2021-07-17, 08:19
Medlem
Han är en sjuk jäkla talang,men i ärlighetens namn har han egentligen inte mött nåt bra namn än.
Men mot kinesen får vi se hur han klarar sig,Li är en på g upp.
Sen hans psyke ska bli otroligt intressant se hur det är,han har snackat så mycket han tar allt och alla,gärna en kväll,han ska smesha den den och den,han ska ta alla bälten bla bla..
Han gav upp karriär när han va covidad,så den dagen de kommer en förlust...det kan bli hårt..
Citera
2021-07-17, 10:45
Medlem
Jingliang Li har svart bälte i bjj, har inte sett alla hans matcher men verkar vara duktig på att träffa. Bra ground and pound.

Khamzat har i sins tre ufc matcher mött

- trött och lönnfet John Phillips som har noll engagemang att vinna och dålig på marken

- Rhys McKee är en lättviktare I grunden som tog matchen för att få in en fot i ufc. En striker som saknar noll mark game

- en amerikan med många matcher som endast kunde vinna på submissions

Jingliang Li däremot har bra vinster och tävlat i över ett decennium, en vinst mot Ponzinibio är meriterande och alla hans förluster förutom en har skett på submission

Vill Khamzat ta hela matchen stående kommer han att bli avslutad och skulle tro att Lis team vet om Khamzats brottning och de har säkert många på klubben därborta i Kina som kan brottas. För allt handlar om hur snabbt Khamzat vill vinna, ju längre matchen går desto större fördel för Kinesen.
Citera
2021-07-17, 17:51
Medlem
Brottargalnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Vill Khamzat ta hela matchen stående kommer han att bli avslutad och skulle tro att Lis team vet om Khamzats brottning och de har säkert många på klubben därborta i Kina som kan brottas. För allt handlar om hur snabbt Khamzat vill vinna, ju längre matchen går desto större fördel för Kinesen.

Vet inte hur det ser ut nu under covid men tidigare har han förberett sig inför sina matcher på Team Alpha Male i USA.
Citera
2021-07-17, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottargalning
Vet inte hur det ser ut nu under covid men tidigare har han förberett sig inför sina matcher på Team Alpha Male i USA.

Du menar Jingliang? Tänkt så du inte blandar ihop med YADONG Song som tävlar i fjädervikt. Har de ens någon bra welterviktare eller mellanviktare från alpha?
Citera
2021-07-17, 18:43
Medlem
Brottargalnings avatar
Citat:
Du menar Jingliang? Tänkt så du inte blandar ihop med YADONG Song som tävlar i fjädervikt. Har de ens någon bra welterviktare eller mellanviktare från alpha?

Ja, Jingliang menar jag. Storstjärnorna är väl i de lättare viktklasserna men lär väl finnas fighters i hans viktklass också. Mellan matcherna kör han i Kina men där är det inte med några kändisar direkt.
Citera
2021-07-17, 21:15
Medlem
Citat:
Ja, Jingliang menar jag. Storstjärnorna är väl i de lättare viktklasserna men lär väl finnas fighters i hans viktklass också. Mellan matcherna kör han i Kina men där är det inte med några kändisar direkt.

Man får säga vad man vill om kinesiska mma fighters men de gör helt rätt att åka och träna i USA och verkar ha åstadkommit mer än Sydkorea och Japan. Kina hade åtminstone en ufc mästarinna som Weili. Med det sagt blir jag inte förvånad att Jingliang blir den som vinner mot Khamzat på tko, Khamzat verkar ha hakan uppe i sina matcher ser jag.
Citera
2021-07-17, 21:20
Medlem
Mx_1337s avatar
Är Khamzat i samma form som för ett år sen, innan covid osv, så tror jag han brottar Li till skräp och vinner på TKO.
Måste passa sig i det stående dock, känns ibland som att han har hakan i vädret när han dyker för nedtagningar, lätt att bli smällt mot en power puncher.
Citera
2021-07-18, 13:34
Medlem
Brottargalnings avatar
Citat:
Man får säga vad man vill om kinesiska mma fighters men de gör helt rätt att åka och träna i USA och verkar ha åstadkommit mer än Sydkorea och Japan. Kina hade åtminstone en ufc mästarinna som Weili. Med det sagt blir jag inte förvånad att Jingliang blir den som vinner mot Khamzat på tko, Khamzat verkar ha hakan uppe i sina matcher ser jag.

Nja, bättre än Sydkorea men inte Japan även om det sistnämnda har passerat bäst före datum för längesen.
Citera
2021-07-18, 13:40
Medlem
Citat:
Nja, bättre än Sydkorea men inte Japan även om det sistnämnda har passerat bäst före datum för längesen.

Tänkte mer på om tex Japan eller Sydkorea har vunnit bälten i USA, vilket de inte har gjort gentemot Weili Zhang. Kyoji Horiguchi och Chan Sung Jung / Korean Zombie och Yushin Okami har förvisso gått titelmatcher.
Citera
2021-07-18, 13:42
Medlem
BarnStroganoffs avatar
Han är ju fan inte svensk kan jag säga. Ens ras blir bestämt av dennes föraldrars samt mor/farföräldrars ras.
Citera
2021-07-26, 22:37
Medlem
Aristaeuss avatar
Slut upp nu för fan. Nu slåss vi mot kommunismen!
I Kina.
Vem har inte slagit ner ett butiksbiträde och käkat lunch med Kadyrov liksom.

Forza Sverige!
Citera
2021-09-06, 11:58
Medlem
Brottargalnings avatar
Nu har jag kollat in lite av Jingliangs matcher. Tror det kommer bli en lätt match för Khamzat om han är i samma form som före Covid. En tydlig svaghet i Jingliangs matcher är hans brottning, särskilt om han blir upptryckt mot buren.

Blir inte förvånad om Jingliang blir upptryckt mot buren, nedtagen och avslutad av GnP.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in