2021-02-06, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quackenbush
Killarna anpassar sig efter konkurrensen. Det är många killar om färre tjejer, alltså hög efterfrågan. Då får man bjuda till och gå den extra milen.

Kan du definiera "bjuda till"? Jag har själv sett från tjejkompisar vad för dem helt främmande killar skriver och skickar. Det är, i alla fall i min värld, inte att "bjuda till".
Citera
2021-02-06, 12:28
Bannlyst
Ni måste sluta ge kvinnor uppmärksamhet.

Ni måste också sluta behandla dem som prinsessor. Dagens kvinnor är allt utom prinsessor. Dagens kvinnor kan du legitimt behanda som en levande sexleksak.

Det är deras eget val.
Citera
2021-02-06, 12:29
Citat:
Ursprungligen postat av Sea12
Kan du definiera "bjuda till"? Jag har själv sett från tjejkompisar vad för dem helt främmande killar skriver och skickar. Det är, i alla fall i min värld, inte att "bjuda till".
Nejnej, det finns ju jättemånga pervon som skickar äckliga bilder och rent kriminella förslag. Sånt är naturligtvis förfärligt. Men den del snygga killar som är intressanta steppar ju också upp sitt game och det är ju kul.
Citera
2021-02-06, 12:31
Det är väldigt svårt att få kontakt med tjejer på dejtingsajter om man beter sig normalt. Om man inte beter sig normalt får man i alla fall någon slags respons.
Citera
2021-02-06, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quackenbush
Nejnej, det finns ju jättemånga pervon som skickar äckliga bilder och rent kriminella förslag. Sånt är naturligtvis förfärligt. Men den del snygga killar som är intressanta steppar ju också upp sitt game och det är ju kul.

Ok. Gott att läsa.

Tror dock att de män som TS talar om är de "pervon" som överöser kvinnor med sliskiga kommentarer och bilder. En del kvinnor går förstås igång på detta men majoriteten gör det inte och därmed skapas en negativ bild av mannen.
Citera
2021-02-06, 12:35
Medlem
Pope666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av codemed
Skaffade ett Badoo-konto med bilder på en modellman, fick 5 "gillningar" av kvinnor på 10 min.

Nyss skaffade jag ett Badoo-konto med bilder på en uppenbart transsexuell kvinna, fått 74 gillningar av män på 10 minuter. Många invandrarmän som gillar transor tydligen.

Varför är vi män såhär?

för att män vill knulla, kosta vad det kosta vill. Tar inte mannen initativ så händer det inget. kvinnor kan vara arbetslösa eller vara en tjock tant i kassan på matbutiken och ändå kräva att den som ska få knulla med henne ska ha ett statusjobb och vara snygg osv.

Hade varit bra om fler män slutade vara desperata, kanske tog kontakt med en brud men svarade hon inte så sket de i det bara. Eventuellt ta bort sig från tinder eller andra dejtingsiter med. Jag gjorde det när jag inte blev nöjd med responsen, kändes bättre än att bara vara där och tillfredsställa andras ego.
Citera
2021-02-06, 17:45
Medlem
UltraMega64s avatar
Alternativet är ensamhet, det gäller att hugga tills det nappar. Är inte så desperat att jag går efter transvestiter än dock, men det är fan inte långt ifrån.
Citera
2021-02-06, 18:48
Medlem
lakritcs avatar
För att de inte förstått att kvinnor blir mer intresserade om en snygg kille låtsas vara upptagen med andra tjejer.

De tillämpar en rakt motsatt strategi än vad kvinnor vill ha.
Huruvida de når fram i bruset beror på andra saker, exempelvis slumpen och de uppladdade bilderna.
Senast redigerad av lakritc 2021-02-06 kl. 18:54.
Citera
2021-02-06, 19:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pope666
för att män vill knulla, kosta vad det kosta vill. Tar inte mannen initativ så händer det inget. kvinnor kan vara arbetslösa eller vara en tjock tant i kassan på matbutiken och ändå kräva att den som ska få knulla med henne ska ha ett statusjobb och vara snygg osv.

Hade varit bra om fler män slutade vara desperata, kanske tog kontakt med en brud men svarade hon inte så sket de i det bara. Eventuellt ta bort sig från tinder eller andra dejtingsiter med. Jag gjorde det när jag inte blev nöjd med responsen, kändes bättre än att bara vara där och tillfredsställa andras ego.

Jag var desperat vid 25. Det gick över och ungefär då.

Har varit passiv hela livet förutom två, tre gånger när jag varit kär. Fick dock då nobben vid samtliga tillfällen.

Det blir dock ett meningslöst liv. Varför engagera sig i något liksom. Det är ju bara jag själv ändå.

Men för egen del. Aldrig en thailändska såvida det inte skulle falla sig naturligt här då jag aldrig ämnar fara dit.
Citera
2021-02-06, 19:39
Medlem
Pope666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusBengtsen
Jag var desperat vid 25. Det gick över och ungefär då.

Har varit passiv hela livet förutom två, tre gånger när jag varit kär. Fick dock då nobben vid samtliga tillfällen.

Det blir dock ett meningslöst liv. Varför engagera sig i något liksom. Det är ju bara jag själv ändå.

Men för egen del. Aldrig en thailändska såvida det inte skulle falla sig naturligt här då jag aldrig ämnar fara dit.

Så du har ALDRIG haft en tjej eller ett förhållande? Tänker mig att du är kring 50. Lite sorgligt, men du är nog inte ensam. Nog väldigt vanligt att folk får dra en tarzan när de är sugna. Du kan ju ta tag i det nu och gå någon kurs och flörta med någon brud. Många gillar ju äldre också.
Citera
2021-02-06, 19:46
Medlem
Man kan ibland undra varför kvinnor sitter på dejtingsidor.
Citera
2021-02-07, 08:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pope666
Så du har ALDRIG haft en tjej eller ett förhållande? Tänker mig att du är kring 50. Lite sorgligt, men du är nog inte ensam. Nog väldigt vanligt att folk får dra en tarzan när de är sugna. Du kan ju ta tag i det nu och gå någon kurs och flörta med någon brud. Många gillar ju äldre också.

Jag blev nyligen ignorerad av en annan tjej jag var öppen att träffa - som kompis. Klart hon var skitsnygg och jag hade mina naturligt manliga baktankar men jag kunde börja avspänt. Det var redan avspänt mellan oss. Inte konstigt kanske för jag tror jag stötte på en snygg som är lesbisk.

En tredje suktar jag efter men det lär aldrig hända ankskit där. Jag är ju mer än 10 år äldre. Trots att det inte är min rätt gillar jag inte tanken på att hon blir påsatt, kanske exakt just nu t o m.

Näe det här är inte jättekul. Har ingen vår och sommar att se fram mot. Säger som Olle Ångest. "Jag går väl hem och skriver på min djävla roman". Lite kul i bedrövelsen
Senast redigerad av MagnusBengtsen 2021-02-07 kl. 08:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in