2020-07-07, 01:31
Medlem
yz44s avatar
Att de ens kan med att publicera dyngan säger en hel del om media.

Hur svårt kan det vara att få till en någorlunda trovärdig berättelse.
Och hur dum måste man inte vara när man inte klarar av ens det.

Skulle kunna vara hämtat från Grönköpings Veckoblad.
Citera
2020-07-07, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yz44
Att de ens kan med att publicera dyngan säger en hel del om media.

Hur svårt kan det vara att få till en någorlunda trovärdig berättelse.
Och hur dum måste man inte vara när man inte klarar av ens det.

Skulle kunna vara hämtat från Grönköpings Veckoblad.

Brandmannen från Boden....

När det gäller vänsterlögner finns det inga gränser för vad som ska/kan publiceras.
Citera
2020-07-07, 01:35
Bannlyst
Helt galet hur folk kan tro på sånt skit längre. Inte ens Betlehem kan tro att folk kommer gå på hennes dåliga lögner. En svensk polis skulle aldrig uttrycka sig på det sättet i tjänsten.

Att 4 poliser låg på henne (vilket även jag tvekar på) lär i så fall ha rättfärdigats på goda grunder. Svarta människor har en tendens till att göra motstånd och inte samarbeta med poliser. Sen gråter dom ut när dom får ta konsekvenserna för deras jävla envishet.
Citera
2020-07-07, 01:39
Medlem
Termos99s avatar
Kanske sant kanske inte, poliser beter sig inte alltid bra men finns det något oberoende vittne eller dokumentation av detta?
Citera
2020-07-07, 01:43
Moderator
Psilosophers avatar
Ljuger värre än en Kawesa travar. Hon borde förstå att hon gör 'saken' en otjänst med helt uppenbara överdrifter och lögner.
Citera
2020-07-07, 01:48
Medlem
Pust !

Man får vara glad att hon körde historierna så hårt att det blev för uppenbart. Ingen av de kända vänsteraktivisterna här på F.B har ens orkat ta henne i försvar. De är ju inte dummare än att de också förstår.

PS - Vill ändå säg att jag på ett sätt lider med henne och det trauma hon gått igenom genom att inte veta hur hennes pappa har det i fängelset (om han ens lever, vilket hon säger att han gör), men det hade varit smakfullare om hon tackat Sverige för det engagemang vi visat henne och inte spottat på oss.

Men men...
Citera
2020-07-07, 01:55
Medlem
Av alla saker som aldrig har hänt har det här nog hänt minst.
Citera
2020-07-07, 02:30
Medlem
systems avatar
Med triangulering av mobiltelefoner, korskollat med hennes och polisernas närvaro under den påstådda incidenten, borde sannolikheten kunna verifieras eller avskrivas.

En oberoende instans borde finnas för att kolla detta.
Citera
2020-07-07, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarhyena
Det jag mest ifrågasätter är att poliserna skulle ha identifierat henne som Dawit Isaaks dotter. Jag menar, så jävla känd är hon inte... Och om de nu trots allt visste vem hon var (för att hon själv berättade det?) så visste de väl rimligen också att hon har goda kontakter inom media...

Så nog för att det finns en del verkliga rötägg inom den svenska polisen, men det här har jag väldigt svårt att tro på. Om hon nu inte gjorde något för att provocera poliserna som hon sedan valde att utelämna.

Det som ändå får mig att fundera på är om nån verkligen lättkränkt person skulle kunna hitta på en sån historia. De brukar vara totalt humorlösa.

Polisens påstådda kommentarer må vara gravt rasistiska men jävligt slagfärdiga och faktiskt roliga om man uppskattar klockrena formuleringar och timing.

Tänk dig att det var ett manus till en TV-serie. Rassepolisen skulle bli lite kult bland alla som inte börjar gråta för att han är så elak.

"Varför stoppar ni mig?" (underförstått: du är rasist, om du inte låter mig gå så skriker jag och du får sparken).
"För att du är neger." (underförstått: jag vet exakt vad du försöker göra men jag går all in och synar bluffen)
...
"Nu så ska du känna hur din pappa har det i containern i ditt negerland." (helt over the top)

Skulle jag hitta på en historia skulle jag tillskriva polisen något mindre slagfärdigt och försöka få honom att framstå som en korkad loser. Typ: "Öh käften jävla negerhora öh.."
Citera
2020-07-07, 02:56
Medlem
LeeVans avatar
Nu tror jag ju inte att det finns något hat mot Dawit Isaak bland svenskar, än mindre som skulle projiceras på hans dotter. Storyn förefaller inte trovärdig.
Citera
2020-07-07, 03:37
Medlem
Hon passar väl på nu under BLM-hysterin och hoppas på att få uppmärksamhet och sympati.
Citera
2020-07-07, 03:57
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Gary-loomis
"Nu så ska du känna hur din pappa har det i containern i ditt negerland. Sedan sparkade han ut mig ur bilen så jag skrapar mina knän i snön."

Jag finner det tämligen osannolikt att en polis vet vem hon är och att hon är relaterad till Dawit. Även han har ju blivit bortglömd fram tills för några dagar sen då någon organisation påstådde att det fanns livstecken på honom.

En polis som sparkar ut en kvinna låter också ytterst osannolikt. Förvisso kommer jag ihåg något fall i Göteborg då någon busskontrollant tagit fast någon svart busschaufför som åkte utan kort när han var på väg hem och var lite väl otrevlig och oprofessionell men att hon ständigt skulle råka ut för sådana? Nja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in