Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2020-07-29, 22:32
Medlem
JohanSverkerssons avatar
De två vanligaste klagomålen angående samlevnad från män på flashback verkar vara A) Kvinnor är svåra, B) Kvinnor är lättfotade.

Det är nog inte samma personer som skriver dessa två olika saker, men det gör tjejer förvirrade, de har fått lära sig att det är fult att vara slampig, sedan går de in på flashback och ser killar som gnäller över att tjejer är så svåra.

Så, vad föredrar ni, my fellow men? Svåra, kräsna tjejer eller slampor? Själv föredrar jag det första, eftersom slampor är skadliga för samhället.
Citera
2020-07-29, 22:37
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
De två vanligaste klagomålen angående samlevnad från män på flashback verkar vara A) Kvinnor är svåra, B) Kvinnor är lättfotade.

Det är nog inte samma personer som skriver dessa två olika saker, men det gör tjejer förvirrade, de har fått lära sig att det är fult att vara slampig, sedan går de in på flashback och ser killar som gnäller över att tjejer är så svåra.

Så, vad föredrar ni, my fellow men? Svåra, kräsna tjejer eller slampor? Själv föredrar jag det första, eftersom slampor är skadliga för samhället.

Får jag helt vänligt flika en liten sak

Den som är svår behöver inte vara kräsen och tvärtom, och den som anses slampig kan ju ändå vara kräsen? Jag önskar att du är lite tydligare för att få bättre svar och tydligare underlag på vad män tycker.
Citera
2020-07-29, 22:49
Medlem
Man gifter sig med en kräsen kvinna och vänstrar med slampor.
Citera
2020-07-29, 23:02
Medlem
Beror nog på vad killar söker.

Ett ligg? Eller en tjej att bilda familj med?

En slampa fylld med könssjukdomar och parasiter som dessutom knullar hemlösa hivsmittade migranter är liksom inte sådant bra män drömmer om att bilda familj med.
Citera
2020-07-29, 23:02
Medlem
Alonens avatar
Slampor! I alla lägen!

Präktiga kärringar med glasögonen på nästippen, fotriktiga skor osv kan man möjligen arbeta med.

Tacka vet jag en riktig slinka, hon går i högklackat och svarta nylonstrumpor även i snöstorm...
Senast redigerad av Alonen 2020-07-29 kl. 23:23.
Citera
2020-07-29, 23:07
Medlem
Peyotedudes avatar
Ett trofast luder.
Citera
2020-07-30, 01:02
Medlem
note-its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haddoque2
Man gifter sig med en kräsen kvinna och vänstrar med slampor.
Ja, det är tyvärr sant. Fan vad jag vill gifta om mig.
Citera
2020-07-30, 01:32
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Får jag helt vänligt flika en liten sak

Den som är svår behöver inte vara kräsen och tvärtom, och den som anses slampig kan ju ändå vara kräsen? Jag önskar att du är lite tydligare för att få bättre svar och tydligare underlag på vad män tycker.

Jag tar upp många mäns dubbelmoral.
Citera
2020-07-30, 02:13
Medlem
xposures avatar
En kombo av båda.
Citera
2020-07-30, 09:19
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:

Kräsna tjejer, helt klart. Men om man jobbat lite på att få en tjej i säng, så är det samma sak som "tjatsex", och det är ju ett övergrepp förklarar kvinnojouren. Så hederligt sex sker alltid på första dejten med en främling. Kvinnan är spik nykter och tar själv alla initiativ.
Citera
2020-07-30, 10:15
Medlem
Citat:

Eftersom det har skett en sådan befolkningsexplosion de senaste tiotusen åren, och därmed mycket fler individer som kan mutera, har det uppstått så många mutationer under de tiotusen åren att det motsvarar årmiljoner med ett antal hominida individer som är jägare och samlare. Då är det inte konstigt om det har uppstått parningspreferenser som handlar om att gener som tillsammans ger fungerande fysiologier dras till varandra. Skillnader i vilket kön som tar initiativet till sex kan vara en del av ett parningsbeteende som hindrar korsning av gener som inte passar ihop, sådana skillnader finns mellan fågelarter som inte kan se skillnad mellan varandra på enbart utseende också. Och ett stort antal partners i sin egen typ utesluter inte "kräsenhet" som i att välja bort andra typer (bonobos har många artfränder som partners men parar sig inte med babianer).

Så att "slampa" och "kräsen" skulle utesluta varandra kan helt enkelt vara en missuppfattning som bygger på myten om en homogen mänsklighet som skulle vara oförändrad sedan stenåldern. Det är även möjligt att det finns andra skillnader i beteende mellan typerna, bland annat för att skillnader i hjärnans näringsbehov ställer olika krav på kvinnans kropp för att kunna bära fram en bebis med ett visst näringsbehov i hjärnan. Det är möjligt att typer där kvinnan tar initiativet är för intelligenta för att sänka sig till sidor som Happypancake eller Tinder och istället träffas på möten där de diskuterar intellektuella ämnen.
Citera
2020-07-30, 12:36
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Jag tar upp många mäns dubbelmoral.

Jag förstår det, men menar att den som är kräsen inte behöver vara svår, och att även "slampor" kan vara hyggligt kräsna.
Men dom män som svarar kanske förstår hur du menar ändå, så strunt samma
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in