• 4
  • 5
2020-07-20, 13:10
Citat:
Ursprungligen postat av Lonelyness
Jag är några år äldre och har samma problem. När jag var runt 19-23 så festade jag ganska mycket och höll mig väldigt socialt aktiv och trodde jag skulle hitta en tjej men tjejer sa till mig att jag antingen var för kort eller för ful. På dejtingsiter som jag försökt med i tio år får jag inte ett enda svar, ja jag har försökt med allt.

Personligen så hade jag gärna valt dina gråa hårstrån mot att iallafall komma i närheten av medellängd. Håret kan färgas. Nu sitter jag här deprimerad och super ensam för det är ingen ide att träffa folk för en flickvän kan jag aldrig få iallafall.

Det här gäller OP likväl som dig.

Jag har ingen aning om hur ni ser ut. Jag vet bara er självskattning. Men låt oss anta att den stämmer.

Varför duger då inte andra fula människor åt er?

Ragga på tillräckligt fula tjejer så lär ju erat utseende knappast vara ett problem.

Eller är ni för fin för det samtidigt som ni vill att omvärlden ska acceptera er?
Citera
2020-07-20, 15:52
Medlem
mg57s avatar
Till TS och andra med samma patetiska inställning till livet ta nu in dessa ord jag skriver och följ mina råd nedan så kommer allt bli bättre nästan omgående.

Steg 1 du kliver upp på morgonen direkt utan lata sig kvar i sängen, gå raka spåret fram till en spegel, sträck på dig och kolla rakt in i dina ögon utan att vika blicken och säg högt för dig själv " det hade kunnat vara värre jag är iallafall vit x5" varje morgon"

Gör detta till en rutin sen skickar du ett pm så ska du få resten av pusslet till ditt nya starkare liv.

Tacka mig senare kamrater.
Citera
2020-07-20, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DefactoAnarki
Det här gäller OP likväl som dig.

Jag har ingen aning om hur ni ser ut. Jag vet bara er självskattning. Men låt oss anta att den stämmer.

Varför duger då inte andra fula människor åt er?

Ragga på tillräckligt fula tjejer så lär ju erat utseende knappast vara ett problem.

Eller är ni för fin för det samtidigt som ni vill att omvärlden ska acceptera er?
Jag är ju inte så dum att jag går efter dom snyggaste tjejerna, för det vore som att tro man ska vinna jackpot på lotto för att man spelar. Vill 'fula' tjejer ha fula killar? Sedan börjar jag bli till åren då folk ens i närheten av min ålder är upptagen, även fast Stockholm kallas världens singelstad så känns det inte så.

Mitt problem tror jag inte är att jag är klassiskt ful. Utan att jag helt och hållet saknar ett manligt utseende.
Citera
2020-07-20, 20:01
Citat:
Ursprungligen postat av Lonelyness
Jag är ju inte så dum att jag går efter dom snyggaste tjejerna, för det vore som att tro man ska vinna jackpot på lotto för att man spelar. Vill 'fula' tjejer ha fula killar? Sedan börjar jag bli till åren då folk ens i närheten av min ålder är upptagen, även fast Stockholm kallas världens singelstad så känns det inte så.

Mitt problem tror jag inte är att jag är klassiskt ful. Utan att jag helt och hållet saknar ett manligt utseende.

Jag tror ändå att lägger du ribban lågt nog så är det inte längre utseendet som är problemet.

Angående Stockholm som världens singelstad:

Den stad i världen som har flest singlar är den stad där flest personer misslyckats med att bilda par.

Tänk på den.

Det kan finnas många hinder ivägen på vissa platser.
Citera
2020-07-30, 06:25
Medlem
Tycker samma. Vissa tycker jag ser bra ut o vissa säger tillomed vacker.

Men efter att ha blivit mobbad som 6åring upp till 12 så känner jag mig ofta ful oavsett men har fortfarande problem med detta. Dock gillar jag läget mer. Har allt jag vill ha i livet va gällande nära vänner, dessutom gift och har hundar som inte dömer mig för utseende, så är tacksam.
Annars så är de nog bara att börja acceptera dig själv. Skönheten sitter i betraktarens ögon!
Citera
2020-08-02, 19:00
Medlem
Detoxa. Undvik att kolla på dig själv i spegeln och på bild i 2-3 månader, du kommer därefter glömma hur du ser ut. Då kommer du inte heller få attacker varje gång du ser på dig själv. Börja också att göra mindfulness, hjälpte mig att fokusera på nuet och inte grubbla.
Citera
2022-07-15, 16:54
Medlem
TokyoBarns avatar
Vet inte om du trollar elr vad du håller på med.

Men senast i tindertråden så skriver du att "Haft tinder i 5 veckor nu. Första två veckorna cirka 70 matchningar och 99+ likes. Två första veckorna 7 dejter, dock var 1 utav dom riktigt ful IRL tyvärr, och 3 var också värre IRL. En riktig snygg och två snygga"

7 dater på enbart 2 veckor och mängder med likes som inte ens normala elr snygga killar får.

Så verkar ju inte som att du ens har problem med att fixa tjejer överhuvudtaget? Elr har du blivit en Chad helt plötsligt på något år? 😅 Mvh
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in