• 1
  • 2
2020-07-17, 18:58
Medlem
yournotlikemes avatar
Finns ju även Lyrica som tar bort hela ATn i stort sett om du kan få tag på det dvs.

Lär dig Darknet så kan du beställa hem för riktigt bra priser och ha det i brevlådan på max 48h.
Citera
2020-07-18, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laflamme
Hello
Idag tog jag min sista 5mg oxycontin depot på morgonen vilket är resultatet efter långsam nedtrappning från 20 mg i mitten på april, o egentligen skulle vi köra fram till 29/7 men jag känner att det får räcka med 7 dagar på 5 mg....Nån som har erfarenhet om/hur mkt abstinens jag kommer få eller om nedtrappningen gjort att den blir svag/mild?
Har alla jävla vitaminer man kan ha hemma, samt Atarax o stesolid..Äter även Voxra som antidepp.
Tar väldigt gärna emot tips tankar o erfarenheter)

Vet inte hur länge du har gått på 20 mg, men jag (TS) är nu på 5 mg/dag från att ha trappat ned från 40 mg (en dos jag har gått på i runt någon månad), och om ett par dar klipper jag helt. Kan återkomma om några dagar hur de känns, men för min del är jag inte oroad att gå från 5 mg till inget. De timmar på morgonen som jag är drogfri består abstinensen mest av rastlöshet och att jag är något håglös. Inte så mkt fysiskt längre som i början av nedtrappningen, och har aptit igen som uteblev tidigare under nedtrappningen på morgonen innan första dosen vid lunch. Lite svag i benen när man är ute och går känner man också, att anstränga sig känns mer.

Men vill inte generalisera för mkt då jag inte har samma depressionsproblematik. Lycka till hursomhelst, min kvarvarande abstinens ser ut att bli mild, och din verkar ha förutsättningarna för det också.
Citera
2020-07-18, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinaster
Vet inte hur länge du har gått på 20 mg, men jag (TS) är nu på 5 mg/dag från att ha trappat ned från 40 mg (en dos jag har gått på i runt någon månad), och om ett par dar klipper jag helt. Kan återkomma om några dagar hur de känns, men för min del är jag inte oroad att gå från 5 mg till inget. De timmar på morgonen som jag är drogfri består abstinensen mest av rastlöshet och att jag är något håglös. Inte så mkt fysiskt längre som i början av nedtrappningen, och har aptit igen som uteblev tidigare under nedtrappningen på morgonen innan första dosen vid lunch. Lite svag i benen när man är ute och går känner man också, att anstränga sig känns mer.

Men vill inte generalisera för mkt då jag inte har samma depressionsproblematik. Lycka till hursomhelst, min kvarvarande abstinens ser ut att bli mild, och din verkar ha förutsättningarna för det också.

Hej o tack för infon
Ja det gick rätt lätt idag o inte ta nån tablett,, kände mig lite konstig på morgonen men nu har jag tagit en fika ute o käkat så mkt mindre symtomer än vad jag trodde. Jag gick på oxy i ca 2 år med snabbverkande 5mg först o sen över till 10mg depot o ibland båda. Tog det sista 1.5 året det endast för o känna ruset/bli av med abstinens
Citera
2020-07-18, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laflamme
Hej o tack för infon
Ja det gick rätt lätt idag o inte ta nån tablett,, kände mig lite konstig på morgonen men nu har jag tagit en fika ute o käkat så mkt mindre symtomer än vad jag trodde. Jag gick på oxy i ca 2 år med snabbverkande 5mg först o sen över till 10mg depot o ibland båda. Tog det sista 1.5 året det endast för o känna ruset/bli av med abstinens

Förlåt såg inte att du var samma användare som skrev tidigare inlägg, läste det som ett helt fristående inlägg.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in