2020-07-26, 23:47
Medlem
”En man i 30-årsåldern avled efter en trafikolycka utanför Linköping under natten till söndagen.

Larmet inkom vid klockan 00.52. Enligt räddningstjänsten skulle det röra sig om en personbil som av oklar anledning kört av vägen och hamnat i diket.

Olyckan inträffade på Nya Kalmarvägen utanför Linköping.

Under morgonen uppgav polisen att föraren, en man i 30-årsåldern, förts till sjukhus men att hans liv inte kunde räddas. Anhöriga är underrättade, enligt polisen.

Bilen har beslagtagits, men i nuläget är det oklart vad som orsakade olyckan. Enligt polisen har en utredning inletts om vårdslöshet i trafik.”

Någon som vet mer om detta?
Det ryktas om att den omkomne var hemmahörande i Åtvidaberg och körde en Audi RS4?
Senast redigerad av Starlight-Jr 2020-07-27 kl. 00:00. Anledning: Korrigeringar
Citera
2020-07-26, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starlight-Jr
”En man i 30-årsåldern avled efter en trafikolycka utanför Linköping under natten till söndagen.

Larmet inkom vid klockan 00.52. Enligt räddningstjänsten skulle det röra sig om en personbil som av oklar anledning kört av vägen och hamnat i diket.

Olyckan inträffade på Nya Kalmarvägen utanför Linköping.

Under morgonen uppgav polisen att föraren, en man i 30-årsåldern, förts till sjukhus men att hans liv inte kunde räddas. Anhöriga är underrättade, enligt polisen.

Bilen har beslagtagits, men i nuläget är det oklart vad som orsakade olyckan. Enligt polisen har en utredning inletts om vårdslöshet i trafik.”

Någon som vet mer om detta?
Det ryktas om att den omkomne var hemmahörande i Åtvidaberg och körde en Audi RS4?

Vill inte vara den i tragiska ärenden, men mina tvångstankar får mig att påminna om att söndagens datum är den 26:e. Rubriken kanske kan ändras?
Citera
2020-07-27, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drKickass
Vill inte vara den i tragiska ärenden, men mina tvångstankar får mig att påminna om att söndagens datum är den 26:e. Rubriken kanske kan ändras?

Fixat!
Senast redigerad av Starlight-Jr 2020-07-27 kl. 00:15. Anledning: ....
Citera
2020-07-28, 01:27
Medlem
Är det verkligen ingen som känner till något kring den här olyckan?
Citera
2020-09-20, 20:32
Medlem
likeets avatar
Jag gör.

Citat:
Ursprungligen postat av Starlight-Jr
Är det verkligen ingen som känner till något kring den här olyckan?
Citera
2020-09-21, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likeet
Jag gör.

Vill du berätta?
Här i tråden eller via Pm..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto