Citat:
Ursprungligen postat av
VVPutin
Uppenbarligen bryr sig hjonet Draken55, eftersom du hänvisade till att ingen i rysk press försvarat de oppositionella i Belarus. Det finns visst fri press i Ryssland, men du är förlåten. Hur skulle du veta hur det ligger till i Ryssland, du kan ju inte ens läsa och skriva på svenska.
Varför är det med största sannolikhet sant? Är man mer benägen att hålla sig till sanningen om man får ett litteraturpris?
Ja jag vet vem Navalnuj är, men jag tvivlar på att du vet särskilt mycket om honom.
Uppenbarligen tas jag på allvar av dig, ditt fyllo, eftersom du skriver som ett litet bokstavsbarn i tråden.
Det finns många ryska debattsidor där Lukasjenko får skarp kritik. Vad gör jag här? Jo, jag försöker att föra en diskussion med pålästa personer. Du är uppenbarligen inte en sådan utan ett hjon.
Du är ursäktad på grund av språket, men ändå inte, vad gör du här öht??
Jag sa att den ryska intelligentian inte står upp för frihet och demokrati, vad som står i rysk press är nåt du började dilla om. Rysk press är diktaturens redskap, det finns trots allt en del ryska intellektuella men de fegar väl ur,
kan till viss del förstå dem, det påminner ju mer och mer om situationen i nazityskland i Putins Ryssland, opponera, riskera livet.
Att Lukasjenko får kritik är irrelevant, jag har ju redan sagt det flera ggr, och DU klagar på att andra inte kan läsa

)
Fyllo? du är så tröttsam i dina infantila pajkastningar, de har lika mycket finess som en rysk neandertalare som får betalt med korvören av staten för att driva pervers propaganda... men vänta....

)
Självklart har en person som Svetlana typ, 100 ggr mer trovärdighet än du, eller nån annan rysk officiell kanal.
Och du svarar aldrig på grundfrågan, vad gör du här? du är förstås inte förbjuden att vara här men vad är syftet? Du bara kommer med infantila förolämpningar och lögner den ena mer fjantig än den andra, tror du att nån i västerlandet med huvet på skaft tror på din dynga?
Jag är genuint intresserad, du skriver och "debatterar" som du vore ställd inför en inhemsk rysk publik, inte en svensk.
Du vill diskutera säger du, men du vet ju uppenbarligen inte ens vad demokrati frihet humanism och respekt är, hur ska du kunna diskutera ämnet då?