2021-04-26, 18:06
Medlem
avanoirs avatar
Det är nåt sketchy med personerna inblandade i hans företag. En person, J*s*fi, som tidigare arbetat som truckförare och vaktmästare(enligt Linkedin) är vice VD i ett av företagen och sitter i styrelsen i andra?Skriven i Kalmar,. En annan person med samma efternamn är också inblandad.En "kreativ feminist" i Uppsala sitter som suppleant i två av bolagen? Arbetat som jurist i bärbolaget enligt Linkedin. underlig samling människor.
Citat:
Ursprungligen postat av Jetsson
Vad har vi egentligen på Öjjan och vad är det för en filur egentligen? Var inne och kollade på hans hemsida och blev mörkrädd över hur dålig och oseriös den var utformad. Både hemsidan och han själv är som hämtad från tidigt 90-tal. Han verkar ju även vara delaktig i en hel drös med okända (och mindre seriösa?) ehandelsföretag (tror till och med att det någonstans stod postorderföretag!). Vad sägs om någon form av övervakningsklocka för seniorer för ringa 2995kr med swaroskidiamanter och ett abonnemang för 90kr/mån, från ett i alla fall för mig helt okänt företag?
Citera
2021-04-27, 15:54
Medlem
Går rykten om att det kommer väckas åtal mot Ibra kadabra???
Citera
2021-04-27, 19:44
Medlem
Var går det sådana rykten? Men föga förvånande, då han likt en dåre bara fortsätter och fortsätter.... Trots att han vet att han synas under lupp av EBM. Det är ju bara ett bevis på hur verklighetsfrånvänd och skruvad den dåren är.
Citera
2021-04-27, 20:28
Medlem
Läste ett inlägg i aktieraketer tror jag..

Jen**ie är inte admini i Parans gruppen längre (säljer sig helt ut?). Paret har nog en fnurra på tråden, Ibra har varit på resa länge nu.. utkickad?? Ibra höll en helt psycho live tidigare idag, väldigt osammanhängande men bla om hur han blivit fotad med en annan kvinna.
Citera
2021-04-27, 21:02
Medlem
Inlägg från igår kväll:

Dagens tråd 27 April 2020.Låg profil och gråter inombords.Medgång och motgång måste nu i varenda sekund bevisar tills tilliten vinner tillbaka.Nu kämpar jag i alla fronter ensam mot alla odds för att allt ska bli perfekt.
Varenda hinder ska motbevisa och vägen till dit ligger inte i mina händer längre.
Citera
2021-04-27, 21:28
Medlem
JustinTrudeaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jetsson
Inlägg från igår kväll:

Dagens tråd 27 April 2020.Låg profil och gråter inombords.Medgång och motgång måste nu i varenda sekund bevisar tills tilliten vinner tillbaka.Nu kämpar jag i alla fronter ensam mot alla odds för att allt ska bli perfekt.
Varenda hinder ska motbevisa och vägen till dit ligger inte i mina händer längre.

Låter fan som Hitler i bunkern. När han inser att det är kört.
Citera
2021-04-27, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustinTrudeau
Låter fan som Hitler i bunkern. När han inser att det är kört.

Exakt! Trollkarlen är också en tvättäkta psykopat! Med alla tillhörande drag. Nu är det offerkoftan som ska luftas.
Citera
2021-04-27, 23:33
Medlem
Men om bärplockaren har blivit ”utkickad” från Jen*i* så lär det bli riktigt riktigt jobbigt för honom, han äger ju inte en enda aktie själv. Och har inget avanzakonto att flasha med.
Citera
2021-04-28, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeroesSilencio
Hahahahaahahaa 🤣🤣🤣 Ja imorgon på köpsidan så ser du miljonköp. Det är Bolagsverket ihop med EBM. Expressen ligger och smygköper också i bakgrunden.

Nu har spectrumone köpt upp flera bolag. 2 st digitala marknadsförings byråer, specifikt. Det går bra nu
Senast redigerad av testingxrat3d 2021-04-28 kl. 02:14.
Citera
2021-04-28, 09:31
Medlem
Sandtags avatar
Lär bli fullskalig panik i haussfabriken efter den rapporten, väntar med spänning!
Citera
2021-04-28, 09:57
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandtag
Lär bli fullskalig panik i haussfabriken efter den rapporten, väntar med spänning!

Det är lugnt , den kan gå till 250 nu 😅
Citera
2021-04-28, 11:02
Medlem
Urusel rapport, ordinarie årstämma framflyttad en och en halv månad. Till 30 juni! varningsklockorna klämtar ännu högre Men det sorgliga Placeraforumet sitter och tycker att allt är bara bra. Snart går tåget..... tut tut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in