Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-11, 02:23
Medlem
Permafloxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Nä, vi får väl se hur det blir. Kan ju lyckas

Skådespelaren avgör knappast om serien blir bra eller inte. Börjar dom tvinga in masa vidrig woke propaganda blir det ju kattskit av allt ändån. Klarar inte av att se sånt skräp. Där halva serien ska vara någon jävla moralläxa om transvisiter eller pansexuella. Usch!
Citera
2024-03-11, 07:32
Medlem
BobLazars avatar
Tycker trailern såg rätt bra ut. Att en tjej har huvudrollen spelar ingen roll. Man kunde väl spela som tjej i spelet om jag inte minns fel. Men sen är hollywood väldigt bra på förstöra med annat woke-trams men det återstår att se, man kan ju alltid hoppas det blir en bra serie värd att glo på.
Citera
2024-03-11, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -FelFelFel-
Från trailern ser det ut att vara en brud i huvudrollen... Får en olustig feeling att de förstört TV serien jag väntat på i många år med woke crap...

Vad tror ni?

svårt att säga. men jag ser fram emot den, rätt låga odds på att de lyckas dock, "fallout" är ju rätt speciell och det kan nog vara svårt att få till rätt känsla av våld, humor, dialog och en intressant plot. att det är en kvinna som har huvudrollen är ovidkommande, mer orolig för om de fårihop intressanta "companions" till henne.
Citera
2024-03-11, 08:02
Bannlyst
Vänta bara på att alla huvudskurkarna är vita och du har färgade kompanjoner som alla är genomgoda, Någon bög och transa
Citera
2024-03-11, 11:51
KNMH-certifierat
(kv*nnan*germ*slimh*mo)
Citera
2024-03-11, 11:56
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BobLazar
Tycker trailern såg rätt bra ut. Att en tjej har huvudrollen spelar ingen roll. Man kunde väl spela som tjej i spelet om jag inte minns fel. Men sen är hollywood väldigt bra på förstöra med annat woke-trams men det återstår att se, man kan ju alltid hoppas det blir en bra serie värd att glo på.

Jag gillade också trailern och blev sugen på att se serien. Walton Goggins i en av huvudrollerna gör ju bara det att man åtminstone kan förvänta sig förstklassigt skådespeleri.

https://www.imdb.com/title/tt12637874/?ref_=vp_close
Citera
2024-03-11, 12:50
Medlem
Gjuteriets avatar
Tycker att trailern var helt okej och kändes som att den försökte vara hyfsat trogen den värld den ska gestalta. Håller även med andra om att det spelar mindre roll att huvudpersonen är en kvinna, och att problem uppstår när det ska matas in en massa övrig propaganda om könsidentiteter och sexuella läggningar. Man kan hoppas att de har lärt sig av andra misslyckade satsningar som gått i träsket, men jag hyser inga större förhoppningar...

Kommer definitivt att ge serien en chans i alla fall.
Citera
2024-03-11, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukpasta
Vänta bara på att alla huvudskurkarna är vita och du har färgade kompanjoner som alla är genomgoda, Någon bög och transa

Ja, tyvärr är det så serierna ser ut numera. Kvinnliga hjältar, genomgoda och smarta negrer, bögar/flator genomgoda. Som slåss mot den ointelligenta och elaka vita mannen.
Citera
2024-03-11, 18:39
Medlem
fellowvessels avatar
I alla fall garanterat bättre underhållning än spelen, de är skit, hela mekaniken att skjutandet pausas och man ska välja vilken del av fienden man ska skjuta på känns så cringe att man bajsar på sig. rollspela självmordsbenägen tack om du gillar det.
Citera
2024-03-12, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fellowvessel
I alla fall garanterat bättre underhållning än spelen, de är skit, hela mekaniken att skjutandet pausas och man ska välja vilken del av fienden man ska skjuta på känns så cringe att man bajsar på sig. rollspela självmordsbenägen tack om du gillar det.

Haha, vem fan använder den mekaniken i Fallout?

Det är ju dock optional som tur är och man märker ju aldrig av den. Hade glömt att det ens fans och jag har rätt många Fallout-timmar genom åren.
Citera
2024-03-12, 20:00
Medlem
Tycker trailern var klockren och mycket lovande. Dom har lyckats fånga känslan och estetiken i spelen jäkligt bra.

Att sen diverse beta-mäniskor blir but hurt över att det är "fallout girl" och inte "fallout boy" är ju bara roligt. Lite grädde på moset
Citera
2024-03-12, 20:24
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Innebandidos
Tycker trailern var klockren och mycket lovande. Dom har lyckats fånga känslan och estetiken i spelen jäkligt bra.

Att sen diverse beta-mäniskor blir but hurt över att det är "fallout girl" och inte "fallout boy" är ju bara roligt. Lite grädde på moset

Lite småbögigt att tycka det enbart ska vara män i alla roller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in