• 1
  • 2
2020-07-05, 18:34
Medlem
Messials avatar
Varje dag skrivs de en massa saker, samma mantra i princip, på Flashback där folk säger att någonting måste förändras i Sverige och olika rasistiska kommentarer. Även på Samhällsnytt och på den Nordiska motståndsrörelsens hemsida och på Youtube exempelvis har signaturen "SD 2022" blivit som en signatur för främlingsfientliga människor.

Men när kommer ni som skriver på Flashback demonstrera på Sergels torg i Stockholm exempelvis? Eller på någon annan plats i Sverige? Varför ser man inte er någonstans i Sverige där ni offentligt pratar så som ni gör på Flashback? Tror ni att de räcker med att ni skriver eller säger "SD 2022" och skriver på Internet "vi har fått nog"?
De sägs att etniska svenskar är konflikträdda och de känns som att de stämmer, de demonstreras då och då i centrala Stockholm exempelvis men de är aldrig någon invandringsrelaterad demonstration. De känns som att människor tror att de räcker med och rösta vart fjärde år även om Sverigedemokraterna inte får något inflytande inom svensk politik och folk på I&I verkar tro att de etniska svenskarna skall bli som människorna i Nazityskland som röstade fram Adolf Hitler men i Sveriges fall är motsvarigheten kanske Gustav Kasselstrand. Mycket kan man säga om etniska svenskar, men de är inte dumma (majoriteten är inte dumma) att de röstar fram en tidigare partiledare i Svenskarnas parti in i en seriös plats som Riksdagen eller rasbiologer och tidigare anhängare utav VAM. Skärp er, människor är inte dumma. De kanske hade hänt i Polen, men inte i Sverige bland de etniska svenskarna.

Alternativ för Sverige kommer göra politiska partier som Nationaldemokraterna och Svenskarnas parti på en s k begravningsplats för politiska partier.
Citera
2020-07-05, 18:37
Medlem
Messials avatar
Man kan fråga sig när man ser människorna som står och lyssnar på Alternativ för Sverige hur stort IQ de har tillsammans? Jag såg när jag tittade på ett tal de som kallas för WT svenskar och slitna människor i gamla kläder som kanske inte ens har gått ur gymnasiet.
Citera
2020-07-05, 18:38
Medlem
Man är alltså främlingsfientlig om man vill värna sitt eget land?
Det är idioter som dig som gör att vi inte säger något sånt offentligt så ofta. Det har blivit bättre, men fortfarande är det karriärs dödande och socialt självmord att komma ut som nationalist eller liknande.
Senast redigerad av MmGox 2020-07-05 kl. 18:47.
Citera
2020-07-05, 18:46
Medlem
Demonstrationer och sådant är något som vänsterpatrasket ägnar sig åt. Något som ofta inte leder till någonting.

De har tid då de oftast är "studerande", sjukskrivna eller uppbär socialbidrag. Något vi som är deras "motståndare" betalar för.

Du kommer få se något helt annat framöver, när det är dags.
Citera
2020-07-05, 18:48
Citat:
Ursprungligen postat av Messial
Man kan fråga sig när man ser människorna som står och lyssnar på Alternativ för Sverige hur stort IQ de har tillsammans? Jag såg när jag tittade på ett tal de som kallas för WT svenskar och slitna människor i gamla kläder som kanske inte ens har gått ur gymnasiet.
Du skriver "de" femtio gånger i TS istället för "det" och har mage att ifrågasätta någons IQ. Du tror att en människas IQ är baserad på hur han eller hon går klädd.

Kasta inte sten i glashus, flicka lilla!
Citera
2020-07-05, 18:56
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Varje dag skrivs de en massa saker, samma mantra i princip, på Flashback där folk säger att någonting måste förändras i Sverige och olika rasistiska kommentarer. Även på Samhällsnytt och på den Nordiska motståndsrörelsens hemsida och på Youtube exempelvis har signaturen "SD 2022" blivit som en signatur för främlingsfientliga människor.

Men när kommer ni som skriver på Flashback demonstrera på Sergels torg i Stockholm exempelvis? Eller på någon annan plats i Sverige? Varför ser man inte er någonstans i Sverige där ni offentligt pratar så som ni gör på Flashback? Tror ni att de räcker med att ni skriver eller säger "SD 2022" och skriver på Internet "vi har fått nog"?
De sägs att etniska svenskar är konflikträdda och de känns som att de stämmer, de demonstreras då och då i centrala Stockholm exempelvis men de är aldrig någon invandringsrelaterad demonstration. De känns som att människor tror att de räcker med och rösta vart fjärde år även om Sverigedemokraterna inte får något inflytande inom svensk politik och folk på I&I verkar tro att de etniska svenskarna skall bli som människorna i Nazityskland som röstade fram Adolf Hitler men i Sveriges fall är motsvarigheten kanske Gustav Kasselstrand. Mycket kan man säga om etniska svenskar, men de är inte dumma (majoriteten är inte dumma) att de röstar fram en tidigare partiledare i Svenskarnas parti in i en seriös plats som Riksdagen eller rasbiologer och tidigare anhängare utav VAM. Skärp er, människor är inte dumma. De kanske hade hänt i Polen, men inte i Sverige bland de etniska svenskarna.

Alternativ för Sverige kommer göra politiska partier som Nationaldemokraterna och Svenskarnas parti på en s k begravningsplats för politiska partier.

Har inge problem att säga det jag tycker och skiter fullständigt i om någon jävla böckling tar åt sig.
Citera
2020-07-05, 18:59
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:

Man får ju dock ge oss en eloge för hur kallt vi kan hålla våra huvuden, inget annat land i Europa har haft en invandring likt Sverige de senaste åren. Under den tiden är det ingen svensk som fått bryt och på något sätt gjort något mot invandrare som fått stora mediala rubriker. Däremot har invandrare mördat svenskar: Wilma Andersson, Tommie Lindh, Ebba Åkerlund m.fl. de senaste månaderna/åren. Att svenskar i allmänhet har fått nog är på inget sätt konstigt. Du har väl rätt i att man borde visat detta på andra sätt än att skriva på nätet.
Citera
2020-07-05, 19:10
Medlem
smoerreboms avatar
Jag har faktiskt alltid sagt att man borde ha stängt gränsen 2015 och argumenterat för asylstopp och stenhårda utvisningsregler för brott. Innan mitten på 2015 brydde jag mig inte så mkt om politik men sen blev det ju uppenbart att Sveriges migrationspolitik är inkompetent helt enkelt. Däremot har jag legat jävligt lågt med att jag taktikröstat på SD i riksdagsvalet mot den abnorma migrationspolitiken Det har inte renderat i särskilt mkt sociala konsekvenser men jag rör mig redan ganska långt ner i de sociala hierarkierna.

Om man håller sig till sakfrågan och bara viftar bort skam-snack om SD så klarar man sig rätt ok tror jag. Jag brukar bara säga att jag skiter i SD och återgå till sakfrågan, det är helt uppenbart att det är skadligt för svensk ekonomi att fortsätta ta emot flera hundra procent mer migranter än alla andra länder med nuvarande arbetslöshetsdiff, bostadsbrist, skolsegregation och allmänt överbelastade myndigheter.
Citera
2020-07-05, 19:13
Medlem
EnGodForlorares avatar
Svaret är: när alla andra gör det. De flesta som hatar invandrare på Flashback är ynkliga människor som är för fega för att säga vad de tycker i verkliga livet. De säger att de inte vågar för de är rädda för att bli av med jobbet, men i nio fall av tio är de arbetslösa.
Citera
2020-07-05, 19:19
Medlem
Jag säger ungefär det jag tycker hela tiden. Definitivt inte med lika hårda ord som här på FB (då kommer en HMF-anmälan som ett brev på posten), men det råder aldrig några tvivel om var jag står politiskt. Dvs längre åt höger än nuvarande riksdagspartier.
Jag brukar inte vara på demonstrationer men jag kunde inte hålla mig i tisdags. Man var ju tvungen att markera mot vänsterpöbeln som vill rasera vårt kulturarv.
Citera
2020-07-05, 19:26
Medlem
Ingen av oss har ju någonting emot invandrare egentligen. Att skriva här är ett sätt att avreagera sig.
Citera
2020-07-05, 19:40
Medlem
thebandit777s avatar
Jag gör det varje dag, de flesta jag pratar med tycker precis likadant.
Mångkultur fungerar inte. Svensken är trött på kaosnegrer, respektblattar och våldtäktsafghaner.

Demonstrera? I vilket syfte? Man vinner ingenting, lär bara bli dömd för häst mot soffgrupp.
Senast redigerad av thebandit777 2020-07-05 kl. 19:43.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in