Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-09-22, 07:13
  #373
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Jag tror dom formulerat det lite tokigt.
Jag tror sonen menar att han under tiden M.S varit försvunnen så har han burit på känslan och "att det skulle hända något" menar han nog att någon ledtråd i försvinnandet skulle dyka upp. Så förstår jag det efter att ha kollat på intervjun med pojken.

Såg videon, han sa att han hade tänkt att det skulle sluta så här. Menar dom då att han skulle begå självmord alternativt råka ta livet av sig själv pga droger/alkohol eller liknande kanske. Det är väl bara att vänta tills obduktionen är klar.

Sorgligt, men skönt för anhöriga att han är hittad.
Citera
2022-09-22, 11:21
  #374
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detvillniveta
Fast han hittades inte norr om Notsel utan dryga 5 km nedströms, inte så långt från ån. Han har knappast åkt fyrhjuling eller bil i det väglösa landet till platsen för fyndet.

hur långt ifrån ån hittades han?

tänker om han har hamnat i ån av någon anledning och sedan spolats med under vårfloden?
kan väl bli ganska kraftigt flöden i mindre vattendrag efter snösmältningen?

fast 5 km låter väldigt mycket?
Citera
2022-10-03, 14:32
  #375
Moderator
pudelluss avatar
Polisen misstänker inget brott.
Citat:
Benen har nu genomgått en rättsodontologisk undersökning. Den visade att det mycket riktigt är den försvunne mannen som hittats.

Mannens anhöriga är underrättade.

Polisen misstänker inget brott.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...edEntry=957539
(220921)
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback