2020-07-28, 20:52
Jag har ett litet och billigt mikroskop med 900✕ förstoring. From 300✕ förstoring ser man sädescellerna väldigt tydligt. Jag har nog en slags fetisch som gör att jag vill att tjejer ska titta på dom.
Ju fler och snabbare dom simmar desto mer upphetsad blir jag. Jag hade tom en hora som släpade runt på sin dotter, även hon fick titta och jag kände mig så stolt. Jajamen... Inga problem.
Jag vet inte hur det ser ut med ett mikroskop i en resväska och på ett hotellrum? Det känns ju ganska uppenbart att man släpat på ett sånt enbart i ett syfte. Vad skulle man liksom annars ha det till..?
Vad skulle ni tyckt om ni kom in på ett hotellrum och det stod ett mikroskop där? Vad hade ni tänkt?
Är jag ensam om detta blottar-beteende, eller vad ska man säga att det är? Är det parafili?
Citera
2020-07-28, 21:08
Medlem
KlappMungons avatar
Om jag såg ett mikroskop på ett hotellrum så skulle jag kanske fundera på lite olika logiska förklaringar.

Det finns en beskriving av Evigheten som är så här: En man kommer vart hundrade år till Himalyas bergskedja och drar ett drag med sin näsduk över bergsväggen. När han slipat ner hela bergskedjan med sin näsduk så har det gått en sekund av evigheten.

När han slipat ner hela bergskedjan skulle jag däremot inte vara ett dugg närmare mikroskopgåtans lösning om du inte berättat svaret.
Citera
2020-07-28, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mattesilver
Jag har ett litet och billigt mikroskop med 900✕ förstoring. From 300✕ förstoring ser man sädescellerna väldigt tydligt. Jag har nog en slags fetisch som gör att jag vill att tjejer ska titta på dom.
Ju fler och snabbare dom simmar desto mer upphetsad blir jag. Jag hade tom en hora som släpade runt på sin dotter, även hon fick titta och jag kände mig så stolt. Jajamen... Inga problem.
Jag vet inte hur det ser ut med ett mikroskop i en resväska och på ett hotellrum? Det känns ju ganska uppenbart att man släpat på ett sånt enbart i ett syfte. Vad skulle man liksom annars ha det till..?
Vad skulle ni tyckt om ni kom in på ett hotellrum och det stod ett mikroskop där? Vad hade ni tänkt?
Är jag ensam om detta blottar-beteende, eller vad ska man säga att det är? Är det parafili?

Hade jag sett ett mikroskop på ett hotellrum hade jag bara antagit att det var någon fältbiolog-jävel eller dylikt på besök.

Jag hade inte tänkt på att någon skulle använda det till att kolla på sin sats, eller låta en hora kolla på det.

Ang. din ”läggning” är du nog jävligt ensam om det.
Citera
2020-07-28, 21:55
Medlem
LostinDarknesss avatar
äh, säg som de är ts, du har en sån liten att kvinnorna måste använda microskop för att hitta den ^^
Citera
2020-07-28, 22:27
Medlem
Deckard-Cains avatar
Den sista idioten är inte född än.. förstår inte vad du får ut av det. Och vad säger tjejerna? (Inte dem som är betalda att vara glada).
Citera
2020-07-28, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deckard-Cain
Den sista idioten är inte född än.. förstår inte vad du får ut av det. Och vad säger tjejerna? (Inte dem som är betalda att vara glada).

Om letar efter fler idioter så kan du ju tydligen börja leta efter mikroskop på hotellrum. Om du letar efter fler idioter som inte är födda än kan du leta på samma ställe! HAHA
Citera
2020-07-29, 13:38
Medlem
Onan-erarens avatar
Jag hade trott att dom använde mikroskopet till att spåra corona på hotellet, om det är coronafritt så fritt fram att bo där, annars fly därifrån.
Citera
2020-07-29, 13:51
Medlem
Avengerssons avatar
Citat:

Prova sterilisering så ska du se att det upphetsande i detta kommer försvinna, då är det färdigsimmat garanterat.
Citera
2020-07-29, 14:36
Citat:
Ursprungligen postat av Avengersson
Prova sterilisering så ska du se att det upphetsande i detta kommer försvinna, då är det färdigsimmat garanterat.
Du kan inte hota mig med det. Jag har min säd nedfryst tills dagen jag dör. Försäkrad, betalt och klart.
Citera
2020-07-29, 18:00
Medlem
Citat:
Du kan inte hota mig med det. Jag har min säd nedfryst tills dagen jag dör. Försäkrad, betalt och klart.

Tinar du upp den inför varje ”visning”?
Citera
2020-07-29, 20:32
Citat:
Ursprungligen postat av klon1
Tinar du upp den inför varje ”visning”?
Haha.. nej men jag har kanske tillgång att spela in den perfekta satsen och kan köra den på repris i perfekt upplösning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in