2021-12-19, 20:54
Medlem
3timeseGOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RealTimmyTim
Absolut. Problemet är ju HUR hon har skött det. Folk är ju inte sura för att hon avslutade det med Jesper, utan att hon ghostade honom i 6 veckor, hängde med Carl, skrev till Felix dagen efter hon kom hem efter Rhodos, ljuger för Felix att det är slut mellan henne och Jesper när det inte ens är det, inte ens avslutar det med Jesper efter flera månader utan säger ’det här är så mysigt, du är så mysig men vi dejtar bara hihi kom ihåg det!!’ och sen fortsätter att ghosta, försöker lura honom i ’Killarna avslöjar allt’ när hon skrivit till en producent ’vill inte vara med honom för han är så jävla tråkig men det kan jag ju inte säga’ och ändå går omkring och säger att ’ärlighet varar längst, jag är inte falsk utan rakt på sak även om sanningen svider!’ Och nu bölar ut för att Felix inte vill ha henne för han är rädd att hon kommer behandla honom som hon behandlat exakt alla killar tidigare.

Hon har ju erkänt att hon är en ”ghostare” t.o.m. i tv… va fan blir hela Sverige så förbannade på? Hon är inte den första som beter sig svinaktigt… hela världen består av svin av ett el annat slag…

Det fantastiska i det hela är att hon blir kallad hora osv men om en kille gör så då gapas det inte lika mkt… jag försvarar inte henne jag försvarar kvinnosläktet.

Felix är ju bevisligen inte så jävla nice han heller.. lika mkt svinaktigt beteende han oxå.

Jesper är säkert en hyvens kille som borde valt en annan väg att gå för att möta kärleken.
Citera
2021-12-19, 20:55
Medlem
Julia kommer precis som många andra svenska kvinnor som blivit matade med feminism att bli fortsatt pumpad och dumpad.

Det är väldigt symptomatiskt för kvinnor att vara helt oförmögna att ta åt sig av någon kritik och istället för att försöka reflektera över sitt egna beteende så blir det #teamwomen och man kommer överens om att Felix och Jesper är jättedumma och att allting är deras fel.

Hon skriver om hur hon blockar alla negativa kommentarer och det är helt enkelt därför att hon vill bara ha ja-sägare som bekräftar att felet inte ligger hos henne själv då det skulle tära på hennes uppblåsta ego för mycket att höra sanningen.

Och som en bimbo visar hon förstås sedan upp hur hon blivit lycklig nu igen när hon får gå på Mall of Scandinavia och handla smink (för att hitta produkter som kan försöka få henne att manipulera sitt utseende så hon kan attrahera män) utan att förstå att hennes problem sitter i hennes personlighet.

Det slog mig igen när jag såg den där instagram-storyn hur pass ytliga och tomma liv många moderna kvinnor lever. Det är svårt att se en bild av en man som visar upp hur han går ut och köper några skor eller en klocka för att bli lycklig igen efter att ha blivit ledsen efter något drama med någon brud.

Hon hade varit bättre av med att lyssna på folk som förklarar varför hennes beteende är helt motbjudande istället för det som hon vill höra, så hon kunde göra någon förändring. Och tyvärr kommer ju det bara göra att hon förblir en knulldocka som kommer behöva sänka sina standarder rejält om hon inte ska förbli singel och barnlös.
Citera
2021-12-19, 20:56
Medlem
3timeseGOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flb3455
Ja, är nog ett jäkligt jobb att sitta och rensa...😂

Felix har oxå rensat sin insta så Julia är inte ensam om att göra så ;-)
Citera
2021-12-19, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RealTimmyTim
Tänker inte försvara någon av dem tbh. Julia bölar för hon blev playad tillbaka av sin #2 och hon kan ju få VEMSOMHELST!!! (enligt henne iallafall). Hon är tyvärr en sån som kommer bli singel for life för hon är den typen av person som tröttnar direkt. Kan bara se henne med en multimiljonär 60+are och då tror jag inte ens det kommer att vara riktig kärlek.
Felix är en tönt han med. Också någon som kommer förbli singel. Jesper däremot lär ju få vem som helst.

Sa det redan innan programmet började att Julia bara var med för publicitet, hon var inte ute efter att träffa en framtida man att gifta sig med eller för den delen att skaffa sig en pojkvän.

Hon kommer att sluta som Victoria Silvstedt, vara en privat hora åt en rik ful liten gubbe!
Citera
2021-12-19, 20:59
Medlem
Contragulationss avatar
Tror ni hennes assistent har högläsning från flashbacktråden eller läser hon den själv?
Citera
2021-12-19, 21:00
Medlem
3timeseGOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Prostituerade brukar inte redovisa inkomster till Skatteverket.

Lägg fram bevis så alla kan se.. annars kan du ju skippa skitsnacket om prostitution…
Citera
2021-12-19, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Julia skrev på sin instagram igår att Jesper var
Lame och tråkig men till produktionen skulle hon bara säga de inte matchade. Sen efter ngn minut strök hon över den texten….

Uppenbarligen har alla tre blivit sårade. Julia, Felix och Jesper. Jesper ville de skulle ha ett förhållande och nämnde de redan natten efter sista rosen men Julia ville de skulle dejta och se vart de leder men redan den natten ångrade hon sitt val för Jesper tydligen visade sidor hon inte tyckte om. Tex som att hon var tvungen att boka hotellrum och visa vägen osv…

Hon ville ha Felix men kunde inte heller säga att de bara var han som gällde för hon träffade ju även Carl…

Ja…. What goes around comes around

Hon har inte ”träffat” Carl, han var endast med på någon släktträff när han hade vägarna förbi (konstigt det med, absolut), men inte haft någon form av romantik eller dejtande.
Tror Julia är en väldigt osäker själ. Men bevisligen var varken Jesper eller Felix bra eller rätt för henne. Tror hon måste ”finna sig själv” innan hon finner sin man.
Citera
2021-12-19, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Tror ni hennes assistent har högläsning från flashbacktråden eller läser hon den själv?

Haha! På något sätt är hon nog uppdaterad iallafall...

Hej Julia, hej hej Julia! Jag skulle inte dejta dig för 1 miljon kronor ens!
Citera
2021-12-19, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3timeseGO
Felix har oxå rensat sin insta så Julia är inte ensam om att göra så ;-)

Om man ska prata om mottagande av nät-hat så leder nog Julia just nu.
Citera
2021-12-19, 21:24
Medlem
Ang att hon inte träffat Carl...det kanske inte inte gjort men hon verkar ju ha kontakt med honom, chatta med honom...sådär skriver hon om situationen då hon kommer hem och programmet är avslutat:
’Tankarna snurrar och jag måste bara bort. Vad har jag gjort? Vad ska jag säga till Jesper utan att såra honom? Jag känner mig som en idrottsperson som har gjort en extrem fysisk prestation och nästan gått in i väggen. Jag är helt slut och känner att jag behöver tid för mig själv och landa i mina känslor. Samtidigt som jag har kontakt med alla tre killar, Jesper, Felix och tom Carl som skickade ett vykort. Det känns som att programmet fortsätter på hemmaplan och killarna vill ha fler rosor.’

Ja, vad ska man säga? Hon borde söka hjälp för sin splittrade personlighet innan hon drämmer in i den berömda väggen. Och sedan förstår jag inte riktigt liknelsen med idrottsprestation, hon låg väl mest ner hela tiden i programmet, gjorde hon inte?
Citera
2021-12-19, 21:44
Medlem
I en artikel i Expressen den 2 nov pratar Julia om att hon är lycklig i sitt kärleksliv och att hon ser fram emot framtiden; som innebär att skaffa hus, barn och Volvo. Hon är klar med det liv hon levt och ser fram emot att slå sig till ro, vill ha en fast punkt.
Hon pratar också om sin ekonomi; att den kunde varit bättre men hon är ganska nöjd ändå.

Krasch sa det. Alla framtidsplanerna kraschade inför hela svenska folket. Kan inte vara lätt alltså.
Citera
2021-12-19, 21:58
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flb3455
Det är nog så hon tänkt. Plus att han ska betala allt, och för detta kommer han få endast gos. ’Det är nästan bättre att gosa än ha sex!’ Vilken drömtillvaro för denna man som hon lyckas fånga!
Har nog att göra med att hon förknippar sex med rika araber som bajsar på henne medan hon egentligen vill bli älskad och gosad med. Djupt tragiskt men tur hon kan vara staaaarkaaste bästaste kviiiiinnan på instagram iaf..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in