2020-07-07, 16:37
Medlem
Ett enkelt sätt att skilja högbegåvade från lågbegåvade är att be dem att ljuga. Högbegåvade kan ljuga trovärdigt, det klarar inte lågbegåvade. Fröken Isaak ljuger inte vidare trovärdigt.
Citera
2020-07-07, 16:38
Medlem
Proras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lastmaskin
Om dottern är benägen att ljuga så in i helvete så kanske gubbfan ska sitta kvar där borta.
Hur visste polisen att just hon är dottern? Låter ju sjukt, och den här formen av övervåld förekommer nog väldigt väldigt sällan av poliser mot vanliga tjejer som skulle vara påstått full.

Nä du lilla fröken det är inte Sverige som fängslat din far så för ditt krig mot ditt hemland istället för landet som låter dig bo här, Otacksamma äckel.

En möjlighet är ju faktiskt att hon av okänd anledning (knappas skovinglande) börjat bråka med vakterna och ganska omgående blivit hysterisk.

Polis tillkallas (under helgkvällar brukar vanligen en piket stå redo vid Valand, nära till flera nattklubbar), varvid hon under allmänt skrikande och krumbuktande häver ur sig vem hennes pappa är, vilket i hennes värld kanske ger henne frikort till att bete sig hur som helst. En slags motsvarighet till B-kändisars "Ser du inte vem jag är!"

ID kollas i bilen, då någon anmälan i endera riktningen kan tänkas inkomma senare. En polis som tröttnat på farsen avslutar det hela med att säga något mindre genomtänkt och släpper ut henne, varvid hon, oförmågen att bemästra konsten att gå i höga klackar, snubblar och trillar.
Citera
2020-07-07, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 31G350125
Låter som rena lögner. Varför skulle de behövas 4 poliser för att hantera henne? Hennes pappa är kriminell, så hon har anlag att ljuga.

Inte bara pappa, hennes tvillingbror är inte att leka med han heller.

https://www.friatider.se/dawit-isaaks-son-domd-valdtakt
Citera
2020-07-07, 16:40
Medlem
Black.Panthers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gary-loomis
Dottern till Dawit Isaak berättar enligt följande.

”Rasismen har många ansikten”, säger hon och konstaterar att okunskapen om ämnet är stor."

"En vakt skrek åt henne och undrade om hon var full. Men allt berodde på skorna försökte hon förklara.

– Plötsligt var polisen på plats. I nästa stund låg fyra polismän över mig."

"Betlehem Isaak blev indragen i en polisbil och uppmanad att visa legitimation. Plötsligt kastar en av poliserna hennes legitimation i ansiktet på henne.

– Stopp skriker den största av dem. Han tar tag i mitt huvud och drar det bakåt. Långsamt närmar han sig mitt ansikte. Nu så ska du känna hur din pappa har det i containern i ditt negerland. Sedan sparkade han ut mig ur bilen så jag skrapar mina knän i snön.

En annan gång stoppades Betlehem Isaak av två poliser när hon gick genom Nordstan i Göteborg, på väg till jobbet. De frågade efter legitimation. Hon undrade varför.

– ”För att du är neger” svarade de, berättar hon i programmet och säger även att hon är förvånad över hur människor kan så lite om rasistiska ord.

– N-ordets funktion skriker förtryck, konstaterar hon."

https://www.expressen.se/gt/betlehem-isaak-fyra-polisman-lag-over-mig/

Skriker metoo över det hela, BLM har blivit ännu en fiktiv sociala medier fenomen, den vita rasen skall tryckas ned, medier går bananas.
Vad säger ni om trovärdigheten i hennes beskrivning?

Det är märkligt när journalister helt utgår från en versions sida och inte vågar ifrågasätta något i berättelsen. varför skulle poliser ge sig på henne bara för att hon är mörk? Att använda n-ordet är förkastligt men tycker det blir märkligt när alla snyftartiklar får stå oemotsagda och allt ses som 100% sant.
Senast redigerad av Black.Panther 2020-07-07 kl. 16:42.
Citera
2020-07-07, 16:48
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utflyttad
Kan det vare den olovliga körningen?

https://www.friatider.se/otroliga-historier-om-rasistiska-svenska-poliser-i-sommar-i-p1

Det där var ju bara en rasistisk polis som rasprofilerade henne och ljög ihop en historia. Egentligen var det Mållgan som körde.
Citera
2020-07-07, 16:48
Medlem
I vilken verklighet anfaller poliser och väktare en 18-årig tjej som vinglar när hon går, oavsett om hon är full eller inte? Och i vilken verklighet behövs det 4 män för att hålla ner en tjej?

Sedan känns chansen att poliserna skulle veta vem hennes pappa är extremt liten, chansen att de skulle bry sig känns ännu mindre. Sedan hänger ju meningen "Nu så ska du få känna hur din pappa har det i containern i ditt negerland" inte ens ihop logiskt med att slänga ut någon ur en piketbil i snön.

De allra flesta i Sverige har haft en Smartphone i ca 10 år nu, finns det någon film upplagd där svensk polis eller vakter kallar någon för "neger", "blatte", eller liknande?
Citera
2020-07-07, 16:55
Medlem
Fina ingen anledning att tro henne efter alla fejkade hatbrott. En ny Viktoria Kawaesa eller Jussie Molett. Svarta är här för att som grupp motarbeta vita. Samtidigt som svartingar drar land och rike runt för att våldta och misshandla svenskar. Då ljuger en ny negroidkvinna ihop historier där hon är ett stackars offer. Vilket i sig bör resultera i dödsstraff. Då hon vill skada etniska vita som grupp. Det är hon som är den ljuga de antivita kolonisatören här.
Citera
2020-07-07, 16:57
Medlem
standardsvars avatar
Citat:
Dottern till Dawit Isaak berättar enligt följande.
"En vakt skrek åt henne och undrade om hon var full. Men allt berodde på skorna försökte hon förklara.

– Plötsligt var polisen på plats. I nästa stund låg fyra polismän över mig."

"Betlehem Isaak blev indragen i en polisbil och uppmanad att visa legitimation. Plötsligt kastar en av poliserna hennes legitimation i ansiktet på henne.

– Stopp skriker den största av dem. Han tar tag i mitt huvud och drar det bakåt. Långsamt närmar han sig mitt ansikte. Nu så ska du känna hur din pappa har det i containern i ditt negerland. Sedan sparkade han ut mig ur bilen så jag skrapar mina knän i snön.
Ok, jag är rasist det erkänner jag rakt upp och ner, så visst kan det hända att jag är partisk.
Men jag måste ändå erkänna att jag blir imponerad över den kunskapsnivå och personkännedom som poliserna besitter. Jag skulle inte ens kunna peka ut Dawit Isaaks dotter, under vapenhot.
Han har suttit i den där containern i negerlandet i över 10år. Och de känner fortfarande igen dottern. Nu hade de visserligen fördelen att de fick veta hennes efternamn. Men fan, jag är imponerad av poliserna.

Sen gillar jag att i alla mobbnings-historier så är det alltid den största killen som är ledaren.
Citat:
En annan gång stoppades Betlehem Isaak av två poliser när hon gick genom Nordstan i Göteborg, på väg till jobbet. De frågade efter legitimation. Hon undrade varför.

– ”För att du är neger” svarade de,
Som sagt så är jag en tvättäkta rasist och inte ens jag brukar kalla negrer för negrer när jag pratar med dem, och att göra det i tjänsten som polis är tämligen våghalsigt.
Citera
2020-07-07, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wayahead
Så vad menar du med att hon ska ha kred för det?

Precis, hur många svenskar får kred för att de arbetar och betalar skatt?
Citera
2020-07-07, 17:15
Medlem
Tror inte ett skit på det där. Det skulle alltså ha hänt 2012. Det finns inte ett ord om det i någon enda tidning från det året. Det är det vanliga ljuget för att få uppmärksamhet och tidningarna idag lapar i sig allt och skriver så att tangentborden glöder.
Citera
2020-07-07, 17:23
Medlem
Sinnerstens avatar
Hon Ljuger.

Finns fan ingen polis som skulle uttrycka sig så i tjänsten.

Många som ser sin chans att få "15minutes of fame."
Citera
2020-07-07, 17:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Moshindeiru
Inte bara pappa, hennes tvillingbror är inte att leka med han heller.

https://www.friatider.se/dawit-isaaks-son-domd-valdtakt

Hela familjen verka lida av kriminellt DNA.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in