Spectrumone kommer garanterat genomföra en nyemission, de har kallat till Investerar Träff 10:e November där dom kommer enligt dom "During the investor meeting, we will present SpectrumOne's success so far and exciting future plans, and tell you more about our ongoing rights issue"
Vilka är certified advisor ? Tada..
Mangold Fondkommission AB
Företaget Blås och Pump AB som alltid figurerar bakom märkliga bolag.
Men lilla bubben. Du reggade ditt konto idag, fick du betala för att kunna få det verifierat snabbt så att du kunde komma in och skriva här i tråden och avleda bort uppmärksamhet?
Men lilla bubben. Du reggade ditt konto idag, fick du betala för att kunna få det verifierat snabbt så att du kunde komma in och skriva här i tråden och avleda bort uppmärksamhet?
Lite taskigt att gola på Ibra?
Om jag nu skulle lyckas avleda uppmärksamheten från något av bolagen som nämns med ett inlägg med en nyskapad användare på Flashback... då hade jag varit pensionär för länge sen. Heja Örjan!
Finns det någon komplett lista på alla bolag de sitter fast i nu? Vore kul att granska dom....
Klaria, SynAct, ZoomAbility, Parans, Clemendo Spectrumone. Nåt jag missat?
Man skall nog utgå från de bolag som Jörns Bullmarknad AB finns med bland dom topp 10 ägare. Parans,Spectrumone och Clemondo finns Örjan med.
Zoomability tog han sig aldrig in så djupt verkar det som och är någon större aktieägare. Där genomfördes en riktad NE som han med ett gäng mycket svenskklingande namn stod bakom.
Synact känns uppumpad till max så där är dom garanterat inblandade men dock inte topp 10 ägare, Klaria vet jag inget om och det verkar seriöst. Stark topp 10 ägarlista.
Man skall nog utgå från de bolag som Jörns Bullmarknad AB finns med bland dom topp 10 ägare. Parans,Spectrumone och Clemondo finns Örjan med.
Zoomability tog han sig aldrig in så djupt verkar det som och är någon större aktieägare. Där genomfördes en riktad NE som han med ett gäng mycket svenskklingande namn stod bakom.
Synact känns uppumpad till max så där är dom garanterat inblandade men dock inte topp 10 ägare, Klaria vet jag inget om och det verkar seriöst. Stark topp 10 ägarlista.
Milad Pournouri är fd storägare i SynAct, samt släkt med samma efternamn från flera storägare.
Flera från Synact-pumpen är även aktiva i Klaria-pumpen. Flera personer med de svenskklingande namnen förkommer märkligt nog tillsammans i tex Zoom, Synact och Klaria. Coinicidence i think not...?
Är du själv inne i Klaria eller hur kan du förneka detta? Ta en titt på Twitter och i deras Discord, det är glasklart.
... vad är logiken bakom att EBM och Dagens Industri driver en agenda här? Att det är svensk avundsjuka (kanske det vanligaste på socmed bland wt-svenskar att ta till med så fort någon är kritisk)...
Observera. ”Ibra har lärt mig mycket”
Vi tar det igen.
”IBRA HAR LÄRT MIG MYCKET”
Det är en fascinerande inblick i psykologi och gruppbeteende. Här har vi personer som behöver en tydlig röst, man följer. Ett hopp om att komma ur vardagen, en dröm. Man följer.
Liknelsen vid sekter är på allvar inte långt ifrån.
Denna Ibra verkar ju ha runt 80 i IQ. Vad är det för folk som följer honom? Svenska boomers måste ju vara de dummaste människorna på jorden.
Inte många boomers som någonsin har hört talas om Ibra, eftersom man ska vara född 1946-1964 för att kvalificera sig som Boomer. Ett jävla fånigt uttryck förresten.. Skapat för att så split mellan generationerna. Det är väl bara kvinnliga hjärndöda "journalister" på DN och Aftonbladet som använder sig av uttrycket?
Inte många boomers som någonsin har hört talas om Ibra, eftersom man ska vara född 1946-1964 för att kvalificera sig som Boomer. Ett jävla fånigt uttryck förresten.. Skapat för att så split mellan generationerna. Det är väl bara kvinnliga hjärndöda "journalister" på DN och Aftonbladet som använder sig av uttrycket?
Känner du dig träffad, boomer?
Faktum kvarstår, endast boomers skulle gå på något sådant här.