2020-07-07, 20:39
Medlem
Haha fy fan vilken dålig lögnerska. Inget av det hon påstår stämmer naturligtvis.
Citera
2020-07-07, 20:53
Medlem
Ja jag tror henne och tycker att det är hemskt, speciellt med tanke på hennes pappa och att dom tryckte på den knappen
Jag har hört många liknande berättelser, dom flesta av ”vita” dock, onödig polisbrutalitet, våld, tom våldtäkt. Jag har även pratat med kvinnor som misshandlats grovt av sina män som jobbat som poliser.
Det kan absolut ha hänt.
Detta är ju äntligen ett exempel som är värt att nämna. På BLM’s instagram däremot har dom ju samlat ihop ett skämt av ”exempel på rasism” (”Jag åkte dit för plagiat på högskolan”, ”jag fick underkänt på ett prov”, osv)
Det finns rasism i världen, äkta rasism, typ som Betlehems exempel (fint namn förresten!) och det är vidrigt.
Hatar att identitets-idioter hi-jackar samtalet genom att deplatforma var och varannan antirasist, feminist, författare osv för att dom sagt fel ord eller varit på fel bild osv.
Söndrar och härskar sig själva, så dom riktiga rasisterna får vara ifred.
Idioter.
Citera
2020-07-07, 20:59
Medlem
KansasCityFagots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrandgulMan
Hon ljuger sämre än Skandiamannen.
Det var dock tur att hon inte bar keps, bögslunga och .357 Magnum vid gripandet. Intermezzot hade i så fall kunnat sluta värre än med N-ordet och ett skrapat knä.
Citera
2020-07-07, 21:03
Medlem
Snart visar det sej att varenda n3g3r i detta land blivit utsatt för rasism. Och det behövs inga bevis heller. Deras ord är ju tillräckligt.
Blir spyfärdig.
Citera
2020-07-07, 21:04
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
Lyssnade på hennes sommarprogram igår som var fullkomligt vidrigt. Offerkoftan var på under hela programmet och i princip allt negativt berodde på vita svenska män.

Denna lögnerska borde ta sina avkommor och flytta tillbaka till Eritrea. Omgående.
Är det helt sant att hon ägnade sin programtid åt att smutskasta Sverige och svenskarna? Man borde anmäla programmet av ren princip. Att granskningsnämnden är ett skämt vet vi alla, men det får inte gå obemärkt förbi när identitetspolitiska aktivister förstärker och spinner vidare på sin berättelse om det rasistiska Sverige. Om hon ägnade sig åt svenskhat i sitt sommarprat är det lika illa som när BLM går på som värst.
Citera
2020-07-07, 21:32
Medlem
Hegamons avatar
Att vara ett offer är en strategi som en narcissist ofta använder om dom inte får tillräcklig uppmärksamhet. Det är vad jag tror ligger bakom, allt är påhitt. Jag tror inte alls det här stämmer att Isaak skulle blivit utsatt av svensk polis.
Citera
2020-07-07, 21:32
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FotParmesan
Well, dom ska ju ha kastat legget hennes i nyllet på henne så dom kanske läste på det innan det eller nå.

Om nån neger hade visat mig ett legg med efternamnet "Isaac" hade jag inte direkt fattat att det var Dawit Isaacs dotter. Hon måste ju skrikit nått i stil med "Jag är Dawit Isaac's dotter" för att de skulle kunna veta. Att Dawit Isaac sitter i Eritreanskt fängelse är ju en ickehändelse i Sverige, ingen bryr sig och ingen vet vem hon är.

OT: Hade dumjäveln Dawit Isaac väntat tills han fick visum, och åkt på sitt svenska pass med svenskt journalist-legg hade han aldrig blivit tagen där. Men han hade så bråttom ner pga nått scoop att han åkte på sitt gamla Eritreanska pass och behandlades således som Eritreansk undersåte. (Detta enligt person på UD jag råkade träffa i sociala sammanhang för 10 år sedan). Det är dessutom därför Sverige inte kan göra så mycket...
Citera
2020-07-07, 21:36
Medlem
CyberIngmars avatar
Poliser kan vara svin inte bara mot svarta. Jag tror säkert att hon råkat ut för någon incident som hon sen bygger på för att det ska låta värre. Många historier har avslöjats om poliser bär kamera.
Citera
2020-07-07, 21:36
Medlem
Pansarhyenas avatar
Förresten: Är det inte ganska intressant att medan det finns svarta i detta land som enligt vad de själva säger råkar ut för rasism nästan dagligen, så finns det andra svarta som säger att de aldrig har utsatts för någon verklig rasism?

I viss mån kan detta kanske förklaras med geografiska faktorer, men ändå: De två berättelserna går inte ihop! Och om ena sidan ljuger, eller i alla fall kraftigt överdriver, då är det ju ganska uppenbart vilken sida som har något att vinna på att ge en falsk bild.

Detta måste man ha i åtanke när man får höra sådant som Isaaks historier.
Citera
2020-07-07, 22:03
Medlem
Hlewagastirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Den enda situationen det skulle kunna hända är om en polis är helt ensam med henne, fullständig psykopat och totalt säker på att han/hon aldrig blir avslöjad. Men med tanke på hur mycket mobilkameror som är överallt vid alla ingripanden så skulle jag säga att även psykopaterna ligger lågt.
Eller så pratade polisen arabiska och vet att mobilkameror inte spelar någon roll för MSM kommer inte översätta det till svenska.
Citera
2020-07-07, 22:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KansasCityFagot
Det finns ingen polis i Sverige som skulle uttrycka sig på det sättet.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/vm6r8w/poliser-som-sa-apajavel-straffas
Citera
2020-07-07, 22:10
Medlem
Unisertits avatar
Hon kan flytta hem om hon inte trivs
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem