2023-06-05, 09:12
Medlem
Hamprs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Delar denna bild. Hade jag varit tjej hade jag varit jätteintresserad av honom. Vältränad, rätt snygg, charm, vettig, jordnär, genuin, trevlig, social osv osv. Hade förvånat mig rejält om han inte kunde bada i tjejer om han bara spelade korten lite rätt. Inte den man tror har svårt med kvinnor.

Lägg på att han drar in pengar, är lite känd, driven, kan mkt om en del saker och han är även lite av ledaren i sitt gäng. Han är knappast nåt bottennapp.

Man måste ju fråga sig om han VILL bada i tjejer? Alla tänker ju inte med kuken så att säga.
Sedan får man ju utan tvekan intrycket att de flesta i sampes bekantskapskrets svärmar runt honom efter uppmärksamhet och rider på den vågen till det yttersta, folk som tänker med kuken så att säga.
.. men vem vet, man vet ju inte hur ärliga folk är bara genom deras medverkan på en youtubekanal. Det mesta ska ju fejkas nu för tiden, allt för pengar och beröm.
Citera
2023-06-05, 09:13
Medlem
chiliislifes avatar
En riktigt töntig grabb som borde komma ner på jorden.
Citera
2023-06-05, 09:41
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Delar denna bild. Hade jag varit tjej hade jag varit jätteintresserad av honom. Vältränad, rätt snygg, charm, vettig, jordnär, genuin, trevlig, social osv osv. Hade förvånat mig rejält om han inte kunde bada i tjejer om han bara spelade korten lite rätt. Inte den man tror har svårt med kvinnor.

Lägg på att han drar in pengar, är lite känd, driven, kan mkt om en del saker och han är även lite av ledaren i sitt gäng. Han är knappast nåt bottennapp.

Verkligen, kunde inte ha sammanfattat bilden av honom bättre än dig. Nu är jag ju kvinna men lite äldre än honom, hade jag däremot varit född på 00-talet så hade jag säkerligen varit intresserad av honom.
Sen behöver man ju absolut inte springa efter alla tjejer som trånar efter än, bara för att man kan, men just att han verkar så totalt obekväm känns lite märkligt. Lite rutin på den fronten borde han ju ändå ha, han är väl trots allt typ 23 vid det här laget?
Citera
2023-06-05, 12:40
Citat:
Ursprungligen postat av chiliislife
En riktigt töntig grabb som borde komma ner på jorden.
Jaså, du är en sån?

Citat:
Ursprungligen postat av Lillarapunzel
Verkligen, kunde inte ha sammanfattat bilden av honom bättre än dig. Nu är jag ju kvinna men lite äldre än honom, hade jag däremot varit född på 00-talet så hade jag säkerligen varit intresserad av honom.
Sen behöver man ju absolut inte springa efter alla tjejer som trånar efter än, bara för att man kan, men just att han verkar så totalt obekväm känns lite märkligt. Lite rutin på den fronten borde han ju ändå ha, han är väl trots allt typ 23 vid det här laget?
Jag tror faktiskt inte att han har någonsomhelst rutin med tjejer. Jag startade ju den här tråden en gång i tiden med den explicita frågan om Sampe var bög eftersom avsaknaden av kvinnor i hans filmer var så tydlig. Det har väl eventuellt blivit lite bättre men man märker att Sampe inte har förmågan att låta käften gå på samma sätt när det finns en ung kvinna med i bilden. Han blir obekväm. Det var extra tydligt med Melinda som var så tydligt intresserad av honom. Han verkade känna att han var ute på hal is. Det normala i situationen på gymmet hade varit att ta i utav helvete för att imponera på tjejen men Sampe gjorde tvärtom och verkade inte ens vilja träna utan skyllde på ont i armen och att han inte hade energi osv. Han verkade sluta sig i sitt skal och flexade inte ens, något han alltid annars gör när han tränar med Corre eller Joppe.
Senast redigerad av Arbetsskygg 2023-06-05 kl. 12:45.
Citera
2023-06-05, 12:55
Medlem
Drugglarns avatar
Sampev2 är helt ointresserad av kvinnor, blickarna han ger Joppe däremot..

Kul att se hans framgång, denna människa har det mesta just nu.

Dock spyr jag på folk som promotar gambling till småbarn medvetet, det är sjuka pengar man drar in men har man redan gott ställt borde man inte sälja sin själ till djävulen. En sådan pass stor ''Influenser'' som Sampe så är det många som kommer att bli spelberoende tack vare honom. Tänk om någon utav dessa faktiskt begår självmord efter de har förlorat allt? Tänk att ha det på sitt samvete.

Nu när jag tänker efter så verkar Sampe ha rätt lågt IQ, man märker det ofta i videos.
Citera
2023-06-05, 15:52
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Jaså, du är en sån?

Jag tror faktiskt inte att han har någonsomhelst rutin med tjejer. Jag startade ju den här tråden en gång i tiden med den explicita frågan om Sampe var bög eftersom avsaknaden av kvinnor i hans filmer var så tydlig. Det har väl eventuellt blivit lite bättre men man märker att Sampe inte har förmågan att låta käften gå på samma sätt när det finns en ung kvinna med i bilden. Han blir obekväm. Det var extra tydligt med Melinda som var så tydligt intresserad av honom. Han verkade känna att han var ute på hal is. Det normala i situationen på gymmet hade varit att ta i utav helvete för att imponera på tjejen men Sampe gjorde tvärtom och verkade inte ens vilja träna utan skyllde på ont i armen och att han inte hade energi osv. Han verkade sluta sig i sitt skal och flexade inte ens, något han alltid annars gör när han tränar med Corre eller Joppe.

Kan bara instämma. Att han kanske verkade lite stel eller spänd i början hade jag ändå kunnat förstå, då ju de inte kände varandra sedan innan även om jag kan tänka mig att de skrivit lite i DMs innan videon. Däremot att han genomgående, som du säger, var så pass påtagligt obekväm var en sida av honom jag inte sett tidigare. Särskilt förvånande blir det som sagt eftersom att ju hon hade jättefin och positiv energi.
Sen är det väl kanske lite skevt att jämföra med när han gymmar tillsammans med Corre och Joppe, åtminstone den senare har han väl känt typ hela sitt liv, så att det är en annan kemi och stämning än med dem är väl inte så konstigt, men däremot lite märkligt att han som sagt var så uppenbart extremt obekväm med tjejen.
Citera
2023-06-05, 16:00
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarapunzel
Kan bara instämma. Att han kanske verkade lite stel eller spänd i början hade jag ändå kunnat förstå, då ju de inte kände varandra sedan innan även om jag kan tänka mig att de skrivit lite i DMs innan videon. Däremot att han genomgående, som du säger, var så pass påtagligt obekväm var en sida av honom jag inte sett tidigare. Särskilt förvånande blir det som sagt eftersom att ju hon hade jättefin och positiv energi.
Sen är det väl kanske lite skevt att jämföra med när han gymmar tillsammans med Corre och Joppe, åtminstone den senare har han väl känt typ hela sitt liv, så att det är en annan kemi och stämning än med dem är väl inte så konstigt, men däremot lite märkligt att han som sagt var så uppenbart extremt obekväm med tjejen.
Vad som saknades i den här ekvationen var sprit. Hon hade behövt hälla i honom några groggar och i princip sätta sig i knäet på honom för att det här skulle röra sig framåt. Han kommer inte att ta första steget och han kommer inte ens att låta henne göra det i nyktert tillstånd, tyvärr. Jag hade gärna sett att han fick lite fett på sylen. Han verkar vara en bra grabb och det är lite synd att han ska gå ensam. Hon var dessutom söt och lite äldre än honom så det hade varit ett perfekt äventyr för att göra karl av honom.
Citera
2023-06-05, 16:03
Medlem
Masingas avatar
Snillen spekulerar. Kameran är på kanske han vill keep it classy, han kanske smiska henne offcam. Ni tror jag iofs att han är gay så förmodligen inget för han.
Citera
2023-06-05, 16:38
Medlem
Lillarapunzels avatar
Apropå Sampes genuinitet: Hans lunch idag på Joppes story kunde inte varit mer typiskt honom i ett nötskal!
Han är ju absolut en man utav folket! Eller ska jag kanske säga ungkarl?
(För de som inte sett: Han satt på sin gamingstol och käkade köttfärssås direkt från stekpannan, som fortfarande stod på spisen... )
Citera
2023-06-05, 16:39
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Snillen spekulerar.
Det är vad de här trådarna är till för.
Citera
2023-06-05, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Hehe fattar det, men irl är han stor eller liksom normal? Alltså sticker han ut något rent storleksmässigt?

Nja, skulle mer säga normal-stor, ser bara ut som en vanlig svenne som går på gym, inget som skriker anabola om han rent storleksmässigt baserat på det jag såg.

Skulle tippa på att han vägde runt 80-85kg
Senast redigerad av jkk22 2023-06-05 kl. 17:37.
Citera
2023-06-05, 20:25
Medlem
Gaspari-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Man kan ju undra om han är bög.

Får man inte vara blyg ens?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto