2020-07-07, 14:28
Medlem
WhaleMales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bandspelaren
Ja. Stor och lång kuk = stort och långt förhållande.

Wow, du ger inga snubbar prestationsångest med ett sådant inlägg.
Jag kollade din blogg förresten. Du är söt. Min kuk blev större.
Citera
2020-07-07, 19:25
Moderator
VitKallas avatar
Notera att vi har tråden (FB) Den stora och ENDA kukstorlekstråden (Om stora och små snoppar, alltså) för diskussioner om storlek och dylikt. /VitKalla
Citera
2020-07-07, 19:35
Medlem
Maackans avatar
Jag har sagt det förut och jag säger det igen:En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
Citera
2020-07-07, 19:42
Medlem
flesh-flutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neksnor
Förmågan att använda kuken är väl mycket viktigare än dess storlek?

Man kan vara skicklig på att köra Puch Dakota. En annan person är talanglös och vinglig på en gigantisk HD. Så visst har du rätt. Men det optimala är att vara en duktig förare och ha en rejäl motorcykel. Om jämförelsen tillåts.

Riktigt små penisar är sällsynta, liksom gigantexemplaren. De allra flesta pillevittar är ungefärliga stora, med nån eller några centimeters marginal. Trist men sant!
Senast redigerad av flesh-flute 2020-07-07 kl. 19:51.
Citera
2020-07-07, 20:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Maackan
Jag har sagt det förut och jag säger det igen:En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
Men he begrip du väl att hemmet blir rikt på....barn. Jag är en av de få män som har en riktigt stor kuk. Men så har jag åxå 8 barn, fördelat på 7 pojkar å 1 flicka. Å he fösstår ni, män med stooora kukar får söner, emedan småkukade män får flickor.....om de får något överhuvudtaget.
Citera
2020-07-07, 23:02
Medlem
Tjejer är olika, precis som vi killar har de olika storlekar på vaginan. Jag har stor kuk och jag skulle säga att över hälften av tjejerna hade föredragit att den var mindre. Men det är klart, har man en jätteliten är det ju inte bra.
Citera
2020-07-08, 21:10
Medlem
Är bra sex nödvändigt för en långvarig relation?
Jag antar det, att man är lagom kompatibla i sängen och så.

och är en stoooooor kuk nödvändigt för bra sex?
Nej det är inte nödvändigt.
Citera
2020-07-11, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhaleMale
Är bra sex nödvändigt för en långvarig relation och är en stoooooor kuk nödvändigt för bra sex?
Jag ligger över medel, men nog har man träffat på en och annan "slappfitta". Min förra tjej var det.
Hon sa själv att hon var "stor" där.

Måste man vara utrustad som Manuel Ferrera för att det skall vara skönt och måste sexet vara bra för att det skall hålla i flera år, eller rent av ett helt liv?

Korta svaret: bra sexliv JA. Stor kuk NEJ.
Citera
2020-07-11, 20:44
Medlem
WhaleMales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattias1969
Korta svaret: bra sexliv JA. Stor kuk NEJ.

Är det inte bara önsketänkande?
Hur kompenserar du?
Citera
2020-07-11, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av didi2
Tjejer är olika, precis som vi killar har de olika storlekar på vaginan. Jag har stor kuk och jag skulle säga att över hälften av tjejerna hade föredragit att den var mindre. Men det är klart, har man en jätteliten är det ju inte bra.

Storlek?
Citera
2020-07-12, 07:45
Medlem
Bombolenats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av didi2

Detta stämmer, det kan vara rätt jobbigt att behöva vara försiktig så man inte går för djupt och slår i livmodertappen när man är kåt som ett djur och bara vill köra på. Särskilt doggy har jag märkt att många tjejer har problem att ta hela. Känns tråkigt när man hittar en tjej man verkligen gillar men så kan man inte köra 100% för att hon är för grund, plus att sexlivet begränsas när vissa ställningar blir krångligare. Även om man vet om att man måste vara försiktig så kan det lätt bli ett för djupt juck när kåtheten tar över.
Citera
2020-07-12, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Storlek?
Typ 20 cm och ganska bred. Inget monster direkt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto