2021-12-19, 17:18
Medlem
Har läst hennes förklaringar på Instagram.

Julia, lilla Julia. Hon ligger alltså där i sängen och snorar och gråter. Känner sig besviken och ledsen. Sårad stolthet. Aj, var det gör ont. Hon fick ju den hon ville ha, Jesper men då dög han inte för han hade inte en lika fin lägenhet, så hon skyllde på att hon behövde egentid och ghoostade honom så det bara small om det. Samtidigt började tankarna fladdra till Felix. Det är förövrigt mycket som fladdrar i Julias liv, inte bara hennes känslor.
Så Jesper dög alltså inte. Och inte Felix heller. Hon ville att Felix skulle behandla henne som en drottning men han var lite avvaktande, han hade ju precis blivit sårad. Så hon gråter och snorar, inför hela svenska folket. Nu undrar jag, kan nivån bli mycket lägre än såhär?
Citera
2021-12-19, 17:21
Medlem
Hon kommer inte dejta någon under 35 hädanefter, så det så. Så nu vet vi det. Det kan bli en uppföljare till Bachelorette men med ett högre spann så att säga, en gubbversion, 40-60 år! Haha! Julia dejtar gubbar, någon som kommer att titta?
Citera
2021-12-19, 17:28
Avstängd
Brukar sluta på Glasberget för kvinnor som Julia...Alternativt ngn välbeställd individ som har läggning för små pojkar men behöver ett alibi. ..
Citera
2021-12-19, 17:38
Medlem
Flax75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3timeseGO
Hon fråga Jesper om det va ok med smsen o det tyckte han va ok… tycker dessutom att Julia har lika mkt rätt att säga sin sanning precis som både Felix o Jesper gjort!

Om Julia vill ha den ”traditionella gentlemannen” o om hon tycker att den hon dejtar inte lever upp till vad hon önskar så gör hon alldeles rätt i att avsluta den relationen utan att hon ska behöva ifrågasättas väl? Det är ju bara hon som kan avgöra vad som är rätt el fel för henne…. O precis samma rättighet har motparten!
Skrev jag att hon inte har rätt att avsluta? Nej, det gjorde jag inte.
Citera
2021-12-19, 17:54
Medlem
mvpys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salladsmix
Julia är en sådan tjej som förblir singel livet ut, hon kommer att få ligga men ingen kommer vilja stå vid altaret och lova en massa som sen visar sig vara fejk, nja långa Julia borde satsa på mjukporr eller nåt sådant, där verkar hon trivas bäst. Om något år kommer ingen veta vem hon är, förutom en guldgrävare /

Hon känns verkligen som en sådan tjej. Som Victoria Silvstedt. Gräset är alltid grönare. Det finns alltid en rikare, coolare, snyggare kille runt hörnet. Och mannen kommer aldrig känns att de kan lita på henne, för hon är ständigt beredd att hoppa på ett bättre tåg.

Lite tragiskt.
Citera
2021-12-19, 18:15
Medlem
Julia skrev på sin instagram igår att Jesper var
Lame och tråkig men till produktionen skulle hon bara säga de inte matchade. Sen efter ngn minut strök hon över den texten….

Uppenbarligen har alla tre blivit sårade. Julia, Felix och Jesper. Jesper ville de skulle ha ett förhållande och nämnde de redan natten efter sista rosen men Julia ville de skulle dejta och se vart de leder men redan den natten ångrade hon sitt val för Jesper tydligen visade sidor hon inte tyckte om. Tex som att hon var tvungen att boka hotellrum och visa vägen osv…

Hon ville ha Felix men kunde inte heller säga att de bara var han som gällde för hon träffade ju även Carl…

Ja…. What goes around comes around
Citera
2021-12-19, 18:45
Medlem
What goes around comes around...tur att hon har lilla mamma på sin sida iallafall...och alla lovers på Instagram...
Citera
2021-12-19, 18:57
Medlem
elbels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carnill
Det här har kanske postas förut men så här såg hon ut innan ingreppen i alla fall: https://www.hant.se/noje/sa-sag-julia-franzen-ut-innan-skonhetsingreppen-bilderna-visar/8054894

damn från normal till transa
Citera
2021-12-19, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flax75
Pinsamt. Nu är hon inte bättre själv. Och vill bara att alla ska hålla med henne.
Och att lägga ut sms så alla kan se, det är inte ok. Och hur vet man att hon visar allt? Hon kanske bara visar det som är positivt för henne.

Och jag reagerade på att hon klagade på att hon minsann fick visa Jesper på hemmaplan, vid flygplatsen, checka in mm. Att hon fick visa sin "blivande" man.
Vadå, så hon ska sluta tänka själv när hon träffar något 😂😂

Det är nog så hon tänkt. Plus att han ska betala allt, och för detta kommer han få endast gos. ’Det är nästan bättre att gosa än ha sex!’ Vilken drömtillvaro för denna man som hon lyckas fånga!
Citera
2021-12-19, 19:16
Medlem
Konversationen hon och Felix har innan de ska spela in uppföljningen i Göteborg. De messar lite med varandra och han skriver att det hela kanske är lite konstigt allting, sitta där på scenen och spela kära typ. Hon skriver: -Jag ger dig GÄRNA min sista ros hjärtan hjärtan hjärtan!

Han svarar: -Ska ta en dusch, sedan sova, hörs.

Det kallar jag att bli skapligt dissad. Jag förstår att Julia ligger och gråter av sårad stolthet. Hon har precis levt som en drottning i 5 veckor och alla killar har velat haft henne...och sedan blir det såhär...buuuh buuuh
Senast redigerad av flb3455 2021-12-19 kl. 19:19.
Citera
2021-12-19, 19:39
Medlem
Carnills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flax75
Pinsamt. Nu är hon inte bättre själv. Och vill bara att alla ska hålla med henne.
Och att lägga ut sms så alla kan se, det är inte ok. Och hur vet man att hon visar allt? Hon kanske bara visar det som är positivt för henne.

Och jag reagerade på att hon klagade på att hon minsann fick visa Jesper på hemmaplan, vid flygplatsen, checka in mm. Att hon fick visa sin "blivande" man.
Vadå, så hon ska sluta tänka själv när hon träffar något 😂😂

Verkligen pinsamt! Så gör man bara inte. Om jag var kille så skulle jag aldrig våga bli ihop med henne för att man aldrig vet vad hon lägger ut för något på sociala medier..
Någonstans tycker jag pyttelitet synd om henne. Hon kommer aldrig att bli riktigt lycklig med någon. Kommer aldrig vara nån som duger fullt ut till henne.
Senast redigerad av Carnill 2021-12-19 kl. 20:07.
Citera
2021-12-19, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carnill
Verkligen pinsamt! Så gör man bara inte. Om jag var kille så skulle jag aldrig våga bli ihop med henne för att man aldrig vet vad hon lägger ut.
Någonstans tycker jag pyttelitet synd om henne. Hon kommer aldrig att bli riktigt lycklig med någon. Kommer aldrig vara nån som duger fullt ut till henne.

Det får väl bli han livs-coachen, vännen, han tar gärna emot den sista rosen tror jag. Först kommer hon säkert att förnedra sig med att gå laget runt: -Felix ville inte ta emot min sista ros, så jag vill hemskt gärna ge den till dig, Carl, vill du ta emot den?
Och två veckor senare:
-Carl ville inte ta emot min ros, han är så jävla bitter men vill du ta emot den...osv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in