Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-07-23, 12:46
  #1
Medlem
Arnold15s avatar
Om FKK-land är stängt och man inte kan åka dit, så får man hämta hem FKK-land till lägenheten.

Sagt och gjort.

Jag gjorde slag i saken med en tjej som jag känner nere från FKK-land och som jag hade telefonnummer till. Med tanke på den katastrofala ekonomiska situation som tjejerna just nu befinner sig i, var det inga som helst problem att övertala henne att besöka mig ett antal dagar. Vi kom överens om pris och längd på vistelse samt att jag stod för alla övriga kostnader.

Då mitt sista FKK-besök var i februari, så var man ju ganska uthungrad. Mötte henne på flygplatsen, körde henne till lägenheten och sen pang på! Ingen stress alls under de sessioner vi hade. Blev totalt 2 härliga knull per dag. Lagade mat med henne och hade ganska många sociala aktiviteter med henne ute på stan, så det var ju viktigt att välja en tjej som var social.

Gick dock tyvärr inte att sova tillsammans med henne, då hon rullade runt som en fotboll i sängen på nätterna.

Annars mycket nöjd med mitt tilltag.
Citera
2020-07-23, 13:51
  #2
Medlem
kalkryggars avatar
Vad kostade det hela omvända besöket dig?
Citera
2020-07-23, 14:01
  #3
Medlem
Jag blev också nyfiken vad du fick betala för hela kalaset? Antar du stog för resan även?
Citera
2020-07-23, 20:51
  #4
Medlem
Arnold, mannen som agerar då samhället står stilla
Citera
2020-07-23, 21:56
  #5
Medlem
Arnold15s avatar
Kalaset kostade betydligt mer än en standard FKK-resa på tre dagar som brukar gå på ca 8 000 kr (inklusive 2 nätters hotell och flygresa) för mig.

Men å andra sidan hade jag henne många fler dagar.
Ja, alla omkostnader betalades av mig.
Citera
2020-07-24, 10:30
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Kalaset kostade betydligt mer än en standard FKK-resa på tre dagar som brukar gå på ca 8 000 kr (inklusive 2 nätters hotell och flygresa) för mig.

Men å andra sidan hade jag henne många fler dagar.
Ja, alla omkostnader betalades av mig.

Om du, som jag, har "fastat" sedan i februari så ser jag det som mycket väl värt pengarna. Och det är ju, enligt min erfarenhet, alltid mycket trevligt att få hembesök av en eskort.

Ser nu att Danmark har öppnat upp för mitt län så jag får se om det blir någon resa dit snart eller när jag kommer ner på kontinenten. Tyvärr har alla planerade möten i höst blivit omvandlade till "distansmöten" så jag kan inte få betald resa och hotellrum av arbetet, men å andra sidan har jag ju inte träffat någon eskort sedan i februari så det finns ju lite sparade pengar ...
__________________
Senast redigerad av kopenhamnlover 2020-07-24 kl. 10:32.
Citera
2020-07-26, 18:03
  #7
Medlem
Det låter som ett härligt initiativ Arnold! Hur länge var hon uppe hos dig?
Citera
2020-07-27, 11:31
  #8
Medlem
Arnold15s avatar
Ca en vecka
Citera
2020-07-28, 13:40
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Ca en vecka

Klokt
Citera
2020-07-29, 12:36
  #10
Medlem
Shit, grymt, lite avundsjuk nu. Bra initiativ, kan bli en ny approach för dessa damer
Citera
2020-07-29, 13:39
  #11
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greddy33
Shit, grymt, lite avundsjuk nu. Bra initiativ, kan bli en ny approach för dessa damer

Att dom ska gå omkring nakna i Arnolds lägenhet medans han sitter i morgonrock och dricker kaffe
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback