2020-08-09, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Då var det dags för "jewface".

https://www.youtube.com/watch?v=Pxln0hmLs_0

Inte en chans att den videon kommer att ligga kvar på Youtube när denna dag är slut.
Citera
2020-08-09, 09:46
Medlem
SaboMuggades avatar
Det är inte min grej men visst det kanske fyller en funktion.
Citera
2020-08-12, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amriswil
Fast vad tyder egentligen på att han skulle vara annat än hetero? Han har inget direkt fjolligt sätt och kvinnokläderna osv är väl mer en anime-/cosplay-grej, precis som blackface- och gulingutstyrslarna. Jag har inte heller sett honom i kvinnokläder på länge.

Han är tydligen bara 22 år gammal. Grymt imponerande att en så ung person kan vara så medveten och vältalig. Alex Linder har nämnts i tråden - jag tycker att det är rätt uppenbart att han har influerats av honom.

Jag bryr mig inte om "Cat Boys" sexualitet men jag får spontant inga direkta bögvibbar av hans utseende, mimik, sätt att prata eller kroppsspråk. Jag tror att jag har en hyfsat kalibrerad gaydar och brukar ofta upptäcka "gay face". Men jag har ju haft fel ibland, åt båda hållen.
Citera
2020-08-23, 13:26
Medlem
Smerchs avatar
Han blev för ett tag sedan intervjuad av en (((ukrainsk))) kille som bland annat kallade ryssar för snönegrer som saknar toaletter i husen utan skiter på gatorna, kallade Ryssland för en terrorstat, och som hade ett typiskt sätt att spela dum på som står beskrivet träffsäkert i en bok som skrevs för snart hundra år sedan...
CatboyKami blev där frågad vad han tycker om bögar, och sade att han ser det som en form av psyksjukdom, och som svar på att många bögar, tex Turing, varit nyttiga och bra gav han att de flesta av dem växte upp i samhällen där det var skamligt att vara bög. Det är kanske vad en bög skulle säga, men så länge det är vad bögen säger ser jag inget problem.

Jag kände inte till CbK förrän jag såg den här tråden när den lades upp, och skrev då ett inlägg med mitt första intryck som jag aldrig postade, men minns att jag tyckte att han kanske också hade den typiska lite knapplika bögblicken som Robert Gustafsson skaffade i filmen "Ben och Gunnar"... Helt olik är han inte heller "moot", 4chans grundare, som spekulerats vara både bög och jude...

Men jag tycker att hans omegle-videor är roliga och intressanta, det påminner lite om vad Sascha Baron Cohen gjorde för judarna, fast oscriptat och direkt och för den andra sidan. När han är sig själv ger han ett samlat, logiskt, och kompromisslöst intryck, som jag nog aldrig sett hos en så ung person.

https://www.youtube.com/watch?v=wm1Ac82yga0
https://dailystormer.su/catboykami-i...tlib-streamer/
Citera
2020-08-23, 23:08
Medlem
Operationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Har bara sett den med Milo men han är ju väldigt radikal. Alldeles för radikal för att Milo skulle våga ta i honom egentligen. Milo verkade genuint besvärad vid några tillfällen, i den mån han ens fattade alla referenser. Han nämner ju bl.a. Bronstein/Trotskij som en av "rasismens" grundare, George Lincoln Rockwell och att "genetisk demografi" är ödesfrågan.

Förutom att han går runt halvnaken i konstiga kattkläder och damunderkläder och suger på dildos på internet så får jag inte jättebögiga vibbar av honom. Han är nog någon sorts intelligent, extrovert, mycket excentrisk och gränslös knäppis med nån diagnos, som han själv antyder.
Han får aldrig priset Hero of the Soviet Union. Men det han förlorar på gungorna tar han igen på karusellerna.
Citat:
Ursprungligen postat av StarkMark
Vad Milo har med detta att göra vet jag inte. Han är jude och bög. Fuentes är en bra förmedlare av vilken problematik vi står inför.

Det verkar vara som om påfallande många inte förstår vad som krävs idag för att få igång ett stort rasligt uppvaknande. Vi måste ha pluralitet. Det räcker liksom inte med att ha Fria Tider och tro att det är nog. Förstår inte du att väldigt unga amerikanare hellre lyssnar på Fuentes än David Duke eller William Pierce? Vi måste expandera och det har vi verkligen gjort den senaste tiden. Vi har humor, bokförläggare, twittrare, youtubers, propagandamakare, nyhetssidor mfl. Det är så här man för ett krig; man strider på alla fronter. Tyvärr verkar många av er inte förstå det.

Humor är ett otroligt effektivt vapen som attackerar på många olika plan samtidigt. När har det funnits humor i vår arsenal? Närmsta jag kan tänka på är Dan Park och that's it.
Ja. De flesta kräver ju att all nazipropaganda anpassas till just sin egen snäva personlighet. Problemet är att folk inte förstår hur olika människor är på insidan.

Regimen lär oss att folk ser olika ut men är essentiellt likadana på insidan. Egentligen är det tvärtom. Folk liknar varandra mycket mer på utsidan.

MetalMatte88, featuring RL m.fl
https://www.youtube.com/watch?time_c...&v=HpH9i9fSaDE
Solle ftw
Senast redigerad av Operations 2020-08-23 kl. 23:13.
Citera
2021-02-01, 18:10
Medlem
DunderKanins avatar
Han blev för några veckor sedan raidad av FBI.
Har varit knäppt tyst från honom sedan dess men igår kom det ett meddelande från ingenstans på hans Telegram.

” Bankers aren't people.
They are thieves that profit off of working class people losing their jobs.
They bet against you being able to support your family.
When the people you love go hungry, bankers smile.

Remember that next time they try to play the victim.”
Citera
2021-02-01, 18:15
Medlem
Samuel332s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DunderKanin
Han blev för några veckor sedan raidad av FBI.
Har varit knäppt tyst från honom sedan dess men igår kom det ett meddelande från ingenstans på hans Telegram.

” Bankers aren't people.
They are thieves that profit off of working class people losing their jobs.
They bet against you being able to support your family.
When the people you love go hungry, bankers smile.

Remember that next time they try to play the victim.”

Fan asså såg fram emot jätte-george floyd som han skulle streama med
Citera
2021-02-01, 21:37
Medlem
DunderKanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samuel332
Fan asså såg fram emot jätte-george floyd som han skulle streama med
Jag med, ligger säkert på något FBI kontor och dammar nu
Citera
2021-02-01, 21:39
Medlem
Samuel332s avatar
Citat:
Jag med, ligger säkert på något FBI kontor och dammar nu

Tror säkert GypsyCrusader kommer få en raid strax också
Citera
2021-02-01, 21:44
Medlem
DunderKanins avatar
Citat:
Tror säkert GypsyCrusader kommer få en raid strax också
Har dålig känsla kring honom, skulle inte förvåna mig om han är en "fed".

Däremot andra "white-power" kreatörer som laddar upp videos kommer nog snart få dörren nersparkad.
Bara en tidsfråga innan t.ex Martinez Perspective blir raidad.. han blev ju nyligen av med jobbet också
Citera
2021-02-01, 21:46
Medlem
Samuel332s avatar
Citat:
Har dålig känsla kring honom, skulle inte förvåna mig om han är en "fed".

Däremot andra "white-power" kreatörer som laddar upp videos kommer nog snart få dörren nersparkad.
Bara en tidsfråga innan t.ex Martinez Perspective blir raidad.. han blev ju nyligen av med jobbet också

Gypsy har också gett upp hans flickvän har lämnat honom plus att hans landlord fått massa pizzor skickade till sig. https://twitter.com/miderdamidst/sta...21750094131203
Citera
2021-02-01, 21:48
Medlem
DunderKanins avatar
Citat:
Gypsy har också gett upp hans flickvän har lämnat honom plus att hans landlord fått massa pizzor skickade till sig. https://twitter.com/miderdamidst/sta...21750094131203
Så han har lagt ner allt nu? Eller var det bara något han sa i frustration?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in