Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-07-22, 17:36
  #1
Medlem
ibutus avatar
Jag har precis klivit på min 2 veckor långa semester. Första dagarna nu ska jag bara ta itu med en del projekt här hemma som jag inte hunnit pga jobb.
MEN när jag väl är klar med detta vill jag unna mig en kortare utflykt. Jag vill bara ta med mig tältet, hoppa in i bilen och dra någonstans.


Vad har ni för förslag?
Citera
2020-07-22, 17:40
  #2
Medlem
constants avatar
Ta bort.
Citera
2020-07-22, 17:57
  #3
Medlem
ibutus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Ta bort.

Finns det en befintlig liknande tråd? Eller vad är problemet?
Citera
2020-07-22, 18:02
  #4
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ibutu
Finns det en befintlig liknande tråd? Eller vad är problemet?
Sorry. Det var mitt inlägg som skulle bort. Jag skrev fel, helt enkelt.
Citera
2020-07-22, 18:14
  #5
Medlem
ibutus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Sorry. Det var mitt inlägg som skulle bort. Jag skrev fel, helt enkelt.

Aha jag förstår!
Citera
2020-07-22, 20:42
  #6
Medlem
p1lzk3rns avatar
Jag är precis hemkommen efter en 3 dagars vandring på kungsleden, rekommenderas starkt!
Citera
2020-07-23, 00:25
  #7
Medlem
ibutus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av p1lzk3rn
Jag är precis hemkommen efter en 3 dagars vandring på kungsleden, rekommenderas starkt!

Har faktiskt vandrat hela kungsleden. Vilket hittills är det bästa jag gjort i Sverige när det kommer till att hajka. Skulle gärna göra om vissa delar av rutten, men jag är sugen på att testa något nytt. Inte uteslutande fjällmiljö såklart.

Vilken del gick du, och hur mycket mygg va det?
Citera
2020-07-23, 00:46
  #8
Medlem
p1lzk3rns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ibutu
Har faktiskt vandrat hela kungsleden. Vilket hittills är det bästa jag gjort i Sverige när det kommer till att hajka. Skulle gärna göra om vissa delar av rutten, men jag är sugen på att testa något nytt. Inte uteslutande fjällmiljö såklart.

Vilken del gick du, och hur mycket mygg va det?


Det Var mitt första friluftsäventyr någonsin. Jag gick från abisko till alesjauro och sen tillbaka till abisko. Var en hel del mygg men med en myggjacka var det inga problem, däremot var fribajsandet lite jobbigare för då var man inte skyddad.
Citera
2020-07-26, 12:19
  #9
Medlem
Höga kusten! Fantastiskt vackert men mycket mygg så ladda upp med myggmedel.
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f3251753

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback