2006-05-04, 23:05
Medlem
Hejsan.
Nu är det så att jag har varit på en introduktion för ett telemarketing företag, och jag ska efter detta återvända på söndag för att testa ett pass under deras uppsikt så dom kan se om de finns hopp, och i så fall anställa mig, annars skiter dom i mig.

Ge mig tips! Vad jag ska tänka på, hur jag ska säga saker etc. Jag va som sagt på introduktionen och fick höra allt om att man ska undvika inte och sådanna ord, att man ska försöka få allt att låta bättre etc. Men hur funkar det? Får man ett manus på provskiten som man "borde" följa, där det står exakt vad man ska säga, så man får läsa in det lite o sen köra på det, eller räknar dom med att man bara ska få veta om produkten och så, och sedan bara ringa upp och säga på det sätt man tycker är bra? För jag kommer ha grymt svårt att undvika att säga de saker som dom lärde ut, då det absolut inte sitter i ryggmärgen.

Ge mig tips.
Med Vänliga Hälsningar,
Niklas
Citera
2006-05-05, 22:22
Medlem
Ingen som har några tips eller synpunkter?
Citera
2006-05-05, 22:24
Bannlyst
kavalen

Citat:
Ursprungligen postat av Exekile
Ingen som har några tips eller synpunkter?

Om dem sitter bredvid och samlyssnar så ska du verka övertalande och trevlig, du ska koncentrera dig på kundens problem, har du problem att lösa frågan själv, så ska du ringa secondline, om sådan finns
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in