varför skryta om detta? Ska jag bli avundsjuk och vilja ligga med deras killar? Jag är en hetero-man.

Har ni hört tjejer skryta på detta sätt?
Citera
2020-07-30, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sazzi
Jag har genom åren lärt känna tjejer som skryter om pojkvännens kuk eller exets kuk och Hur jävla stor den är. En tjej måttade upp en kuk som var lika tjock och lång som min underarm och då pratar vi + 30 cm och + 20 cm i omkrets. De andra tjejerna har sagt +20 cm och ungefär en redbull i omkrets.

Jag tror inte ett skit på detta. De har nog en helt normal average storlek på kuken. Varför skryta om detta? Ska jag bli avundsjuk och vilja ligga med deras killar? Jag är en hetero-man.

Litmustest för att se om du är en svartsjuk osäker pojke kanske?
Citera
2020-07-30, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heppsson
Litmustest för att se om du är en svartsjuk osäker pojke kanske?

Varför ska jag bli svartsjuk? Om det fanns ett intresse från början så försvinner det på en sekund så fort de börjar prata om sina ex.
Citera
2020-07-30, 11:22
Medlem
missDementias avatar
Aldrig hört tjejkompisar skryta om pojkväns kukstorlek faktiskt. Möjligen att det nämnt i förbifarten på tjejsnack med vin, "jo han har ju ganska stor... fnitter fnitter", eller "den var lite väl liten.. stackarn!". inga mått eller visande med händer, och väldigt sällan. kanske 2-3 ggr i mitt 43åriga liv!

Men kanske tjejjerna du umgås med är av en annan sort. Eller så har du bara ett sånt där "jag vill veta allt om vilka kukar du har i dig"-utseende?
Citera
2020-07-30, 12:07
Medlem
Har du någonsin sagt åt tjejerna att du inte vill prata om andras kukar? Annars kan du gå därifrån om dom inte lyssnar. Otroligt kraftfullt verktyg.
Citera
2020-07-30, 12:18
Medlem
GoFuckADucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sazzi

Kanske var deras hästar dom prata om.
Citera
2020-07-30, 12:33
Medlem
Tarrous avatar
Aldrig hört tjejer sitta och skryta om sin pojkväns eller ex kuk. Sådant brukar de avhandla under tjejmiddagen

Att bli påsatt av en välutrustad hingst motsvarar killars dröm om ’välj valfri fantasi’.

En tjejkompis har nämnt att en rejäl 20+ kuk är trevligt ibland, men ganska jobbigt i längden.
Citera
2020-07-30, 12:36
Medlem
kalkryggars avatar
Det har jag aldrig varit med om.

Det kan ju vara så att tjejerna desperat efter att du inte lämnar dom ifred tror att du skall lägga av efter att dom hintar om att dom vill ha kukar stora som järnrören Sverigedemokraterna viftade med mot en invandrare?

Du snackar om någon tjej som måttat upp en kuk på över 30 cm och stor som en underarm. Vad skall du med henne till? Hon måste ju vara som tågtunnel i fittan för bövelen.

Det är ganska ovanligt med tjejer som på riktigt vill ha en man med kuk över 20 cm.
Citera
2020-07-30, 14:33
Medlem
HenrikLarsson99s avatar
Jag kan glädja dig med att tala om för dig att kvinnors ögonmått suger och det är inte som dom drar fram ett måttband heller. Sen är det rätt avtändande med kvinnor som pratar så, aldrig stött på det. Det finns bättre kretsar.
Citera
2020-07-30, 14:37
Medlem
AndersM79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
En tjejkompis har nämnt att en rejäl 20+ kuk är trevligt ibland, men ganska jobbigt i längden.
Citera
2020-07-30, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missDementia
Aldrig hört tjejkompisar skryta om pojkväns kukstorlek faktiskt. Möjligen att det nämnt i förbifarten på tjejsnack med vin, "jo han har ju ganska stor... fnitter fnitter", eller "den var lite väl liten.. stackarn!". inga mått eller visande med händer, och väldigt sällan. kanske 2-3 ggr i mitt 43åriga liv!

Men kanske tjejjerna du umgås med är av en annan sort. Eller så har du bara ett sånt där "jag vill veta allt om vilka kukar du har i dig"-utseende?

Jag vet faktiskt inte. Jag kanske har ett sådant utseende.
Citera
2020-07-30, 15:07
Medlem
Cannibalizations avatar
Nej.

Däremot är det ofta jag hört dem beklaga sig över sin sambo/pojkvän/man.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in