Citat:
Ursprungligen postat av
mattesilver
Jag har ett litet och billigt mikroskop med 900✕ förstoring. From 300✕ förstoring ser man sädescellerna väldigt tydligt. Jag har nog en slags fetisch som gör att jag vill att tjejer ska titta på dom.
Ju fler och snabbare dom simmar desto mer upphetsad blir jag. Jag hade tom en hora som släpade runt på sin dotter, även hon fick titta och jag kände mig så stolt. Jajamen... Inga problem.
Jag vet inte hur det ser ut med ett mikroskop i en resväska och på ett hotellrum? Det känns ju ganska uppenbart att man släpat på ett sånt enbart i ett syfte. Vad skulle man liksom annars ha det till..?
Vad skulle ni tyckt om ni kom in på ett hotellrum och det stod ett mikroskop där? Vad hade ni tänkt?
Är jag ensam om detta blottar-beteende, eller vad ska man säga att det är? Är det parafili?
Hade jag sett ett mikroskop på ett hotellrum hade jag bara antagit att det var någon fältbiolog-jävel eller dylikt på besök.
Jag hade inte tänkt på att någon skulle använda det till att kolla på sin sats, eller låta en hora kolla på det.
Ang. din ”läggning” är du nog jävligt ensam om det.