2020-08-09, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
D var det dags fr "jewface".

https://www.youtube.com/watch?v=Pxln0hmLs_0

Inte en chans att den videon kommer att ligga kvar p Youtube nr denna dag r slut.
Citera
2020-08-09, 09:46
Medlem
SaboMuggades avatar
Det r inte min grej men visst det kanske fyller en funktion.
Citera
2020-08-12, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amriswil
Fast vad tyder egentligen p att han skulle vara annat n hetero? Han har inget direkt fjolligt stt och kvinnoklderna osv r vl mer en anime-/cosplay-grej, precis som blackface- och gulingutstyrslarna. Jag har inte heller sett honom i kvinnoklder p lnge.

Han r tydligen bara 22 r gammal. Grymt imponerande att en s ung person kan vara s medveten och vltalig. Alex Linder har nmnts i trden - jag tycker att det r rtt uppenbart att han har influerats av honom.

Jag bryr mig inte om "Cat Boys" sexualitet men jag fr spontant inga direkta bgvibbar av hans utseende, mimik, stt att prata eller kroppssprk. Jag tror att jag har en hyfsat kalibrerad gaydar och brukar ofta upptcka "gay face". Men jag har ju haft fel ibland, t bda hllen.
Citera
2020-08-23, 13:26
Medlem
Smerchs avatar
Han blev fr ett tag sedan intervjuad av en (((ukrainsk))) kille som bland annat kallade ryssar fr snnegrer som saknar toaletter i husen utan skiter p gatorna, kallade Ryssland fr en terrorstat, och som hade ett typiskt stt att spela dum p som str beskrivet trffskert i en bok som skrevs fr snart hundra r sedan...
CatboyKami blev dr frgad vad han tycker om bgar, och sade att han ser det som en form av psyksjukdom, och som svar p att mnga bgar, tex Turing, varit nyttiga och bra gav han att de flesta av dem vxte upp i samhllen dr det var skamligt att vara bg. Det r kanske vad en bg skulle sga, men s lnge det r vad bgen sger ser jag inget problem.

Jag knde inte till CbK frrn jag sg den hr trden nr den lades upp, och skrev d ett inlgg med mitt frsta intryck som jag aldrig postade, men minns att jag tyckte att han kanske ocks hade den typiska lite knapplika bgblicken som Robert Gustafsson skaffade i filmen "Ben och Gunnar"... Helt olik r han inte heller "moot", 4chans grundare, som spekulerats vara bde bg och jude...

Men jag tycker att hans omegle-videor r roliga och intressanta, det pminner lite om vad Sascha Baron Cohen gjorde fr judarna, fast oscriptat och direkt och fr den andra sidan. Nr han r sig sjlv ger han ett samlat, logiskt, och kompromisslst intryck, som jag nog aldrig sett hos en s ung person.

https://www.youtube.com/watch?v=wm1Ac82yga0
https://dailystormer.su/catboykami-i...tlib-streamer/
Citera
2020-08-23, 23:08
Medlem
Operationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Har bara sett den med Milo men han r ju vldigt radikal. Alldeles fr radikal fr att Milo skulle vga ta i honom egentligen. Milo verkade genuint besvrad vid ngra tillfllen, i den mn han ens fattade alla referenser. Han nmner ju bl.a. Bronstein/Trotskij som en av "rasismens" grundare, George Lincoln Rockwell och att "genetisk demografi" r desfrgan.

Frutom att han gr runt halvnaken i konstiga kattklder och damunderklder och suger p dildos p internet s fr jag inte jttebgiga vibbar av honom. Han r nog ngon sorts intelligent, extrovert, mycket excentrisk och grnsls knppis med nn diagnos, som han sjlv antyder.
Han fr aldrig priset Hero of the Soviet Union. Men det han frlorar p gungorna tar han igen p karusellerna.
Citat:
Ursprungligen postat av StarkMark
Vad Milo har med detta att gra vet jag inte. Han r jude och bg. Fuentes r en bra frmedlare av vilken problematik vi str infr.

Det verkar vara som om pfallande mnga inte frstr vad som krvs idag fr att f igng ett stort rasligt uppvaknande. Vi mste ha pluralitet. Det rcker liksom inte med att ha Fria Tider och tro att det r nog. Frstr inte du att vldigt unga amerikanare hellre lyssnar p Fuentes n David Duke eller William Pierce? Vi mste expandera och det har vi verkligen gjort den senaste tiden. Vi har humor, bokfrlggare, twittrare, youtubers, propagandamakare, nyhetssidor mfl. Det r s hr man fr ett krig; man strider p alla fronter. Tyvrr verkar mnga av er inte frst det.

Humor r ett otroligt effektivt vapen som attackerar p mnga olika plan samtidigt. Nr har det funnits humor i vr arsenal? Nrmsta jag kan tnka p r Dan Park och that's it.
Ja. De flesta krver ju att all nazipropaganda anpassas till just sin egen snva personlighet. Problemet r att folk inte frstr hur olika mnniskor r p insidan.

Regimen lr oss att folk ser olika ut men r essentiellt likadana p insidan. Egentligen r det tvrtom. Folk liknar varandra mycket mer p utsidan.

MetalMatte88, featuring RL m.fl
https://www.youtube.com/watch?time_c...&v=HpH9i9fSaDE
Solle ftw
Senast redigerad av Operations 2020-08-23 kl. 23:13.
Citera
2021-02-01, 18:10
Medlem
DunderKanins avatar
Han blev fr ngra veckor sedan raidad av FBI.
Har varit knppt tyst frn honom sedan dess men igr kom det ett meddelande frn ingenstans p hans Telegram.

Bankers aren't people.
They are thieves that profit off of working class people losing their jobs.
They bet against you being able to support your family.
When the people you love go hungry, bankers smile.

Remember that next time they try to play the victim.
Citera
2021-02-01, 18:15
Medlem
Samuel332s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DunderKanin
Han blev fr ngra veckor sedan raidad av FBI.
Har varit knppt tyst frn honom sedan dess men igr kom det ett meddelande frn ingenstans p hans Telegram.

Bankers aren't people.
They are thieves that profit off of working class people losing their jobs.
They bet against you being able to support your family.
When the people you love go hungry, bankers smile.

Remember that next time they try to play the victim.

Fan ass sg fram emot jtte-george floyd som han skulle streama med
Citera
2021-02-01, 21:37
Medlem
DunderKanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samuel332
Fan ass sg fram emot jtte-george floyd som han skulle streama med
Jag med, ligger skert p ngot FBI kontor och dammar nu
Citera
2021-02-01, 21:39
Medlem
Samuel332s avatar
Citat:
Jag med, ligger skert p ngot FBI kontor och dammar nu

Tror skert GypsyCrusader kommer f en raid strax ocks
Citera
2021-02-01, 21:44
Medlem
DunderKanins avatar
Citat:
Tror skert GypsyCrusader kommer f en raid strax ocks
Har dlig knsla kring honom, skulle inte frvna mig om han r en "fed".

Dremot andra "white-power" kreatrer som laddar upp videos kommer nog snart f drren nersparkad.
Bara en tidsfrga innan t.ex Martinez Perspective blir raidad.. han blev ju nyligen av med jobbet ocks
Citera
2021-02-01, 21:46
Medlem
Samuel332s avatar
Citat:
Har dlig knsla kring honom, skulle inte frvna mig om han r en "fed".

Dremot andra "white-power" kreatrer som laddar upp videos kommer nog snart f drren nersparkad.
Bara en tidsfrga innan t.ex Martinez Perspective blir raidad.. han blev ju nyligen av med jobbet ocks

Gypsy har ocks gett upp hans flickvn har lmnat honom plus att hans landlord ftt massa pizzor skickade till sig. https://twitter.com/miderdamidst/sta...21750094131203
Citera
2021-02-01, 21:48
Medlem
DunderKanins avatar
Citat:
Gypsy har ocks gett upp hans flickvn har lmnat honom plus att hans landlord ftt massa pizzor skickade till sig. https://twitter.com/miderdamidst/sta...21750094131203
S han har lagt ner allt nu? Eller var det bara ngot han sa i frustration?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in