Hej! Har provat lite alla möjliga opiater och undrar vilken ni tycker är absolut bäst och vilka kombinationer är eran favorit?
Själv är oxycontin och lite röka en härlig favorit
Vanliga blå tycker jag dödar det mysiga i t ex tram/oxy
Hej! Har provat lite alla möjliga opiater och undrar vilken ni tycker är absolut bäst och vilka kombinationer är eran favorit?
De är inte direkt en drog men ändå ett rus, endorfiner ifrån spikmatta eller liknande har en annan effekt. Problem är just att de kan vara lite väl skönt så att de blir skadligt , då man inte märker av smärta som vanligt som kan leda till sår som man masserar och klämmer för mycket.
Brukade gilla 4mg xanax + 5-8 påsar H injekterat och sen en fet spliff efteråt. Men det är ju inget bra i längden. Favorit nu är helt enkelt gul eller grön Kratom, l-tyrosine, valerian root och cannabis.
Phenibut, modafinil, ätbar cannabis och ketamin är också en fin kombo men det är inte opiater.
alla opiater/opioider funkar fett bra tillsammans med benzo, och även thc funkar riktigt bra med opiater/opioider
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!