Citat:
Absolut. Problemet är ju HUR hon har skött det. Folk är ju inte sura för att hon avslutade det med Jesper, utan att hon ghostade honom i 6 veckor, hängde med Carl, skrev till Felix dagen efter hon kom hem efter Rhodos, ljuger för Felix att det är slut mellan henne och Jesper när det inte ens är det, inte ens avslutar det med Jesper efter flera månader utan säger ’det här är så mysigt, du är så mysig men vi dejtar bara hihi kom ihåg det!!’ och sen fortsätter att ghosta, försöker lura honom i ’Killarna avslöjar allt’ när hon skrivit till en producent ’vill inte vara med honom för han är så jävla tråkig men det kan jag ju inte säga’ och ändå går omkring och säger att ’ärlighet varar längst, jag är inte falsk utan rakt på sak även om sanningen svider!’ Och nu bölar ut för att Felix inte vill ha henne för han är rädd att hon kommer behandla honom som hon behandlat exakt alla killar tidigare.
Hon har ju erkänt att hon är en ”ghostare” t.o.m. i tv… va fan blir hela Sverige så förbannade på? Hon är inte den första som beter sig svinaktigt… hela världen består av svin av ett el annat slag…
Det fantastiska i det hela är att hon blir kallad hora osv men om en kille gör så då gapas det inte lika mkt… jag försvarar inte henne jag försvarar kvinnosläktet.
Felix är ju bevisligen inte så jävla nice han heller.. lika mkt svinaktigt beteende han oxå.
Jesper är säkert en hyvens kille som borde valt en annan väg att gå för att möta kärleken.