Polisen har en stor insats i gång i Bredäng i södra Stockholm efter en skottlossning på måndagskvällen. En person har hittats med vad som bedöms vara skottskador.
Personen, en man i 25-årsåldern, är förd till sjukhus med ambulans.
– Vi har fått information om att en person eventuellt skottskadats. Det ska vara i Bredäng och han är förd till sjukhus, säger Mats Eriksson på Stockholmspolisens ledningscentral.
Det har sprängts lite i Bredäng för några månader sedan, relaterat?
Senast redigerad av EttKiloKapris 2020-07-06 kl. 23:06.
Anledning: Lade till datum
Men polisen rubricerar inte detta som mordförsök. Då kan det inte vara dödliga skott. Dom rubricerar det som "synnerligen grov misshandel", när jag läste det som hastigast. Jag är lite överraskad att skjutningar och knivskärningar kommit igång igen. Det var ju så dött ett tag.
Men polisen rubricerar inte detta som mordförsök. Då kan det inte vara dödliga skott. Dom rubricerar det som "synnerligen grov misshandel", när jag läste det som hastigast. Jag är lite överraskad att skjutningar och knivskärningar kommit igång igen. Det var ju så dött ett tag.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!