Citat:
Ursprungligen postat av
Arbetsskygg
Jaså, du är en sån?
Jag tror faktiskt inte att han har någonsomhelst rutin med tjejer. Jag startade ju den här tråden en gång i tiden med den explicita frågan om Sampe var bög eftersom avsaknaden av kvinnor i hans filmer var så tydlig. Det har väl eventuellt blivit lite bättre men man märker att Sampe inte har förmågan att låta käften gå på samma sätt när det finns en ung kvinna med i bilden. Han blir obekväm. Det var extra tydligt med Melinda som var så tydligt intresserad av honom. Han verkade känna att han var ute på hal is. Det normala i situationen på gymmet hade varit att ta i utav helvete för att imponera på tjejen men Sampe gjorde tvärtom och verkade inte ens vilja träna utan skyllde på ont i armen och att han inte hade energi osv. Han verkade sluta sig i sitt skal och flexade inte ens, något han alltid annars gör när han tränar med Corre eller Joppe.
Kan bara instämma. Att han kanske verkade lite stel eller spänd i början hade jag ändå kunnat förstå, då ju de inte kände varandra sedan innan även om jag kan tänka mig att de skrivit lite i DMs innan videon. Däremot att han genomgående, som du säger, var så pass påtagligt obekväm var en sida av honom jag inte sett tidigare. Särskilt förvånande blir det som sagt eftersom att ju hon hade jättefin och positiv energi.
Sen är det väl kanske lite skevt att jämföra med när han gymmar tillsammans med Corre och Joppe, åtminstone den senare har han väl känt typ hela sitt liv, så att det är en annan kemi och stämning än med dem är väl inte så konstigt, men däremot lite märkligt att han som sagt var så uppenbart extremt obekväm med tjejen.