Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-07-10, 22:24
  #1
Medlem
D_V_Ss avatar
Jag är fast ute på vattnet. Rico är död. Tommy är fast. Hur ska jag komma från detta levande?

https://streamable.com/50e9sw
Citera
2020-07-10, 23:46
  #2
Medlem
D_V_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xposure
Garanterat det mest poänglösa jag sett på nätet under hela Juli.

😥

Jaja. C'est la vie.

----

Tommy ville ha raketgevär. Tyvärr fastnade bilen i poolen, då Tommy missbedömde bromskapaciteten.
https://streamable.com/yi8sgj
__________________
Senast redigerad av D_V_S 2020-07-11 kl. 00:18.
Citera
2020-07-11, 06:04
  #3
Medlem
Bartman777s avatar
Ajfan... det där minns jag att jag hade jättestora problem med också.
Jag minns inte om, eller hur jag klarade det.

Ett par uppdrag i vice city var sjukt svåra minns jag, det du har problem med nu, och sen det där när man ska flyga någon mini-helikopter i ett höghus och placera ut bomber tyckte jag var svårt.
Jag fick inte riktigt grepp om hur man skulle styra helikoptern, minns jag tyckte det var asmuppigt.

Men om du googlar på "gta vice city mission walkthrough <uppdragets namn>" så kanske det finns någon video som kan hjälpa dig. Jag ser att det finns en del sådana på youtube, men vet inte vad just det där uppdraget heter.

Kul spel är det hur som helst!
Citera
2020-07-11, 14:42
  #4
Medlem
Andersdamaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S
Jag är fast ute på vattnet. Rico är död. Tommy är fast. Hur ska jag komma från detta levande?

https://streamable.com/50e9sw
Denna bugg hände mig med någon enstaka gång, och tyvärr så är du rökt då Tompa inte kan simma!
Är tyvärr bara att ladda om uppdraget.
Citera
2020-07-11, 15:34
  #5
Medlem
D_V_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Ajfan... det där minns jag att jag hade jättestora problem med också.
Jag minns inte om, eller hur jag klarade det.

Ett par uppdrag i vice city var sjukt svåra minns jag, det du har problem med nu, och sen det där när man ska flyga någon mini-helikopter i ett höghus och placera ut bomber tyckte jag var svårt.
Jag fick inte riktigt grepp om hur man skulle styra helikoptern, minns jag tyckte det var asmuppigt.

Men om du googlar på "gta vice city mission walkthrough <uppdragets namn>" så kanske det finns någon video som kan hjälpa dig. Jag ser att det finns en del sådana på youtube, men vet inte vad just det där uppdraget heter.

Kul spel är det hur som helst!

Jag behöver ingen guide för hur man klarar spelet. Har klarat det över tio gånger i mitt långa iiv. Frågan gällde mer om det går att ta ifrån sig en kantrad båt. Jag tror att det går, på något sätt. Tycker ju att någon annan båt borde komma förbi i kanalen till slut t ex.

Demolition Man är ett av de enklare mer avancerade uppdragen, tycker jag. Köra båt däremot är lite mer krångligt då båten är bångstyrig.

Btw, Rico rest in peace. Han var en glad och positiv man.
Citera
2020-07-12, 12:31
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Ett par uppdrag i vice city var sjukt svåra minns jag, det du har problem med nu, och sen det där när man ska flyga någon mini-helikopter i ett höghus och placera ut bomber tyckte jag var svårt.
Jag fick inte riktigt grepp om hur man skulle styra helikoptern, minns jag tyckte det var asmuppigt

Det uppdraget sög ju för att minihelikoptern var totalt uruselt programmerad. Styrningen var så jävla kass så uppdraget var snudd på omöjligt (nej, men extremt frustrerande).
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback