2020-10-30, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plumer2000
Återkommer
Dags för uppdatering.

Efter närmare eftertanke den
enda som sitter fast verkar va Mr IbraKadabra, eller så gott som iaf.
Håll dig till honom och du skall belönas!
Citera
2020-10-30, 22:26
Medlem
stockcocks avatar
Citat:
Dags för uppdatering.

Efter närmare eftertanke den
enda som sitter fast verkar va Mr IbraKadabra, eller så gott som iaf.
Håll dig till honom och du skall belönas!

Oh, nytt konto och du skriver direkt i denna tråd haha. Inte alls suspekt.

Detta börjar ju bli humor. Ska poppa lite popcorn tror jag närmare bestämt.
Citera
2020-10-30, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stockcock
Oh, nytt konto och du skriver direkt i denna tråd haha. Inte alls suspekt.

Detta börjar ju bli humor. Ska poppa lite popcorn tror jag närmare bestämt.
Definiera nytt Mr juli 😘
Citera
2020-10-30, 22:34
Medlem
HeroesSilencios avatar
Spectrumone kommer garanterat genomföra en nyemission, de har kallat till Investerar Träff 10:e November där dom kommer enligt dom "During the investor meeting, we will present SpectrumOne's success so far and exciting future plans, and tell you more about our ongoing rights issue"

Vilka är certified advisor ? Tada..
Företaget Blås och Pump AB som alltid figurerar bakom märkliga bolag.
Citera
2020-10-30, 22:42
Medlem
stockcocks avatar
Citat:
Definiera nytt Mr juli 😘

Men lilla bubben. Du reggade ditt konto idag, fick du betala för att kunna få det verifierat snabbt så att du kunde komma in och skriva här i tråden och avleda bort uppmärksamhet?

Lite taskigt att gola på Ibra?

Citera
2020-10-30, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stockcock
Men lilla bubben. Du reggade ditt konto idag, fick du betala för att kunna få det verifierat snabbt så att du kunde komma in och skriva här i tråden och avleda bort uppmärksamhet?

Lite taskigt att gola på Ibra?

Om jag nu skulle lyckas avleda uppmärksamheten från något av bolagen som nämns med ett inlägg med en nyskapad användare på Flashback... då hade jag varit pensionär för länge sen. Heja Örjan!
Citera
2020-10-30, 22:55
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustinTrudeau
Finns det någon komplett lista på alla bolag de sitter fast i nu? Vore kul att granska dom....

Klaria, SynAct, ZoomAbility, Parans, Clemendo Spectrumone. Nåt jag missat?

Man skall nog utgå från de bolag som Jörns Bullmarknad AB finns med bland dom topp 10 ägare. Parans,Spectrumone och Clemondo finns Örjan med.
Zoomability tog han sig aldrig in så djupt verkar det som och är någon större aktieägare. Där genomfördes en riktad NE som han med ett gäng mycket svenskklingande namn stod bakom.
Synact känns uppumpad till max så där är dom garanterat inblandade men dock inte topp 10 ägare, Klaria vet jag inget om och det verkar seriöst. Stark topp 10 ägarlista.
Citera
2020-10-30, 23:03
Medlem
doggydees avatar
Denna Ibra verkar ju ha runt 80 i IQ. Vad är det för folk som följer honom? Svenska boomers måste ju vara de dummaste människorna på jorden.
Citera
2020-10-30, 23:07
Medlem
stockcocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeroesSilencio
Man skall nog utgå från de bolag som Jörns Bullmarknad AB finns med bland dom topp 10 ägare. Parans,Spectrumone och Clemondo finns Örjan med.
Zoomability tog han sig aldrig in så djupt verkar det som och är någon större aktieägare. Där genomfördes en riktad NE som han med ett gäng mycket svenskklingande namn stod bakom.
Synact känns uppumpad till max så där är dom garanterat inblandade men dock inte topp 10 ägare, Klaria vet jag inget om och det verkar seriöst. Stark topp 10 ägarlista.

Milad Pournouri är fd storägare i SynAct, samt släkt med samma efternamn från flera storägare.

https://www.breakit.se/pressreleaser/3450306/synact-genomfor-riktad-emission-och-fullt-garanterad-foretradesemission-i-syfte-att-oka-det-kommersi ella-vardet-for-ap1189

Flera från Synact-pumpen är även aktiva i Klaria-pumpen. Flera personer med de svenskklingande namnen förkommer märkligt nog tillsammans i tex Zoom, Synact och Klaria. Coinicidence i think not...?

Är du själv inne i Klaria eller hur kan du förneka detta? Ta en titt på Twitter och i deras Discord, det är glasklart.
Citera
2020-10-30, 23:21
Medlem
doggydees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strudelborg
Kolla de här bilderna för bevis på responsen:

”Den svenska avundsjukan åter igen”
https://ibb.co/10CLLbt

Ibras sambo Jennie Lundström attackerar Dagens Industri (på samma nivå som en sjundeklassare)
https://ibb.co/YB7tLdb

”så mycket avundsjuka och okunnighet”
”Hyenor”
https://ibb.co/1d3ptHD

... vad är logiken bakom att EBM och Dagens Industri driver en agenda här? Att det är svensk avundsjuka (kanske det vanligaste på socmed bland wt-svenskar att ta till med så fort någon är kritisk)...

Observera. ”Ibra har lärt mig mycket”

Vi tar det igen.

”IBRA HAR LÄRT MIG MYCKET”

Det är en fascinerande inblick i psykologi och gruppbeteende. Här har vi personer som behöver en tydlig röst, man följer. Ett hopp om att komma ur vardagen, en dröm. Man följer.

Liknelsen vid sekter är på allvar inte långt ifrån.

Alltså vafan är det här. HAHAHAHAHAHAHAAH.
Citera
2020-10-30, 23:28
Medlem
Odagans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doggydee
Denna Ibra verkar ju ha runt 80 i IQ. Vad är det för folk som följer honom? Svenska boomers måste ju vara de dummaste människorna på jorden.

Inte många boomers som någonsin har hört talas om Ibra, eftersom man ska vara född 1946-1964 för att kvalificera sig som Boomer. Ett jävla fånigt uttryck förresten.. Skapat för att så split mellan generationerna. Det är väl bara kvinnliga hjärndöda "journalister" på DN och Aftonbladet som använder sig av uttrycket?
Citera
2020-10-30, 23:31
Medlem
doggydees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odagan
Inte många boomers som någonsin har hört talas om Ibra, eftersom man ska vara född 1946-1964 för att kvalificera sig som Boomer. Ett jävla fånigt uttryck förresten.. Skapat för att så split mellan generationerna. Det är väl bara kvinnliga hjärndöda "journalister" på DN och Aftonbladet som använder sig av uttrycket?

Känner du dig träffad, boomer?

Faktum kvarstår, endast boomers skulle gå på något sådant här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in