2020-07-04, 01:24
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittman
Nu börjar likna en människa. Dom har 2,5 miljoner i eget kapital. Men kan dom inte begära konkurs? Då gör dom som dom dom gjort i några år, att dom plockar ut löner tills det blir 0 och sen konkar?

Ja, om man har noll på kontot och har skulder är det konkurs om inte någon skjuter in mer kapital. Men varför skulle det hända? Forumet lär få in pengar via annonser och donationer. Dessutom har FB en Vpn-tjänst.
Citera
2020-07-04, 02:17
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Säg istället vad du vill ha svar på så kan jag svara å admins vägnar.

Okej, vi testar: Hur många kronor, exakt, har bolaget på sitt bankkonto just nu?
Citera
2020-07-04, 02:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Okej, vi testar: Hur många kronor, exakt, har bolaget på sitt bankkonto just nu?

Just nu kan jag inte svara idiot, trodde du skulle fråga mer relevanta frågor, sånt som admin inte kommer svara på.
Citera
2020-07-04, 02:31
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Just nu kan jag inte svara idiot, trodde du skulle fråga mer relevanta frågor, sånt som admin inte kommer svara på.

Är inte ekonomin relevant menar du? Du hävdade att du hade insikt och kunskaper. Vad är det du vet, så jag kan ställa en fråga om något som du vet?
Citera
2020-07-04, 02:51
Medlem
Lyckligagatandens avatar
Citat:
Ok. Vi låter admin svara på det här när han har funderat ut ett vettigt svar idag, allt som sägs nu är bara killgissning från din sida.

Att låta Flashback dö ingår inte i min framtid, jag har hängt här sedan början.

fittman låt mig fråga dig en sak, vill du att Flashback ska dö och isåfall varför?
Citera
2020-07-04, 02:55
Medlem
Citat:
Lagförd för sin mening? Då ligger alla inom SD pyrt till, när kan vi vänta oss gasrummet för Jimmie och hans gäng?

Jag vet jätte många som säger negrer och poliser som säger det på bland annat Facebok-grupper, jag har inte hört någon bli ihjälslagen, har en artikel jag kan läsa någon blivit ihjälslagen?

Nu kom donationen upp igen i en tråd som inte har med donationer att göra. Det verkar vara helt ok, då måste det vara ok att svara på din fråga också och bemöta din rädsla. När man har donerat till Flashback har man längre ingen anonymitet kvar. Har man granskat Swedbanks smutsiga affärer kommer man förr eller senare granska Flashback också, för att se om det är donationer och inte överföring av intäkter till donation, om då hänge med? Då kommer namn upp på personer som donerat. Av någon "klantighet" så ligger namnen ute på dom som donerat. Hamnar här, för här kan man kritisera och förtala sen dom. Yttrandefrihet.

Flashback har över en miljon användare. Ingen behöver uppge sitt användarnamn vid donation.

"Överföring av intäkter till donation" Vad skulle vara vitsen med det? Donation är en intäkt som beskattas lika som andra intäkter.
Citera
2020-07-04, 02:58
Medlem
Lyckligagatandens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kosegutten
Flashback har över en miljon användare. Ingen behöver uppge sitt användarnamn vid donation.

"Överföring av intäkter till donation" Vad skulle vara vitsen med det? Donation är en intäkt som beskattas lika som andra intäkter.

Jag älskar Flashback och donerar gärna för att rädda en skepp jag åkt med i många år.

Vilket som är motsatsen till vad du vill göra, kontrollera informationen i alla forum, allt ska vara enligt lagen och sparande av data är en grund för ett Kinesiskt samhälle med 800 000 kameras som känner igen dig vart än du går.

Tänk lite...
Senast redigerad av Lyckligagatanden 2020-07-04 kl. 03:07.
Citera
2020-07-04, 03:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kosegutten

Nej, det räknas som gåva.
Citera
2020-07-04, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyckligagatanden
Jag älskar Flashback och donerar gärna för att rädda en skepp jag åkt med i många år.

Jag har donerat till Flashbacks framtid, har du?
Citera
2020-07-04, 03:16
Medlem
Citat:
Nej, det räknas som gåva.

Alla pengar in till ett företag från icke ägare är intäkter som beskattas likadant, även gåvor.
Ägare kan skjuta till medel för att öka bolagets egna kapital men det ger ingen skattefördel.
Sorgligt att inte fler donerar till FB.

Tror inte du ska försöka dig på att driva företag, du har visat att du har noll koll.
Har du gått ut gymnasiet så är det ett bevis på skolans förfall. Lärarna har väl fullt upp med alla importerade analfabeter.
Citera
2020-07-04, 03:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Albax
Inget att bry sig om folk som leker nya-konto-leken.

Jag ska iväg imorgon och vet inte om jag kan logga in här men, påminn admin om när det började gå dåligt för Flashback,

vi ska inte glömma att två anställda som jobbar för Flashback tog ut år 2018 1,7 miljoner kronor. Det jag vill att admin ska svara på, om det gick dåligt 2018, varför behövde dom ta ut så mycket lön? Om det gick bra, kan dom inte skjuta in 1 miljon från vinsten och låta folks pengar stanna kvar i deras ficka?
Citera
2020-07-04, 03:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Veredicto
fittman. Kan du svara på frågan varför du inte lämnar flashback om allt här är så ruttet som du påstår. Börja din sida som inte kostar någonting och är så mycket mer bättre. Varför hänger du kvar här och spyr galla över något du inte behöver vara del av? Du har fått komma till tals och gett din kritik. Att vara del av en rörelse handlar ju om att just det - vara en del av det. Du är ju bara anti. Det är som att skicka en ateist till kyrkan och tro att det är just där han ska hitta anhängare. Om du vill att någon ska lyssna på dig så lyckas du inte här enligt mig.

Kan du svara på varför du tramsar, om du inte gillar det jag skriver behöver du inte läsa det, gör det om du vill men varför vill du svara mig då? Har du tvångssyndrom eller något allvarliggare?

Flashback ger yttrandefrihet och den får jag använda hur fan jag vill. Jag kan använda den yttrandefriheten på att antingen hata Zlatan, Björn Borg eller på Flashback, inte ska fan en uteliggare som du komma och diktera vad jag ska göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in