Ja du, jag har redan skrivit ut hennes namn, Mon**a Nie**en
Stora alkoholproblem med flera familjemedlemmar.
Somliga fortsätter spekulera, när det är tämligen lätt att kontakta berörd tingsrätt och begära ut handlingarna. Det är inte särskilt många 80-åriga damer som blivit tagna för rattfylla "för första gången"
Somliga fortsätter spekulera, när det är tämligen lätt att kontakta berörd tingsrätt och begära ut handlingarna. Det är inte särskilt många 80-åriga damer som blivit tagna för rattfylla "för första gången"
Tror inte att någon som bor i Stockholms innerstad är beroende av bil för att handla.
Monica Nielsen har inte medverkat i några GW-filmatiseringar. Men hennes dotter Petra var med i Anna Holt som GW skrev tillsamman med Guillou. Petra Nielsen är idag nykter alkoholist, så hon kan ha ärvt alkisgenen från morsan.
Monica Nielsen har inte medverkat i några GW-filmatiseringar. Men hennes dotter Petra var med i Anna Holt som GW skrev tillsamman med Guillou. Petra Nielsen är idag nykter alkoholist, så hon kan ha ärvt alkisgenen från morsan.
Citat:
Ursprungligen postat av Sall2001
Men då kan det ju inte vara hon eftersom GW påstod att vederbörande medverkat i hans filmer.
Har du sett någon dom från tingsrätten. Eller spekulerar du?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!