Svara
2020-07-16, 01:03
Medlem
Slumbarns avatar
Syftet med mitt senaste MDMA rus var för att trigga ett MDA rus.

Jag var själv ute, jag tog MDMA:t och väntade. Efter drygt 40 minuter så började jag känna att ruset började. Jag fick en väldigt behaglig känsla i hela kroppen och började vandra runt. Jag fick inte direkt en stor eufori men det var pga att jag har använt MDMA väldigt många gånger.

Drygt 4 timmar senare så var ruset över, jag blev väldigt illamående och redo för hallucinationerna. Det var mörkt ute och väldigt mysigt, det var i en skog vilket är en väldigt behaglig plats för mig att vara.

Min syn började att bli väldigt suddig och skakig. Det var då jag såg ett gäng av ungdomar som satt vid en brasa, jag visste att det var en hallucination för de befann sig precis i mitten av en stig. Jag ropade mot dem, men de svarade inte. Jag ropade högre och det var då de vände sig och stirrade mot mig. Deras ansikten var precis identiska, kan inte beskriva hur de såg ut men det jag kan säga är att: de såg tomma ut.

Jag började då att vandra hem, spindlar var överallt och det var då jag började att springa hem. Allt jag kommer ihåg från det var att personer var överallt - spöken.

När jag låg i min säng så såg jag Slenderman i mitt rum, detta skrämde inte mig, jag såg demoner och spindlar överallt. Sen deckade jag.

Sorry för en väldigt dåligt skriven tripp rapport. Har ej sovit på 37 timmar.

Höga doser av MDMA leder till att det omvandlas till MDA vilket ger en väldigt verkliga hallucinationer.

Ni bör prova, det är en väldigt rolig upplevelse, obehaglig ibland men jag gillar sådana stunder
Citera
2020-07-18, 20:26
Medlem
Kurdmammas avatar
Usch, det låter inte alls nyttigt. Hur mår du?
Citera
2020-07-18, 20:54
Medlem
yournotlikemes avatar
Fan vad individuellt det är. Jag har tagit 500mg MDMA i en bomb och ända som hände var att jag somnade i 3 timmar sen när jag vaknade var jag fortfarande tokskön och hade svårt med förmågan att förflytta mig och talet men inga hallucinationer alls.

Har aldrig fått på MDMA trots höga doser många ggr. Har dock kvar att testa LSD vilket är typ den enda drogen jag inte testat ännu efter att ha sneat ordentligt på Cubensis så är jag lite skrämd av psykadeliska ÖHT.
Citera
2020-07-18, 22:04
Medlem
Aldrig reagerat sådär på MDMA, även fast jag tagit ännu högre doser, ganska mycket högre t.om.
Men allt är ju individuellt. Var dock flera år sedan jag tog det sist.
Citera
2020-07-20, 08:12
Medlem
Nochillss avatar
Jag tog själv 180mg ute i en Park i Sommarsolen senaste Helgen och det var mysigt att ligga på Gräsmattan. Jag har inte Poppat på ett år och haft en deprimerande Arbetsvecka som var den utlösande faktorn till att jag gjorde detta. Trots allt, visst blir man seg efter ruset och vill mest slagga så jag kan inte förstå hur många kan Parta på Drogen.

Jag har själv tagit 400mg E som mest och fick kontakt med åtminstone ett Andeväsen när jag Promenerade med ryckig, CP-gångstil.

Jag reagerade inte så starkt som vad TS har gjort, hur är det med dig idag?
Citera
2020-07-20, 22:18
Medlem
Slumbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurdmamma
Usch, det låter inte alls nyttigt. Hur mår du?

Helt okej
Citera
2020-07-20, 22:19
Medlem
Slumbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nochills
Jag tog själv 180mg ute i en Park i Sommarsolen senaste Helgen och det var mysigt att ligga på Gräsmattan. Jag har inte Poppat på ett år och haft en deprimerande Arbetsvecka som var den utlösande faktorn till att jag gjorde detta. Trots allt, visst blir man seg efter ruset och vill mest slagga så jag kan inte förstå hur många kan Parta på Drogen.

Jag har själv tagit 400mg E som mest och fick kontakt med åtminstone ett Andeväsen när jag Promenerade med ryckig, CP-gångstil.

Jag reagerade inte så starkt som vad TS har gjort, hur är det med dig idag?

Helt okej faktiskt, detta var för ett par veckor sedan. Men planerar att kanske ta en tripp igen snart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in