2020-07-05, 19:45
Citat:
Ursprungligen postat av Bill-N
Ingen av oss har ju någonting emot invandrare egentligen. Att skriva här är ett sätt att avreagera sig.
Vem är du att tala för alla? Jag har mycket emot utlänningar som har bosatt sig i svenskarnas land.
Citera
2020-07-05, 19:54
Medlem
neiges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messial
Varje dag skrivs de en massa saker
Visst gör det, idag t.ex "Kvinna sparkad i ansiktet vid våldtäktsförsök, Malmö, 2020-07-05", sen vet jag inte om du pratar om dig själv då du har startat 214 ämnen varav de flesta i detta forumet.
Den här tråden hörde hemma här för 10 år sedan, det var ungefär då jag blev intresserad av SD och självklart sa vad jag tyckte redan då och ända sedan dess, även till de vänner med utländsk bakgrund som ibland blev triggade. Men efter att islamiska staten hade härjat färdigt och man sett hur de kritvita sojamjölksdrickande svennefittorna som röstar MP/V har satt Sverige på kartan med att vilja välkomna samma terrorister till Sverige med bostad/bidrag/jobb/terapi, har de skött propaganda-aspekten själva anser jag.
Citera
2020-07-05, 19:56
Medlem
iheartcores avatar
Högerextrema/högerpopulister har fört all sin propaganda på internet, vissa brukar överdriva och säga att dom t.o.m ”tagit över internet” men så långt vill jag absolut inte dra det, tagit över Flashback absolut men det är ett forum bara. Men utanför internet ser det precis tvärtom ut, där har inte den högljudda extremhögern/internethögern vågat ha manifestationer och liknande aktioner eftersom det alltid funnits en bred mobilisering av antirasister och vänsterfolk.

Så den absolut avgörande anledningen att alt- och extremhögern och deras rörelse aldrig kommer att lyckas utanför internet är: Vänstern kan massmobilisera. Högern kan inte det.
Citera
2020-07-05, 20:33
Medlem
Mjälls avatar
Jag är varken "rasist" eller SD-väljare men brukar sällan se någon poäng i att dölja mina extremt genomtänkta och nyanserade åsikter, som bland annat innefattar att jag anser det vara psykologiskt och diplomatiskt ohållbart att tvinga jättemånga för varandra främmande skattebetalare i ett land att försörja jättemånga ännu mer främmande människor från helt andra länder. Staten bör sköta grundläggande åtaganden som är till nytta för den beslutsfattande gemenskapen, dvs svenska folket. Det är inte jag som är konstig. Majoriteten har fel ganska ofta. Påtvingad massinvandring och mångkultur funkar inte. Att man tycker så betyder inte att man hatar alla utlänningar eller är konstig på något sätt. Det är ju sant. Svälj och gå vidare. Att vi har idioter på vår sida är inget argument eftersom det alltid finns idioter på alla sidor i alla frågor någonsin.
Citera
2020-07-05, 20:35
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Svaret är: när alla andra gör det. De flesta som hatar invandrare på Flashback är ynkliga människor som är för fega för att säga vad de tycker i verkliga livet. De säger att de inte vågar för de är rädda för att bli av med jobbet, men i nio fall av tio är de arbetslösa.
Var inte orolig du, det kommer finnas gott om arbete efter Finspång. Som lägervakt åt avskräden som dig.
Citera
2020-07-05, 20:39
Medlem
Mjälls avatar
PS Ni börjar bli riktigt jävla pinsamma bara så du vet.
Citera
2020-07-05, 21:23
Medlem
-Vi skriver det vi säger till vardags det är bara Ts som har förutfattade meningar.
Citera
2020-07-05, 21:31
Bannlyst
Olika grupper av nätverkande aktivister som vakar över varandras axlar kommer socialt och ekonomiskt förinta de som piper fel ord irl.
Citera
2020-07-05, 22:00
Medlem
Sankronizers avatar
Citat:
Varje dag skrivs de en massa saker, samma mantra i princip, på Flashback där folk säger att någonting måste förändras i Sverige och olika rasistiska kommentarer. Även på Samhällsnytt och på den Nordiska motståndsrörelsens hemsida och på Youtube exempelvis har signaturen "SD 2022" blivit som en signatur för främlingsfientliga människor.

Men när kommer ni som skriver på Flashback demonstrera på Sergels torg i Stockholm exempelvis? Eller på någon annan plats i Sverige? Varför ser man inte er någonstans i Sverige där ni offentligt pratar så som ni gör på Flashback? Tror ni att de räcker med att ni skriver eller säger "SD 2022" och skriver på Internet "vi har fått nog"?
De sägs att etniska svenskar är konflikträdda och de känns som att de stämmer, de demonstreras då och då i centrala Stockholm exempelvis men de är aldrig någon invandringsrelaterad demonstration. De känns som att människor tror att de räcker med och rösta vart fjärde år även om Sverigedemokraterna inte får något inflytande inom svensk politik och folk på I&I verkar tro att de etniska svenskarna skall bli som människorna i Nazityskland som röstade fram Adolf Hitler men i Sveriges fall är motsvarigheten kanske Gustav Kasselstrand. Mycket kan man säga om etniska svenskar, men de är inte dumma (majoriteten är inte dumma) att de röstar fram en tidigare partiledare i Svenskarnas parti in i en seriös plats som Riksdagen eller rasbiologer och tidigare anhängare utav VAM. Skärp er, människor är inte dumma. De kanske hade hänt i Polen, men inte i Sverige bland de etniska svenskarna.

Alternativ för Sverige kommer göra politiska partier som Nationaldemokraterna och Svenskarnas parti på en s k begravningsplats för politiska partier.

Dom få gånger jag åker in till stan för en bers med polaren senaste åren, så har jag alltid luftat mina känslor till för mig okända människor.
Möts oftast av positivitet och medhåll.
Citera
2020-07-05, 22:01
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Mycket kan man säga om etniska svenskar, men de är inte dumma (majoriteten är inte dumma) att de röstar fram en tidigare partiledare i Svenskarnas parti in i en seriös plats som Riksdagen eller rasbiologer och tidigare anhängare utav VAM. Skärp er, människor är inte dumma. De kanske hade hänt i Polen, men inte i Sverige bland de etniska svenskarna.

Vad svamlar du om?
Du är väl medveten om att sossarna låg bakom grundandet av rasbiologiska institutionen?

Citat:
Institutet bildades efter en motion som var undertecknad av riksdagsmän från alla riksdagspartier år 1921,[3] däribland bondeförbundaren Nils Wohlin och den socialdemokratiske psykiatrikern Alfred Petrén - de båda motionerar senare också för tvångssterilisering.

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Stat...B6r_rasbiologi

Samt hur har du tänkt att folk ska kunna uttrycka sina åsikter fritt ute i verkligheten, när det råder åsiktsförtryck? Där folk som inte är politiskt korrekta riskerar att bli av med jobbet, och få hela sitt liv förstört.
Citera
2020-07-05, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Jag gör det varje dag, de flesta jag pratar med tycker precis likadant.
Mångkultur fungerar inte. Svensken är trött på kaosnegrer, respektblattar och våldtäktsafghaner.

Demonstrera? I vilket syfte? Man vinner ingenting, lär bara bli dömd för häst mot soffgrupp.
Jag säger det också, lugnt och sansat, till alla mina vänner, så ofta jag kan. Att det inte spelar någon roll var man kommer ifrån eller hur solbränd man är. Men man får inte sabba och kaoza. Samma regler för alla. Och att vi borde starta tåg som tar riktiga flyktingtjejer genom Europa men tackar nej till grabbarna som egentligen kan klara sig i Iran och Turkiet.
Citera
2020-07-05, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Man får ju dock ge oss en eloge för hur kallt vi kan hålla våra huvuden, inget annat land i Europa har haft en invandring likt Sverige de senaste åren. Under den tiden är det ingen svensk som fått bryt och på något sätt gjort något mot invandrare som fått stora mediala rubriker. Däremot har invandrare mördat svenskar: Wilma Andersson, Tommie Lindh, Ebba Åkerlund m.fl. de senaste månaderna/åren. Att svenskar i allmänhet har fått nog är på inget sätt konstigt. Du har väl rätt i att man borde visat detta på andra sätt än att skriva på nätet.
Minns hur stora Salemmanifestationerna var i början av 2000 talet. Rekordåret 2002 samlades väl 2400 nationalister, SD undantaget för att hedra minnet av Daniel Wretström och protestera mot det svenskfientliga våldet. Hela min aktiva tid som nationalist var det ju torgmöten, offentliga flygbladsutdelningar och demonstrationer nästan jämt (ibland små, ibland stora) och EXPO hade skrämselhicka. Från 1995 fram tills typ 2014 fanns det ju en betydligt mer organiserad och utåtagerande nationell rörelse i Sverige än vad det gör nu, tyvärr. Mycket av den nationella rörelsen i Sverige dog när SvP lades ner och det blev ju inte direkt bättre när NMR splittrades samt att många individer som tidigare drogs till dessa partier eller organisationer tydde sig till SD istället när de kom in i riksdagen.
Senast redigerad av WhiskeyTango84 2020-07-05 kl. 23:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in